Organisatie ScooterWeekend Lelystad 2003...

Originally posted by boekzippie
ik weet niet iedereen komt daar voor dezelfde reden en dat zijn scooter

Ja, maar je kan toch toch niet zólang met je scooter bezig zijn.
Of ben je van plan 3.6 t/m 8.4 gram rollen te gaan proberen? :|
Ik kan 'savonds best wat afleiding gebruiken, naast mijn scooter.
 
Originally posted by kneiter007
ik lig er toch mooi op... moeten mensen met scooter meer betalen ivm plaats voor scooter op terrein ofzo? of voor iedereen die binnen wil met/zonder scooter zelde prijs?

zelfde prijs.. anders wordt het ingewikkeld
 
Er zijn toch ook stands waar eten wordt verkocht?
Zoniet kan ik er wel een paar optrommelen :D.
Worden er ook scooteronderdelen en derg. verkocht, want stel dat er een v-snaartje breekt of een band lek is, etc.
 
Ik neem materiaal mee in service oto.. Sticker met servicedienst zit er al op:):) .. Worden idd onderdelen verkocht en gereedschapskisten zullen alom aanwezig zijn..
 
Originally posted by NastroAzzuro
Is het nou trouwens 21 en 22 juni of 22 en 23 juni!?!?!? Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van....

Om ff op m'n eigen getyp terug te komen: Op ST.net staat dat het zaterdag de 22ste en zondag de 23ste is... Maar zaterdag is de 21ste en zondag de 22ste... wat is het nu:?:?:?
 
Originally posted by SRMenno
Er zijn toch ook stands waar eten wordt verkocht?
Zoniet kan ik er wel een paar optrommelen :D.
Worden er ook scooteronderdelen en derg. verkocht, want stel dat er een v-snaartje breekt of een band lek is, etc.

Food stuff is voorzien... we gaan ook tonnen fixen voor BBQ voor mensen die zelf eten meebrengen...

Onderdelen met stapels...
 
Originally posted by NastroAzzuro
Om ff op m'n eigen getyp terug te komen: Op ST.net staat dat het zaterdag de 22ste en zondag de 23ste is... Maar zaterdag is de 21ste en zondag de 22ste... wat is het nu:?:?:?

Neem aan zaterdag en zondag eigenlijk, Inne geef eens uitsluitsel joh :)

Wat ik wel zeker weet ik dat ik er focking veel zin in heb...

Ennuh, dat van die BBQ is ook een chill idee, zoiets is altijd erg gezellig vinnik...
 
Oke, van mij hoeft er echt geen vette drive-in te komen ofzo. Gewoon beetje een zitplaats, bier, ander drank, bbq en ik vermaak me wel. Eventueel zacht muziekje erbij, maar ik hoef geen tent met strobos erin ofzo.

En mijn scoot gaat ook terug het busje in. Ik denk dat Remco meegaat met zijn scoot dus die ook. En maybe zelfs project Phantom wat meegaat. Ik weet trouwens niet hoe ver ik zal zijn tegen die tijd, maar ik denk wel dat het dan al kan rijden.
 
Back
Top