BlackRox 2k7 Well-Known Member 17 May 2009 #21 jiminho14 said: binnenkort filmpje van burnen wat niet eens lukte maargoed later Click to expand... [ame="http://www.youtube.com/watch?v=EB0lP3DcFlM"]YouTube - Boyd & Jimmy aan het burnen![/ame] Lukte voor geen meter, kut carburateur.
jiminho14 said: binnenkort filmpje van burnen wat niet eens lukte maargoed later Click to expand... [ame="http://www.youtube.com/watch?v=EB0lP3DcFlM"]YouTube - Boyd & Jimmy aan het burnen![/ame] Lukte voor geen meter, kut carburateur.
patje187 Well-Known Member 18 May 2009 #23 en dan opeens....mwwwwwwwwwoaaaaaaaaaa p.....uit met de pret.
J jiminho14 Well-Known Member 18 May 2009 #24 michael70rox said: met een speed heb je geen olie nodig hoor Nice projeckt btw Click to expand... Thankx man ik weet maarja hun hadden olie bij dus wou even flink gaan roken laters
michael70rox said: met een speed heb je geen olie nodig hoor Nice projeckt btw Click to expand... Thankx man ik weet maarja hun hadden olie bij dus wou even flink gaan roken laters
J jiminho14 Well-Known Member 18 May 2009 #25 patje187 said: en dan opeens....mwwwwwwwwwoaaaaaaaaaa p.....uit met de pret. Click to expand... ja kut was dat is 4 keer gebeurt ofzo die spruit was helemaal nat van binnenkant bij carburateur dus als ik hem aandraaide ging die er heletijd uit maar zit nu al goed vast even goed droog gemaakt laters
patje187 said: en dan opeens....mwwwwwwwwwoaaaaaaaaaa p.....uit met de pret. Click to expand... ja kut was dat is 4 keer gebeurt ofzo die spruit was helemaal nat van binnenkant bij carburateur dus als ik hem aandraaide ging die er heletijd uit maar zit nu al goed vast even goed droog gemaakt laters
BlackRox 2k7 Well-Known Member 22 May 2009 #26 michael70rox said: met een speed heb je geen olie nodig hoor Nice projeckt btw Click to expand... Frame stuiterde te erg waardoor de carburateur uit het (natte) spruitstuk viel. Achja, is nu allemaal weer geregeld.
michael70rox said: met een speed heb je geen olie nodig hoor Nice projeckt btw Click to expand... Frame stuiterde te erg waardoor de carburateur uit het (natte) spruitstuk viel. Achja, is nu allemaal weer geregeld.