Gefeliciteerd met je diploma.
Verder ziet de zip er zeer netjes uit,ik vind het witte persoonlijker mooier dan het oude oranje van maikel.ben benieuwd naar je tijden zondag
Thnx en Thnx.
Tijden ben ik zelf ook benieuwd maar zoals het er nu naar uitziet wordt het weinig moois. Reden: slip in de overbrenging. Waarschijnlijk moet ik mijn snaar nog een stuk verder inrijden want die is behoorlijk stug. Morgen ga ik alles nogmaals voor de zekerheid nakijken of er niet iets mis is. Want ik wil mijn stuiterbal terug.
Een van de laatste updates voor zondag:
Net na mijn werk nog aan de zip zitten werken, en geloof mij maar is geen pretje om eenzaam, moe en hongerig bezig te zijn. Maar gelukkig toch nog een mooi resultaat afgeleverd. Wat gedaan?
Nou als eerste en belangrijkste is de boel weer veilig, er zit een nieuwe vooras in, en wat was het toch leuk om die te borgen. Op het laatste moment brak mijn boortje af, maar gelukkig had ik al genoeg geborgd. Results? Check it out:
[ir]http://94.100.114.122/619600001-619650000/619626401-619626500/619626480_6_kVEw.jpeg[/ir]
Achterwerk:
[ir]http://94.100.114.82/619600001-619650000/619626401-619626500/619626488_6_w8Un.jpeg[/ir]
Duuuus, hiermee 110% van benodigde borgwerk klaar.
Ook was mijn plan om de vork te verlagen, maar ik gaf het al snel op toen ik merkte dat mijn zaagje op was|(
Na 1 uur of meer zitten, boren, draaien, borgen, vegen, poetsen, schelden en ondertussen mensen sms'en die geslaagd zijn was ik eindelijk klaar. Ik vond het zeker waardig om mezelf te belonen, door erop te gaan rijden.
Wrong guess. Zodra ik alles had nagelopen voor eventuele missers en was aangekleed liep ik richting de buitenlucht. Eenmaal daar voelde ik een druppel nadat ik 10m had gelopen. Van het een kwam het ander en al gauw was het onmogelijk om te rijden.
Conclusie: Nog 2 dagen te gaan, en ik moet de overbrenging probleem oplossen. Aan de ene kant hoop ik dat het niet aan mijn snaar ligt, maar moet haast wel. Dus wordt het nog enkele kilometers draaien. Maar het weer moet natuurlijk wel meewerken! Anders wordt het weinig leuks zondag voor mij.