Project BFE Alu Power Sprinter

38kg vind ik best netjes! en het is inderdaad zo te zien best stabiel. Nu nog een snel blok eronder :) ben benieuwd 25/26 april.
 
en dan kan dat wheelspin/wheelie verhaal nog veranderen natuurlijk.

erg mooi frame!! benieuwd naar tijden die ermee gereden kunnen worden
 
ik vind model niet egt mooi maar goed het gaat er om dat die licht is en hard brand ! veder wel netjes gedaan veel suc6 er mee komend seizoen !

gr raymond
 
Ik moet zeggen dat het eindresultaat zeker niet tegenvalt. Het ziet er allemaal netjes uit, alleen denk ik inderdaad ook dat het blokje wat tekort komt in de SuperSpecial klasse.
Succes!
 
Ik meende gelezen te hebben, dat dit blokje er puur onder zat om het frame te testen??

Ziet er beter uit dan ik had verwacht en zo te zien ook lekker stabiel.
 
Ik vind het frame juist heel mooi :).

Eerst vond ik het wat minder, maar nu ik er wat beter naar heb gekeken vind ik het toch wel vet ;).

Blokje mag idd. wel wat sneller, maar als het zo is dat het blok er puur onder zat om te testen dan komt dit wel goed!

Succes nog en ik spreek je wel een keer aan op zandvoort ;).
 
Iedereen bedankt voor de reacties:)

Zoals somige idd al goed hadden gelezen is het maar een testblok, bij gebrek aan beter;) en ooknog een blok wat niet optimaal loopt maargoed. Er komt nog een goed 2fast blok oid.

25,26 april zijn we zker aanwezig met frame, maar helaas beschikken we niet over een sbo startnummer. Omdat we niet zker wisten of we de deadline zouden gaan halen! Het is wel de bedoeling dat iemand anders gaat rijden die wel een startnummer heeft. Wij hadden hem voor dit seizoen bedoeld voor de friesche sprints zoals aan het begin van ons project vermeld. Iemand suggesties voor het bouwen van een verende vork? begin volgende week volgd nog een kleine update!

tot dan
 
bij friese sprints moet je idd verende voorvork hebben.

ik moet eerlijk zeggen dat het eindresultaat me beter bevalt als het losse frame!:D

ben je zelf wel al een leuk blok aan het opbouwen? omdat je zegt "2fast of iets dergelijks"
 
@Jordi: We zijn druk bezig met sponsoren, alles wat er nu opzit is ook gesponsord op het blok na. Dus we zijn nog geen blok aan het bouwen, maar dat gaat in de toekomst zker gebeuren!

@mikesr: Dit seizoen inschrijven is inprincipe geen optie meer. Zoals in mijn vorige post al vermeld gaat wss iemand rijden die wel een startnummer heeft, ook dat is nog o.v.b.

en sander we zien elkaar zker op zandvoort:D
 
filmpjes eindpresentatie

Hallo mensen,

Nog even een kleine update vandaag is de eindpresentatie voor school geweest.
Uiteraard een dikke voldoende gehaald, maar dat even ter zijde.
Hieronder staan 2 filmpjes een is het gehele project leuk verpakt in 2,5min.
De andere is van het demo sprintje achter de school, de halve school was uitgerukt om te kijken maar dat maakte het deste leuker:)


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zoSYbrgZ8yo"]YouTube - Project BFE Alu Power Sprinter Filmpje eindpresentatie[/ame]


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=K9N-MclA-UU"]YouTube - Project BFE Alu power Sprinter Demo School[/ame]

tot snel!​
 
Back
Top