Paint/Photoshop/Illustrator creaties #3

Status
Not open for further replies.
Laatste tijd met 2 wagentjes bezig geweest :W Her en der wat elementen gesloten en gebrusht. :P

stockcivic.jpg

customcivic.jpg

----

stockjazz.jpg

customjazz.jpg

Als je bij die laatste de stoel wat relaxter had gezet, de rolkooi wat minder aanwezig en het roze wat minder.. Is hij netjes gelukt vind ik :)

Zit met een ideetje voor een logo op de kever, heb namelijk 'VolksCruisers.nl', iemand zin om een logotje/tekst te maken? Iets met aircooled/kevers/low.. Pm maar als iemand zin heeft om iets te maken.

Aaaargh!

Zit hier al een aardige tijd vast en op internet krijg ik niets fatsoenlijks gevonden &@*#@!

Maar heeft iemand een idee hoe ik een kleurprofiel kan installeren bij illustrator CS5 ?
Gaat om ISOcoated_v2_300_eci.icc
Bestand netjes gedownload en krijg alle gegevens te zien wanneer ik het open maar heb werkelijk waar geen enkel idee hoe ik het "in" illustrator krijg zodat ik mijn drukker gelukkig kan maken met het juiste profiel.

Het moet namelijk een PDF/X1-a 2001 worden met kleurprofiel ISO Coated v2 300% (ECI)

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen!

Bedankt alvast! :)

Mocht iemand nog kleurprofielen in willen stellen bij adobe.. Downloaden en plaatsen in de volgende map:

OSX>Library>ColorSync>Profiles

*@(#&!* Dagen naar gezocht en op internet weinig tot niets te vinden. Anyway het werkt ;)

Werkt helaas niet Xander.

Kan uit diverse kleurprofielen kiezen, maar installeren geen. :(

Owja ik zat scheef te lezen. :+ Ik dacht alleen instellen.

Je kan ze inderdaad manual in die folder plaatsen, maar volgens mij worden ze ook geïmporteerd als je er even op dubbelklikt.

heeft iemand ervaring met kaarten/uitnodigingen/flyers oid laten drukken via internet?
ik heb zelf ongeveer 50 uitnodigingen nodig binnekort maar zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer ;)

Kritiek gewenst: Ik ben aan het oefenen met mensen tekenen, maar is lastig :P
i52.tinypic.com/21doml1.jpg

Klopt Patrick, thanks. Na een format ben ik mn wachtwoord vergeten. Zit al jaaren op dit forum, en de mail waarmee ik toen mn account heb aangemaakt is ook "verloren" haha. Dus vandaar de nieuwe account met 0 posts 8P

Status
Not open for further replies.
Back