Sprint voor het goede doel

Zou je interesse hebben in een sprint voor het goede doel?

• Ja, uiteraard

Votes: 89 89.9%
  • Nee, dat is de moeite niet waard

Votes: 10 10.1%

• Total voters
    99
Is het geen idee om eerst een definitieve vergunning in handen te hebben en een dekkende verzekering ? .. dan pas een website en promotie... ?

Het idee van de website nu al is, om toch te laten zien dat we er actief mee bezig zijn.
Heb de papieren al om vergunning aan te vragen, we moetten nog even een concreet plan maken van wat nou precies de bedoeling is wat er gaat gebeuren.

WesSyl heeft zich de afgelopen tijd bezig gehouden met verzekering regelen, heb hem nog niet weer gesproken ( moest gister werken van 10.00 tot 01.30 en daarna stappen ).

@ Razma: Emaaillll!

Last edited:
Erg leuk/goed initiatief jongens!

Publiciteit is imo iets wat niet mag ontbreken.
Zodra je laat weten dat SBS6, etc langs komen, is dit voor sommige mensen ook een reden om toch te komen.
Ik bedoel te zeggen dat als het groots word, het intressanter is/klinkt.

Het gaat er nu om dat je iets organiseerd wat heel veel mensen moet aantrekken.
Het maakt dan niet uit als bepaalde mensen denken dat je dit puur doet om de scooterrijders in een goed daglicht te zetten.

Probeer er dus gewoon een groot spektakel van te maken, desnoods met nog wat andere activiteiten (zoals stunts,burnouts,etc).
Zoveel mogelijk reclame maken alvorens de sprint (uiteraard wel pas als je alles rond krijgt of kunt krijgen).

Het gaat uiteindelijk om het goede doel.
Je moet imo dus zoveel mogelijk proberen binnen te halen voor dat doel.

Echt top jongens! :)

Hey

na een goed paasweekend te hebben gehad.
ben ik weer ga rondbellen voor verzekeringen etc...
en hebben bijna een contract met een verzekering.
de naam daarvan ga ik niet noemen eerst alles rond hebben.

is dat ff een ongelooflijk domme reactie van Kika dan!...
Ze krijgen een miljoen van de bankgiroloterij, dus zijn wij ineens overbodig?
Ik zou een mailtje terug sturen waarbij je vriendelijk verteld wat voor arrogante klootzakken het zijn dan!

Zullen ze ook de medische apparatuur weigeren, omdat tijdens de productie daarvan ook ongelukken kunnen gebeuren?

Ik vind het te gek voor woorden...

Dan maar beginnen met ''De grote help Bob aan een cabrio deze zomer-actie'' 8P

Nee maar ff serieus, Er zou dus vantevoren rondgemaild moeten worden bij de goede doelen organisaties, of zij deze vorm van inzamelen gepast vinden.
Volgens m'n vader hoor je dit soort argumenten wel vaker.

Sowieso vind ik het wel goed dat de keuze is gemaakt voor een goed doel hier in NL.

Misschien eens iets zoeken voor dieren ofzo?

is dat ff een ongelooflijk domme reactie van Kika dan!...
Ze krijgen een miljoen van de bankgiroloterij, dus zijn wij ineens overbodig?
Ik zou een mailtje terug sturen waarbij je vriendelijk verteld wat voor arrogante klootzakken het zijn dan!

Zullen ze ook de medische apparatuur weigeren, omdat tijdens de productie daarvan ook ongelukken kunnen gebeuren?

Ik vind het te gek voor woorden...

Dan maar beginnen met ''De grote help Bob aan een cabrio deze zomer-actie'' 8P

Nee maar ff serieus, Er zou dus vantevoren rondgemaild moeten worden bij de goede doelen organisaties, of zij deze vorm van inzamelen gepast vinden.
Volgens m'n vader hoor je dit soort argumenten wel vaker.

Sowieso vind ik het wel goed dat de keuze is gemaakt voor een goed doel hier in NL.

Misschien eens iets zoeken voor dieren ofzo?

zo een reactie zou dat negatieve scooter imago alleen maar bevestigen.

We laten KiKa gewoon voor wat het is.
No hard feelings, opzich begrijp ik ook wel waarom ze bang zijn.
ALS er iets gebeurt, worden zij ook smerig bekeken.

Maar om verder te gaan.
We hebben een datum ( indien deze haalbaar is, is wel krap. )
17 Augustus, in Hoogeveen, drenthe

We zoeken nu erg dringend naar medeorganisatoren, vooral omdat er nog veel moet gebeuren op een korte tijd.

Ideeen voor sponsors en hulp is dus altijd welkom

Ook is er een discussie geweest tussen wessyl en mij over bij wat voor goed doel we nu onze pijlen op gaan richten.
Enkele dingen die werden genoemt ( en enkele die ik zelf erbij heb gezet :) ) :
-Spieren voor spieren
-Cliniclowns
-KWF Kankerbestrijding

Daarbij hebben we een tijd geleden het aanbod gekregen van speezkeesz om SBS6 te laten filmen voor bijvoorbeeld hart van nederland :). Bedankt daarvoor!

bedankt,
Elias

moeilijke keuze uit die 3.

Iets zegt mij dat cliniclowns wel de beste is, aangezien dat toch wat algemener is misschien? En sowieso heeft denk ik iedereen wel een zwak voor kinderen.

Misschien die maar een mailtje sturen?:)

Back