Sprint voor het goede doel

Zou je interesse hebben in een sprint voor het goede doel?

  • Ja, uiteraard

    Votes: 89 89.9%
  • Nee, dat is de moeite niet waard

    Votes: 10 10.1%

  • Total voters
    99
Beter probeer je met de organisatie van een vrije sprint, die al geregeld is iets te regelen. Denk bijv. aan euro hoger maken van de entree prijs.
Want ik denk dat je niet heel veel over gaat houden als je een sprint organiseert als je niet erg ervaren bent met het organiseren der van.
Voor de rest is het wel een leuk idee.
Als het al door zou gaan, ben ik iigeval aanwezig
 
Niet persoonlijk bedoelt harjo.
Niet dat ik niet dankbaar ben dat iedereen tips geeft hoor!

Maar om een hele sprint in je eentje te organiseren O-)?
Beetje ruim gedacht denk ik zo...

Met serieuze helpers, bedoel ik dus, mensen die ook bereid zijn om rond te bellen en daadwerkelijk dingen voor elkaar te krijgen.

WesSyl was in het begin een grote hulp, maar hij heeft het druk. En kan dus niet meer zo actief meehelpen als in het begin.
 
probleem is gewoon denk ik dat jullie het te snel willen organiseren.
Plan het voor over een jaar ofzo. dan heb je wat meer tijd.
Gelijk een website maken e.d. is naar mijn idee niet echt de juiste manier van aanpakken. Zorg dat je een vergunning hebt voor over een jaar, ga een aantal dingen reserveren, en dan kan je in de tussentijd opzoek gaan naar sponsoren.
 
Als deze meeting net zo'n droom voor je is als dat je mijn complete motorblok over zou kopen wens ik je erg veel succes. Mensen zoals jij zouden ze per direct van een forum moeten bannen.

Ik zie deze meeting niet gebeuren... Net als dat jij mij hebt lopen naaien met de werkzaamheden aan mijn motorblok voor jou, mij bijna 150 km hebt laten rijden zodat ik bij jou aan zou komen zonder dat je uberhaupt het geld had.

Lekker blijven dromen vriend, en wij zien elkaar nog wel. :L
 
Last edited:
zullen we het hier gewoon ff ontopic houden??? Afzeiken doe je maar via pm.

@ TS, gewoon de tijd nemen voor zoiets en wat mensen bij elkaar zoeken, het hoeft niet over 2 maanden al plaats te vinden. Je kan je beter goed verdiepen, mensen spreken die ervaring hebben, alles uitzoeken etc.
 
Even een kleine update van de organisatorkant.

We hebben van speezkeesz het aanbod gekregen om misschien SBS6 te laten komen filmen voor media aandacht. Bedankt daarvoor!

Ook zoeken we nog steeds mensen die gemotiveert zijn en graag willen helpen. Momenteel hebben WesSyl en ik onze handen vol met het zoeken van eventueele sponsors.

We zijn nog opzoek naar mensen die contacten hebben met dranghekken
Aangezien het veel kosten oplevert voor ons als we dit allemaal moetten huren. Ik ga er van uit dat we ongeveer 450-550 meter aan dranghekken nodig zullen hebben.

Ook hebben WesSyl en ik besproken waar de sprint misschien gehouden zal worden. Dit moet nog even goed besproken worden, en jullie worden op de hoogte gehouden.

Ik vind het mooi dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die er toch ook belang bij hebben!

als de sprint hier in limburg gehouden gaat worden wil ik best wel wat meehelpen in de organisatie,
dranghekken kan ik heel misschien fixxen ;)

ik vind het trouwens een geweldig idee :)
 
Ik denk dat als je veel publiciteit heb voor sprint. (Verschillinde TV zenders) Dat er vast wel een aantal geld schieters zullen komen. En komen die niet. Hebben jullie je best gedaan en hebben wij lekker een dagje kunnen sprinten ;)
 
Back
Top