Paint/Photoshop/Illustrator creaties #3

Status
Not open for further replies.
Adobe pro kan je wel wat mee, maar waarom gebruik je geen Acad voor je bouwtekening?

Als ik een tekening in pdf of jpeg krijg kan ik er weinig mee in acad. Het gaat er meer om om wat dingen te arceren met mooie (doorzichtige) kleurtjes. of bijvoorbeeld pijlen in foto's tekenen voor routing oid

Idd, en als ik ga kleuren met autocad moet ik mijn ctb weer aanpassen e.d. en foto's bewerken gaat ook niet zo gut..

Edit, als ik een pdf importeer kloppen de lijndiktes sowieso niet meer? Omdat ik de ctb van de maker niet heb

Last edited:
indesign of illustrator ff regelen :)

Indesign kan je alles mee qua opmaak, illustrator kan je ook een .pdf in openen en de lijnen veranderen/verder tekenen etc.
Heb je een .jpeg dan kan je die automatisch laten overtekenen naar een vector tekening in illustrator en dan ook alles aanpassen :)

Is inderdaad wel het makkelijkst :) als je het een beetje kent valt het onder de categorie ''uitgebreide'' paint ook :P

Trouwens mooi/sterk logo Bjorn!

Pfff, heel de nacht doorgewerkt en begin lichtelijk scheel te kijken.
Ik had eindelijk een flow te pakken, dus maar gelijk gebruik van gemaakt..

Frontpage ontwerp. Huiskamer met techno-twist. +pippi+
[ir]http://img851.imageshack.us/img851/5807/opzetfrontpage.jpg[/ir]
Logo en wat kleine dingetjes zullen nog wel veranderd worden.

Nieuw logo en tekst-logo(?):
logonieuw.jpg

Geen idee of men 'm leesbaar genoeg vind, maar nu heb ik er zelf iig vrede mee, doordat ik 'm toffer vind dan die ronde.. :P

Beetje klooien en vond 't wel kik. :P
Rond stond niet mooi en ruit paste rechts niet.

Be there or be square. Idk. :D

Zitten trouwens nog allemaal foutjes in zie ik nu. Die komen nog wel..
Alhoewel ik 't nog steeds een zaad prog blijf vinden, krijg ik 't wel beter onder de knie.

[IR]http://img861.imageshack.us/img861/6018/volgasinvitespredatorka.jpg[/IR][IR]http://img15.imageshack.us/img15/6018/volgasinvitespredatorka.jpg[/IR]

Vet!

Die "robot poppetjes" zelf gemaakt? Of haal je die gewoon ergens vandaan? :)

edit:

Ik heb btw ook wat zitten rommelen. Niet zo heel erg boeiend/ uitgebreid, maar vond het wel tof :)

(beetje tijd doden tijdens het renderen van een filmpje waar ik atm aan werk)

[IR]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=27082&stc=1&d=1324768114[/IR]

Attachments

• screen5.jpg
    screen5.jpg
    1.6 MB · Views: 210
Last edited:
Ik neem aan dat die vent hierboven dezelfde is als in het filmpje? Anders had het zo Dave England (v. Jackass) kunnen zijn zeg.

Ik neem aan dat die vent hierboven dezelfde is als in het filmpje? Anders had het zo Dave England (v. Jackass) kunnen zijn zeg.

Jep, beide in de film.

Het zijn 2 printscreens uit de film die ik heb samengevoegd.
Alleen die van het meisje heb ik gespiegeld, de kleur en de achtergrond iets aangepast.
De scene in de film waar Flora in voor komt is erg donker, en dat paste niet zo mooi in deze print vond ik.
Verder is het gewoon zoals het er in de film uit komt te zien :)

Opdracht gekregen nieuwe etiketten te ontwerpen voor alle olieproducten die worden verkocht in de tankstations, net even zitten knutselen.

w2hzlu.jpg

Eisen zijn;

-goed van elkaar te onderscheiden (door n0ob-klanten)
-"herkenbare" kleurstellingen
-opvallend/dynamisch

Iemand op/aanmerkingen? Btw geen opleiding voor gevolgt ofzo, gewoon zelf uitproberen.
Begin 't nu wel zo leuk te vinden, dat een cursus of iets wel gaat komen in de toekomst:)

Ligt eraan, is het kwaliteitsspul of iets voor de Action? Je moet goed nadenken over wat je wilt dat de consument van je product denkt. Hij gaat niet aan de olie ruiken of proeven, hij koopt het voornamelijk op de verpakking. De verpakking is misschien wel belangrijker dan de inhoud dus (is wel vaker het geval). Tuurlijk is ook ervaring en bv emotie (nood) een reden om olie te kopen in een tankstation, maar ik zou wel een strategie volgen.

Edit: Ohja, fotosoep topic: Is de rechter ook goedkoper dan de linker? (Best > High) Verder zou ik de afmetingen en verhoudingen gelijk halen. Motoren op dezelfde plek, evenals teksten.

Uitlijning is indd nog een puntje, niet echt op gelet. Had ze appart van elkaar gemaakt en even samengevoegt voor een .JPG om te uploaden:).

Verder word het indd het "discount" merk naast Total en ELF. Is ons eigen merk dat redelijk goedkoop is tov de A-merken (word op korte termijn niet verkocht buiten onze eigen tankstations op vaten en bulk na dan). Olie is zoals je zelf zegt meestal een noodaankoop en mensen vinden hij altijd prettig als ze er dan 3 of 4 euro op kunnen besparen (daarnaast ligt het ook aan 't personeel hoe ze de producten promoten, is toch de bedoeling dat de A-merken er een beetje als "decoratie" bijstaan, omdat de marge veel hoger ligt bij eigen productie:)). Zijn wel globaal dezelfde specificatie's als de A-merken. Maar wil je dit goedkoop houden, kan je het beste zo veel mogelijk zelf doen:)

En indd de 5w40 is duurder dan de 10w40. Vandaar ook die kreten eronder...

Evt bij de drukker kijken of de achtergrond misschien "glanzend" kan worden afgedrukt zodat het meer in het oog springt.

Status
Not open for further replies.
Back