Organisatie voor legale meeting in Twente

vrijdag is de grote dag dan beginnen we eindelijk maar ik denk dat het nog wel wat word. ik had gehoord dat je ons wel wou ondersteunen of iets dergelijk?
 
misschien handig om de lokatie fotos bij elkaar te zetten emiel en een poll maken op scooterforum, welke lokatie de meeste mensen het liefst een meeting zien (zal toch arke stadion zijn maartoch)
 
kies gewoon de beste locatie.. waar het is maakt meestal niet uit ! Wie er heen wil zal er gewoon wel zijn.
Beter beslis je zelf op basis van toegankelijkheid, grootte, overzichtelijkheid enzo
 
Dat lijkt mij ook. Niet iedereen hier op het forum weet de voor en nadelen van de locatie's. Als de foto's op het meeting forum staan, zal 1 van ons hier ff moesten posten dat ze online zijn.
 
we schrijven elke gemeente aan waar onze lokatie's onder vallen, en kunnen daarna pas kijken welke lokatie we kunnen gebruiken. En als we geluk hebben kunnen we dan nog uit meerdere lokatie's kiezen. En razma wat was je zelf van plan om ons mee te ondersteunen? We hebben al een aantal dingen op een rijtje maar aangezien je nu toch al op de hoogte bent van wat we ongeveer willen, is het meschien handig om je eigen gedachten toe te voegen. dit kan uiteraad gewoon op ons forum. op het nieuwe forum (http://meeting.zuid-enschede.nl staan de foto's van de lokatie's meschien kun je al een mening geven.
 
Mocht het lukken om er een legale meeting door te drukken bij de gemeenten, pm me maar. Ik help graag. Legale meeting in Haaksbergen is trouwens makkelijk te regelen. Pa van een maat van mij is gemeente secretaris en na toen een keer een gesprek met hem te hebben gehad was hij er heel positief over. Hij dacht dat als wij met een goed plan kwamen hij wel zou kunnen regelen dat er een mooi stukje industrieterrein kon worden gereserveerd. Kijk maar..
 
ga dan eens fotos maken van dat stukje industrie terrein wat je in gedachten had :) kunnen we ook een brief naar gemeente haaksbergen doen als het draaiboek etc klaar is :)
 
Xs-racer said:
ga dan eens fotos maken van dat stukje industrie terrein wat je in gedachten had :) kunnen we ook een brief naar gemeente haaksbergen doen als het draaiboek etc klaar is :)

haaksbergen, ik zeker geintereseerd!!!!
 
Back
Top