Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Ben bezig aan een filmpje voor op een groot feest van mijn oom
Hij heeft mij muziek en tekst gegeven en wat voorbeeldjes van wat hij mooi vond (powerpoint presentaties x|)

Nu ben ik er een beetje mee aan de slag gegaan, maar ik kom er totaal niet uit. Mis nogal wat inspiratie en nu ik er 1000000 uur naar heb zitten kijken lijkt het in mijn ogen nergens meer op.

Kunnen jullie misschien je mening geven. Het liefst echte kritiek punten. Het is de bedoeling dat dit op het feest op een groot scherm getoond word aan alle aanwezigen, en naderhand krijgt iedereen deze film op een dvdtje mee naar huis.
Mijn oom heeft aangegeven dat hij de tekst changing me changing you erg belangrijk vind.

Op onderstaande link kun je bekijken wat ik tot nu toe heb, Fullscreen met je geluid wat harder krijg je de beste indruk.

http://www.vidster.nl/watch/30607d76796b35c64c60/ancient-words-begin

:*

Ik ben laatste tijd ook weer wat voor mezelf aan het knutselen :)

[ir]http://fc02.deviantart.com/fs31/f/2008/221/e/0/Total_mayhem_by_Justicated.jpg[/ir]

Hallejula...liever jij dan ik :p Ik vind het nummer alleen al zo erg...ik zou hier niks op kunnen maken :p

het word nog veel erger :'(
Aan het eind van het nummer herhalen ze een stuk of 4 keer het refrein.

Heb je geen op of aanmerkingen of tips voor mij :P

Last edited:
het word nog veel erger :'(
Aan het eind van het nummer herhalen ze een stuk of 4 keer het refrein.

Heb je geen op of aanmerkingen of tips voor mij :P

Ik vind wel dat je het netjes hebt gedaan tot nu toe. (al zou ik de woorden eruit halen).
Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
Als er wat plaatjes bij de muziek moet komen (wat afgespeeld word als achtergrond muziek + dat je af en toe eens een blik werpt op het doek), is zoiets gewoon goed (zoals het nu is).

Maar als je dvd's wilt meegeven aan de bezoekers en je wilt dat ze die thuis nog eens op zetten, moet het wat intressanter worden allemaal + wat meer songs.

Het zou uiteraard totaal anders zijn als de song zelf gezongen en gecomponeerd was door je oom (of als ie in een koor zou zitten oid).

Uiteraard is de muziek een belangrijk aspect ivm het creëren van bepaalde emoties.
Ik zou opzoek gaan naar (uiteraard onbekende) foto's die een soort van de woorden uitspeken waar de song over gaat.
Uiteraard niet dat als ze het woord "koffie" zeggen, dat je een foto pakt van een kop koffie :P

Het moet sowieso niet TE duidelijk zijn allemaal.
Hierdoor kan iedereen die dit luisterd+ bekijkt zijn eigen fantasie erop los laten en interpreteren zoals hij of zij het wil.

edit:

Filmpjes btw zelf gemaakt?
Ben benieuwd naar de cam :)

Ik vind het er wel goed uitzien persoonlijk...maar ik zie het nou niet echt voor me dat het op een feest gedraaid wordt..maja dat ligt nogal aan de muziek.

Mn afstudeerproject is bijna af :D Heb een Aprilia SXV gemodeld en heb daarmee een animatie gemaakt. Die volgt nog :p

Dit is nog allemaal oud en wip btw:

stoppie.jpg

[ir]http://student-kmt.hku.nl/~roderik/afstudeerproject/nieuw/wheelie.jpg[/ir]

[ir]http://student-kmt.hku.nl/~roderik/afstudeerproject/nieuw/wheelie2.jpg[/ir]

Mn eerste ingewikkelde 3D model btw, ik kon hiervoor voor geen meter modellen en texturen. Aardig wat geleerd.

Vandaag met m'n 2 vaste homies wezen buitenspelen in Delft.
Middelste is mijns.

[ir]http://www.hotlinkfiles.com/files/1700405_o3t5c/opbouwklein.jpg[/ir]
edit: Sorry beetje groot, maar ben f0kking gaar. Morgen verkleinen.

Als ik hier kijk voel ik me echt een klungel! Ik heb zoveel ideeën in mijn hoofd maar ik kan ze gewoon niet omzetten in beelden. Ik kan niet tekenen, werken met computer en ik heb geen geduld.
Ik studeer nu psychologie met als plan erna iets in de reclame sector te gaan doen. De laatste tijd krijg ik meer en meer het gevoel dat die studies nutteloos zijn en mijn eigen creativiteit in de weg zitten. Al die "wetten" zijn nutteloos in de praktijk. Daar geld 1 wet trail & error.
Dus wilik ergens beginnen als copywriter. Maar zonder grafische opleiding heb ik zo een nadeel t.o.v. andere die wel zo'n studie hebben gedaan. Creativiteit en originaliteit heb ik in overvloed maar niet het diploma..

Iemand tips?

Ik heb absoluut geen enkele studie gehad wat met grafisch iets te maken heeft. Creativiteit is gewoon wat je nodig hebt... en doorzetting.

True.
Ik heb nu 4 jaar kunstacademie eropzitten, maar als ik eerlijk ben, had ik 't ook zonder gekunt qua wat ik daadwerkelijk geleerd heb.
Nu ligt 't er ook wel beetje aan welke richting.
Grafisch ontwerpen heb ik wel geleerd, maar illustratie doe je toch voornamelijk zelf.

Tuurlijk is 't af en toe wel handig met kritiek etc, maar als jij je echt toelegt op een bepaalde richting en daar een paar jaar zelf volle bak mee aan de gang gaat, maak je je eigen studie, zoals bijvoorbeeld Os Gemeos en ook is alles te vinden op internet.

Trouwens, m'n lijnen waren wel eeerg gaar gister hoor. :#
Denk dat 't zo'n 4 jaar terug was dat ik echt outlines etc gezet had, normaal alleen beetje helpen met kleuren.
De tyfus. :D

Inderdaad..

Ikzelf studeer nu psychologie.. En nu liggen boeken van fysiologie voor mij. Van de 7 hoofdstukken is er maar 1 die mij echt intereseert.. Het zenuwstelsel en de hersenen. Maar over die 2 hoofdstukken heb ik minstens 5 aanvullende boeken geleerd waar ik eigenlijk niets mee ben. Maar de hoofdstukken over de spieren, het oog, voortplantingsstelsel, celbouw, ademhalingsstelsel en cardiovasculair stelsel zijn voor mij een echte hel.

En zo is dat voor alle vakken.. Maar ik moet ze gewoon kennen want anders kan ik niet verder in mijn studies. Meer als 80% interesseert mij niet. Maar in die 20% steek ik 80% van mijn studietijd en die overige 20% van tijd aan de rest. En als je dan een beetje rekent ken ik maar 40% van dat vak. niet genoeg om een voldoende te halen.. En dat maakt mij een dom persoon volgens de regels van de maatschappij. Omdat ik veel weet van van een klein deel..

Er zijn teveel "vaste" regels in de maatschappij. Voor een groot deel van de bevolking zijn die oké. Mensen die door die regels verder kunnen geraken in hun leven dan normaal. Hulpmiddeltjes voor de massa..
Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Die uitzonderingen worden beperkt in hun mogelijkheden door die regels.
Iedereen kent wel iemand die in zijn kinderjaren werd gezien als "iemand met een gave". Veel van die personen komen nergens omdat kun kennis niet volgens de regels van het onderwijssysteem is.
Een schoolresultaat is gewoon een indicatie van hoeveel tijd je achter je boeken hebt gezeten.

Kennis is nutteloos iedereen kan dingen leren, de een sneller als de andere maar het kan.. Het is de creativiteit om om buiten het denkkader te stappen en nieuwe dingen te ontdekken.

wie kan me helpen met het volgende:

- Zwarte vw polo 6n2 GTI met artec PA 15" velgen

Lukt me niet om het up te loaden, maar beide trefwoorden @ google is genoeg resultaat

thnx alvast ;)

True.
Ik heb nu 4 jaar kunstacademie eropzitten, maar als ik eerlijk ben, had ik 't ook zonder gekunt qua wat ik daadwerkelijk geleerd heb.
Nu ligt 't er ook wel beetje aan welke richting.
Grafisch ontwerpen heb ik wel geleerd, maar illustratie doe je toch voornamelijk zelf.

Tuurlijk is 't af en toe wel handig met kritiek etc, maar als jij je echt toelegt op een bepaalde richting en daar een paar jaar zelf volle bak mee aan de gang gaat, maak je je eigen studie, zoals bijvoorbeeld Os Gemeos en ook is alles te vinden op internet.

Trouwens, m'n lijnen waren wel eeerg gaar gister hoor. :#
Denk dat 't zo'n 4 jaar terug was dat ik echt outlines etc gezet had, normaal alleen beetje helpen met kleuren.
De tyfus. :D

Mocht je een keer in eindhoven komen verven moet je het maar laten horen! Ben altijd in om werk van andere "schrijvers/artiesten" live te bekijken. Erg orginele piece trouwens !

Back