Paint/Photoshop/Illustrator creaties #3

Status
Not open for further replies.
Ik vind de kleuren wat goedkoop ogen naast elkaar, maar 't kan juist wel werken, zoals je zelf zegt.
Enige wat ik wel zou veranderen is dat verloop in grijs/witte vlakken met type olie en daar ook de iig de witte outline van de tekst weghalen of veranderen.

Website zoals bovenstaand is trouwens heul flink veranderd en wat eigenlijk niet zo moeilijk was. :p
Zal snel even preview posten..

Edit:
Er staat blijkbaar al een beta online: www.lazy-sundays.nl/beta

LS, zijn dat vrienden van je, dat je er veel voor doet?

Ik wil er misschien binnenkort wel heengaan. Hoor er leuke verhalen van mensen erover.

Een maatje van me is medeoprichter en is er ondertussen uit, maar zo ging die deur voor me open.
Aantal andere maatjes moeten er vaak draaien (South District, Thom V, Lewi).
Ik ga vanaf volgende keer ook de fotografie doen. :)

En indd de 5w40 is duurder dan de 10w40. Vandaar ook die kreten eronder...

Ik zou persoonlijk de slogans/kreten het zelfde houden. Past het imo meer bij je product in het algemeen.
5w40 en 10w40 zijn dan beide goede producten in de ogen van de consument.
En zo hoort het ook gewoon te zijn. :)

Een maatje van me is medeoprichter en is er ondertussen uit, maar zo ging die deur voor me open.
Aantal andere maatjes moeten er vaak draaien (South District, Thom V, Lewi).
Ik ga vanaf volgende keer ook de fotografie doen. :)

Als ik ga zal ik je wel ff aantikken. Volgens mij had ik je ook ooit met goldfish gezien, maar toen was je opeens uit mijn ogen verdwenen.

Ik zou persoonlijk de slogans/kreten het zelfde houden. Past het imo meer bij je product in het algemeen.
5w40 en 10w40 zijn dan beide goede producten in de ogen van de consument.
En zo hoort het ook gewoon te zijn. :)

Zelfs TOTAL e.d gebruiken soortgelijke termen. "high performance" is nou niet een term die afbreuk doet aan een product. Verder is het bekend dat een product wat duurder is, bijna altijd "beter" is. Anders heb je ook weer die klanten die gaan vragen wat het verschil dan is, als er op beide producten "best performance" staat.

Als ik ga zal ik je wel ff aantikken. Volgens mij had ik je ook ooit met goldfish gezien, maar toen was je opeens uit mijn ogen verdwenen.

Ok, koel. :)
Ik heb alleen echt geen idee hoe jij eruit ziet, dus bij deze: tikkie jij bent 'm.
Goldfish was ik idd. Dat was trouwens ook een goed gezellig avondje..

Zelfs TOTAL e.d gebruiken soortgelijke termen. "high performance" is nou niet een term die afbreuk doet aan een product. Verder is het bekend dat een product wat duurder is, bijna altijd "beter" is. Anders heb je ook weer die klanten die gaan vragen wat het verschil dan is, als er op beide producten "best performance" staat.

Dat is simpel 5w40 en 10w40 is het verschil en kijk wat er direct onder staat:P

Mjah, ik bedoel het ook niet om af te kraken hoor.
Ik erger me persoonlijk alleen altijd aan al die bullshit teksten als ik keuze moet maken. :D
Alle olie soorten zijn volgens het etiket de beste en geschikt om de formule 1 mee te rijden met je twingo.

Daarom zou ik persoonlijk voor iets anders gaan waardoor mensen in 1 oogopslag zien of het de olie is die ze nodig hebben.
Op de achterkant kun je dan (als je wil) wel lezen of je er ook de formule 1 mee kan rijden.

Maar het is natuurlijk wat je opdrachtgever wil. Het is dus niet dat ik je ontwerp wil afkraken hoor :)

Nee dat snap ik hoor, post het ook voor feedback;)

Wil sowieso enkelzijdig doen om arbeid/kosten te besparen, bestickeren en vullen de flacons zelf.
Over die "race" bullshit erop. Verkooptechniek he;). Jij ergert je eraan, maar genoeg mensen hebben gelijk het idee dat ze "top of the line" spul kopen en dat is uitendelijk wat je wil, zoveel mogelijk verkopen:P.

Als de winstmarge op die "High" hoger is dan op de "Best", zou ik het lekker zo laten. :) Edit: btw dan moet je winkelpersoneel trouwens ook wel kunnen uitleggen waarom die ene beter is, anders is het erg knullig.

Winstmarge gaan inderdaad omhoog naarmate de olie "beter" word.

Winkelpersoneel is/wordt inderdaad uitgelegt hoe en wat. Anders kom je nog nergens indd:P.

so4e1e.jpg

Net weer even verder gegaan, vooral de kleuren sprekender/helderder gemaakt, moet wel opvallen natuurlijk:)

Edit: De blauwe onderkant is wel erg aanwezig zie ik nu. Ook 't gradient van aanpassen denk.

Last edited:
Ik vind je stijl erg tof! Daar hou ik wel van, alleen link ik het niet echt met een keuken merk.. Qua stijl dan..

Wie kan me even helpen met het aanpassen van de volgende foto:

[ir]http://i573.photobucket.com/albums/ss178/arnegroenenberg/SKR%20125/2010-10-03164109.jpg[/ir]

Alle kapdelen die nu rood zijn moeten wit worden met een rand, zodat ik simpel met Paint.net kleurencombinaties kan proberen..

Anyone? :*

Status
Not open for further replies.
Back