Dit is het uiteindelijk geworden
Tom, dat meen je niet
Komt door de opdrachtgever dat het zo gigantisch anders is?
Ik weet niet wat je er zelf van vind, maar als je zelf niet tevreden bent :
Ik maak op dit moment voor wat grotere organisaties (oa c1000) filmpjes.
Die willen soms weleens wat aanpassingen zien die echt aanzienlijk minder ogen dan eerdere ideeën, maar ik ga echt niet iets (voor een klant) produceren wat simpelweg niet mooi is.
Zeker als de opdrachtgevers (ongeacht hoe belangrijk ze zijn) geen kijk hebben op dit soort dingen.
Al moet ik uren lang onderbouwen waarom het minder is, al moet ik 20 nieuwe concepten verzinnen om ze tot het besluit te brengen toch te kiezen voor een ander idee.
Een kennis doet ongeveer het zelfde als ik. Maar die maakt dus wel gewoon alles.
Je wil niet weten hoe vaak mensen (na het zien van haar eerdere werk) niet eens de moeite nemen contact met haar op te nemen en direct opzoek gaan naar een ander.
(toevallig weet ik dat omdat ze viavia bij mij terecht komen.)
Reden waarom ik dit zeg is omdat als je super strakke etiketten maakt, mensen zich zullen afvragen bij wie ze moeten zijn.
Jouw werk komt nu op een product. Imo best iets speciaals. Zoiets doet het erg goed @ je portfolio.
Ik zou echt alles op alles zetten om kwaliteit te leveren in zo'n geval.
Sorry dat ik dit ontwerp zo afkraak. Ik vond de vorige echt 1000x beter.
Het is volledig mijn mening. Dus mocht je er zelf 100% tevreden over zijn, trek je dan vooral niets aan van mij