Organisatie voor legale meeting in Twente

is een optie :)

denk alleen dat enschede/hengelo meer aansrpraak maakt. (oldenzaal ook potentiëel)
hebben toen dertijd een aantal lokaties bekeken. enschede/hengelo paar leuke lokaties :) (bijv. arke stadion, genoeg ruimte, goede infrastructuur (station ernaast) etc etc)).

hengelo, langs de A1. wederom genoeg ruimte (parkeren/sprinten/stalling), goede bereikbaarheid/makkelijk te vinden etc etc.

mochten er mensen zijn die deze meeting weer op touw willen zetten, en ditkeer ook daadwerkelijk échte inzet willen tonen... vermeld het hier dan even :)
en zeg dan niet: "ik wil misschien wel helpen", maar daadwerkelijk alleen als je écht interesse toont om hier iets van te maken.

complete draaiboek van vorige poging is nog aanwezig, inc de brief die naar gemeentes is geschreven. enige waar het vorigjaar op vast gelopen is is een gesprek met gemeente/politie. geen reactie gehad en te lui om er verder zelf wat mee te doen als een groot gedeelte van de groep niet voldoende interesse toont :*
 
jah ik wil best helpen maar ben niet van plan om weer het grootste gedeelte te gaan regelen

en als we hier in enschede wat willen zullen we weer met het UIT bureau in contact moeten komen en zou arke stadion de beste lokatie zijn. tevens wil ik de contacten met razma wel weer opzetten over het sprintsysteem en datum wanneer het mogelijk is ivm SBO en andere evenemente.
 
Tyrone said:
+lange goede wegen
+geen huizen
+snelweg zit ernaast :p
+zitten er maar 2 of 3 bedrijfen op het terrein
+mac in de buurt :p

AdiozZz

omg met al die scooter lui de mac veroveren komt niet goed denks 8P8P

on topic :*
 
X.S.T.D said:
omg met al die scooter lui de mac veroveren komt niet goed denks 8P8P

on topic :*

matthew toch... :D

zou wel tovv zijn als het geregeld zou kunnen worden :)

2 uurtjes rijden heb ik er wel voor over ;)
 
oldenzaal vond ik toen ook al een zeer goede locatie.
het enige probleem is dat bureau uit onder enschede valt en we daar aardig wat hulp en zelfs enige sponsoring vandaan zouden kunnen halen!!
misschien dat we kunnen afspreken om binnenkort eens rond de tafel te gaan zitten met een groepje mensen waarmee we waarschijnlijk sowieso wel redelijk mee kunnen werken.
daarmee denk ik aan:
-Boj (bojt)
-Thijs (pikeheat)
-Joost (Jowst)
-Maarten (mattai88)
-Ik ( Jules)
(mits geinteresseerd uiteraard)
-evt andere geinteresseerden. maar ik denk dat je met 5 man aardig uit de voeten kunt qua organisatie, met meer mensen zal het denk ik eerder een chaos worden...
op de meeting zelf zal er misschien meer "crew" aanwezig moeten zijn maar dat is sowieso wel te regelen!

aangezien het volgende week vakantie is, en het seizoen net afgelopen is lijkt dit me een perfect punt om iets op te starten;
vorige keer zaten we immers ook met het feit dat er geen weekend meer vrij was!!!

ik hoor het wel!
 
Tyrone said:
+lange goede wegen
+geen huizen
+snelweg zit ernaast :p
+zitten er maar 2 of 3 bedrijfen op het terrein
+mac in de buurt :p

AdiozZz

Je vergeet het mooiste.
+je mag daar al gewoon rijden, ze rijden dr ook op crossers en dat is toegestaan (als je maar niet alleen bent, beetje een vaage regel).

Oldenzaal is de beste optie:
Geen verkeer, geen geluids overlast etc etc.
Het moet wel een beetjes snel gebeuren want ze zijn er nu aan het bouwen en dat brengt wel problemen met zich mee.
 
ik zou hier wel bij willen helpen... kan sponsers regelen, denk bv aan Coca Cola en aan dranghekken en junkfood kraam, maar zal niet nodig zijn alss het in oldenzzaal is+ralf+

ik hoor het wel..
 
Wrm zou dat niet nodig zijn?
Je moet zorgen dat alles op 1 terein zit. Dus je moet daar gewoon kunnen eten en niet naar de mac gaan want dan krijg je alleen maar problemen.

Maar eerst moeten er vergunningen komen en niet te vergeten een verzekering!
 
Razma said:
eerst een goed plan maken en draaiboek... ;)

Dat hebben we als het goed is nog wel van de vorige poging:X
Deze keer moeten we het zelf regelen en niet door 1 of andere vaage instelling laten doen die na een tijdje afhaakt!
 
draaiboek ligt nog bij mij thuis. zijn 3 lokaties in opgenomen.
oldenzaal, hengelo ("naast de A1) en enschede (arke).

zouden we écht vool oldenzaal willen gaan zullen we voor oldenzaal een draaiboek moeten maken. dus aléén oldenzaal. en niet meerdere plaatsen. echter is een draaiboek het minste werk :)

als de 'crew' een beetje gemotiveerd is zou ik mij voor 100% wel in willen zetten om deze meeting op touw te zetten. enige na-deel is dat ik 5 dagen per week van 8.30 tot 17u stage loop, en in het weekend werk. (óók in de herfstvakantie :|)
 
Back
Top