Organisatie voor legale meeting in Twente

Waar wil je al die hekken van betalen?
Het idee om zo'n terugloopbaan te hebben is goed maar erg prijzig qua hekken.
Als het mee zit gaat Pikeheat ook met auto cad bezig ;)
 
Arnie said:
Waar wil je al die hekken van betalen?
Het idee om zo'n terugloopbaan te hebben is goed maar erg prijzig qua hekken.
Als het mee zit gaat Pikeheat ook met auto cad bezig ;)

de kosten zijn iid erg hoog, net geen 1000 euro, maar ik kan goedkoop kaartjes laten drukken op ons pap zun werk. die doen we dan ruim van te voren in de voorverkoop en enkele weken voor de meeting stopzetten of iig het geld wat de voorverkoop tot nu toe heeft opgevelerd trug vragen om zo de belangrijkste dingen te kunnen betalen. met het probleem wat jullie nu hebben zaten wij ook. de bedrijven willen niet achteraf geld maar vooraf. dit is de makkelijkste oplossing :)
 
Als je kaartverkoop gaat doen moet je het hele terrein gaan afzetten.
Want binnenkomen doe je toch wel.
En ik heb begrepen als je aan kaartverkoop wilt doen moet je een vereniging oid zijn.
 
om ff terug te komen op die beamer + laptop, heel waarschijnlijk kan ik dat wel regelen via me pa :)
(maar is wel duur spul van samen bijna 7000 euro dus ik zal dr dan wel bij moeten zijn en ik denk niet dat me pa blij zou zijn als het met de scooter vervoerd gaat worden..)
 
@ arnie


dranghekken is een MUST. zoiezo voor veiligheid. anders staan mensen op de baan.
als het een legaale meetings is ,komen er zoveel mensen met scoots en auto's + om te kijken. dat dranghekken gewoon nodig zijn. niet alleen om de baan af te sluiten. maar entree + gebieden wara niet gereden of gekomen mag worden.
bekostigen. jah das altijd de prob. maar je zult entree moeten betalen. zullen echt geen mensen zijn die geen 5 - 10 europ overhebben om de heledag te kunnen sprinten. toeschouwers moeten ook betalen. die kun je bv wat minder betalen.
maar er komen toch alleen maar mensen die van scoots houden en er iets voor over hebben om zo'n evenement mee te maken.
 
haha ik tekenen nooit wat op auto-cad :D maar om het terrein af te zetten is geeen mogelijkheid aangezien je dan zeker 1 tot 1.5 km aan hekken nodig hebt.. dat loopt nogal aardig op....
 
Arnie, neem aan dat we met politie en een aantal ambtenaren om tafel gaan zitten, in een of ander vergader hok. dan heb je in princiepe aan een laptop genoeg. hoeft een beamer niet persee bij. een powerpoint presentatie heb je zo gemaakt, dat is het minste werk nog.
een laptop heb ik ook, dat wist je al. die kan ik zo meenemen eventueel. samen met het draaiboek, en de contacten die we al gelegd hebben met bepaalde bedrijven voor het regelen van hekken/wc's/startsysteem/vermogens bank etc. lijkt het mij wel heel erg netjes overkomen. :) (ik begin er aardig wat vertrouwen in te krijgen eigenlijk:))
 
big-t said:

Dranghekken bij de sprintbaan komen er zeker ook wel.
350meter is geregeld met 1telefoontje.
Maar als je er nog een baan naast zet om terug te gaan ben je zo nog eens 175meter aan hek kwijt. Is wel weer 100euro extra.
 
Arnie said:
Dranghekken bij de sprintbaan komen er zeker ook wel.
350meter is geregeld met 1telefoontje.
Maar als je er nog een baan naast zet om terug te gaan ben je zo nog eens 175meter aan hek kwijt. Is wel weer 100euro extra.


aahzo bedoelde je idd, kan dan ook met lint of iets derglijke
maar in sprintbaan zelf, met hekken.

en nee natuurlijk niet 1000 km aan hekken omterein zetten. ik neem aan dat het eens straat er naar toe is. zet je die toch af. ik neem aan dat ze niet allemaal met 4x4 autos door het veld komen met sprint scoots:P
 
kheb me net ff aangemeld op jullie forum.... maaruhh...... tis nie veel moek zegge, 1 topic met met foto's van de locatie..... tenzij ik ergens verkeerd bezig ben
 
pics doen het niet.

kan iemand ze niet ff in topic zetten, zonder link.
is wat fijner in plaats van je lid te gaan maken @ andere forum voor alleen die pics.
 
big-t said:
pics doen het niet.

kan iemand ze niet ff in topic zetten, zonder link.
is wat fijner in plaats van je lid te gaan maken @ andere forum voor alleen die pics.

deet ut nie voor de pics, die hebk al gezien, maar aangezien jullie zeide dat jullie op dat forum bezig waren d8 ik, goh zal is gaan kijk, misschien handig voor hulp ofsow??? maar kzie dus vrij weinig :)
 
arke.jpg

arke2.jpg



Filmpje
 
Back
Top