Paint/Photoshop/Illustrator creaties #4

Björn`

Yes, mother?
't Mocht wel weer. :)


Postertje voor klein feestje dat we met Vedett doen:
Poster_klein.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Bjorn, waarom begin je niet voor jezelf eigenlijk?

''Vroegah'' toen ik nog als vormgever werkte oa dit gemaakt, was voor op de achterpagina van een tabloid krant:

90c0f33521b400cb4e959c875004a7ff.jpg
 
't Zou ooit misschien leuk zijn ja, maar voorlopig nog genoeg te doen voor/in de shop..
Ik wil al een jaar aan een portfolio-site beginnen, maar heb vooral geen zin om door al m'n foto's te filteren.. :p
 
Bjorn, logo van Melow is best leuk.. Alleen zou ik echt voor een ander lettertype gaan bij het woord underwear. Ziet er net uit of het uitgerekt is..
 
Als iemand feedback wilt geven, zou ik het erg waarderen. Het gaat puur om het idee, want zoals je ziet kan iemand van 5 nog beter tekenen dan ik.

Het gaat om een vip-automotive tuning bedrijf en dan hebben ze dit als logo |( (Achja, Russen zonder smaak he...)

logo.png


Tot ik het ze heb gevraagd wat het is, dacht ik aan een mislukte cirkelzaag of zon, blijkbaar is GHH een Golden HedgeHog.

Dit is wat ik heb getekend met een paar gedachtes in het achterhoofd:

- Schild/wapen - traditie, kwaliteit, manufactuur, logo die je met trots op je bijzondere producten kunt neerzetten
- minimalistisch design van de egel, de stekels refereren naar een kroon
- keuze blauw is aanhouden van voorgaande kleuren, toevoegen van zwart en aanpassing blauw/goud voor het "class" design website/business cards e.d.

20130302_065815.jpg

En als iemand een betere digitale schets wilt maken zou helemaal top zijn :)
 
Thanks! Wordt nog aangepast, maar dit is het versie die ik gekozen heb om vanuit hier nog verder door te werken. :)
 
Ik weet niet of de kleuren vast staan, maar voor een meer 'classy' uitstraling, zou ik sowieso voor een donkerder goud (brons-achtig) en blauw gaan. :)
Randen aan zijkant mogen ook dikker, zodat 't meer overeenkomt met de dikte van de letters.

En sowieso een ander font. :p
 
Back
Top