Paint/Photoshop/Illustrator creaties #3

Status
Not open for further replies.
Vol Gas! Tommyknocker & Mad-Dog editie design
266482_original.jpg

226910_1736546495215_1285188522_31578695_3999470_n.jpg

Logo design: Dj D-Droned

djddroned.jpg

Last edited:
Een simpele conceptschets, vind het wel oke voor mijn doen

[Ir]http://i55.tinypic.com/106zmhj.png[/Ir]

Heb zojuist een screenprotector van een iPad over m'n A5 tablet gedaan, ideaal! Ik heb zo'n Intuos 3, en tussen de behuizing en penvlak zit een naad waar m'n pen dan in bleef hangen als het ware, maar dat is dus nu verholpen + m'n penvlak beschadigd niet meer en de pen glijd soepeler over het vlak heen :W

Ik ben op zoek naar een (online) drukker die vinyl (letters, meerdere regels zelfde sticker) kan snijden of éénkleurige stickers kan drukken met een transparante basis. Heeft iemand ervaring met sticker drukkers?

Last edited:
Ik ben op zoek naar een (online) drukker die vinyl (letters, meerdere regels zelfde sticker) kan snijden of éénkleurige stickers kan drukken met een transparante basis. Heeft iemand ervaring met sticker drukkers?

Kan beide leveren, gesneden en geprinte stickers. Pm anders wat je exact zou willen hebben.

Nice. Zou persoonlijk alleen de datum wat duidelijker plaatsen denk ik. Misschien iets groter en boven "halloween night" of er onder.

Misschien freddy en jason weg halen.
Alles is lekker gekleurd en mooi contrast.
Die 2 vind ik een beetje storend.

Wil je ze er toch inhouden, zou ik persoonlijk nog wat mee rommelen.
Misschien wat met scherptediepte spelen (focus) zodat ze wat meer op de achtergrond komen te staan :)
+ wat meer contrast in de 2. Freddy zijn hoed is nu niet zwart (al snap ik dat hij gaat verdwijnen in het zwart van de achtergrond)

Dankje, voor de reactie/commentaar

De opdracht gever wou graag juist Freddy &Jason in het ontwerp hebben.

Alleen zou ik ze wat meer in de achtergrond moeten verwerken en de dame in het centrale punt moet zetten.

Ik heb de poster nog aangepast halloween is het thema en whatever heet het feest..

als die klaar is zou ik hem nog posten als er interesse in is.:)

Nice. Zou persoonlijk alleen de datum wat duidelijker plaatsen denk ik. Misschien iets groter en boven "halloween night" of er onder.

Misschien freddy en jason weg halen.
Alles is lekker gekleurd en mooi contrast.
Die 2 vind ik een beetje storend.

Wil je ze er toch inhouden, zou ik persoonlijk nog wat mee rommelen.
Misschien wat met scherptediepte spelen (focus) zodat ze wat meer op de achtergrond komen te staan :)
+ wat meer contrast in de 2. Freddy zijn hoed is nu niet zwart (al snap ik dat hij gaat verdwijnen in het zwart van de achtergrond)

wie doen hier in website design, wordpress bij voorkeur.. wil een nieuw thema voor onze website en ik heb er zelf geen skills voor en geen tijd om het uit te zoeken.. foto's kan ik allemaal aanleveren en evt wel wat shoppen.. graag even pm'n bij intresse, in overleg gepaste vergoeding mogenlijk.

Logo voor een feest.
Organisatie vond de oude wel tof, maar kregen opmerkingen over de leesbaarheid en willen dus wat simpelers.
Nu heb ik dit, maar het mist nog 'dat ene'.

Oud:
52206599.jpg

Nieuw:
31410036.jpg

Meningen?
Witte contour van 'LS' wil ik sowieso iets dunner maken.

Nieuwe is natuurlijk beter te zien dat het om een L en S gaat, maar mijn insziens gaat het oude logo om een ander type feest dan het nieuwe logo. Wat voor feest is het? Via google kwam ik op rave?

Techno/techhouse raves, die voornamelijk zondags en mocht 't weer 't toelaten in de buitenlucht/illegaal zijn.

Net half temmes nog deze schets gemaakt; zo houdt ik er die blaadjes erin.
img0471vu.jpg

Zeker een voorruit gang..

Alleen me enigste opmerking is dat ik de "L" ook een beetje als een "e" aan zie.

Verder erg netjes werk !

P.S nog een flyer art van mij kant..

317408_237702982953587_100001416614494_689836_467265986_n.jpg

Last edited:
Ik vind hem smooth Bjorn. Way duidelijker dan voorheen.

Artistieker is niet altijd beter. Zeker als je op een bepaalde doelgroep mikt

Vraagje..

Ben echt een leek op dit gebied, maar ik heb een programma nodig waar ik net wat meer mee kan dan met paint.
Ik moet bijvoorbeeld, in een bouwtekening ofzo, ruimtes kunnen arceren/markeren, pijlen trekken, stukken knippen, inplakken e.d.

Is photoshop hier een goed programma voor, of is dit te ingewikkeld?

Status
Not open for further replies.
Back