ik ben al een tijdje bezig met mijn scooter goed af te stellen maar onderin toeren blijft hij heel erg stoteren omdat hij te veel benzine krijg ik heb mijn gasnaald al helemaal bovenin gezet maar hij loop nog steeds kut en als ik er een kleinere sproeier ik draai en ik rij even dan is mijn bougie spier wit :+ maar als hoger in toeren komt gaat hij wel goed weet iemand wat het precies kan zijn laat het me even weten.
ey gast!
ik heb je gemeet at heerle toen zee ik dat je brommer beroerd liep en dat je je gast naald moest verzette
maar ziet er veel belovend uit! ik hoop ooit nog eens een x tegen je te staan maar dan met de sonic:W
zie je page nu pas
zag er leuk uit op heerle
alleen je eerste start:X dacht bij me eigen wtf 8P
ma is gelukkig goed afgelope
naja meet je vast nog wel is
ondertussen heb ik mijn traanplaat treeplanken wat gefatsoeneerd alleen nog even de scherpe randen afvijlen en even goed polijsten en dan zijn ze klaar
ik ga van de week beginne met alles weer te schuren want over een week of 3 word alles opnieuw gespoten en ook de achterkap word eindelijk ook gespoten.
ik wil een mallosie delta clutch gaan halen maar ik weet niet welke ik moet hebben want je kunt kiezen uit minarelli 105 oud type en 107 nieuw type welke moet ik nu hebben want mijn blok is van voor 2000 laat het me even weten.