Sprint voor het goede doel

Zou je interesse hebben in een sprint voor het goede doel?

  • Ja, uiteraard

    Votes: 89 89.9%
  • Nee, dat is de moeite niet waard

    Votes: 10 10.1%

  • Total voters
    99
7,5 euro voor bezoeker is echt een hoop geld, denk dat veel mensen dat, ondanks het goede doel, toch te veel zullen vinden.

Ach BS.

Mensen betalen 40 euro pp voor een dagje Sixflags oid.
Die 7,5 voor een goeddoel kan er echt wel af...
Ik zou er een 10tje van maken. Kijk alleen al wat een dagje TT assen kost :X

Anyway een fantastisch initiatief!

Alleen als KIKA van de baan is zou ik dat ook even op je website veranderen. Lijkt me niet dat ze het leuk vinden dat jullie hun naam en logo's blijven gebruiken...

Ik ben iig aanwezig! (Als ik die dag dan kan ;)).
 
TT Assen/Walibi vergelijken met een sprint is imo BS, niet iedereen denkt hetzelfde over een goed doel. Hier hoor je 20/30 man met: ja goed idee. Op een sprint komen er vlot 500/600 man op af, zeker weten dat een groot deel daarvan het teveel vind maargoed....
 
Ja, want WIJ vinden scootersprints tof, maar wie nog meer? Mannetjes van 15 jaar uit de buurt daar, en die nemen dan hun papa misschien nog mee
Ik bedoel, ik denk niet omdat het voor een goed doel is, er veel meer mensen op af komen dan normaal
 
Ja, want WIJ vinden scootersprints tof, maar wie nog meer? Mannetjes van 15 jaar uit de buurt daar, en die nemen dan hun papa misschien nog mee
Ik bedoel, ik denk niet omdat het voor een goed doel is, er veel meer mensen op af komen dan normaal


Mijn ervaring met sprints is dat je niet te positief moet denken over het aantal bezoekers;).

-Probeer DMV sponsoren de vaste lasten af te dekken.
-Probeer een stichting op te richten, in vele gevallen zijn dan veel dingen gratis bij de gemeente, dranghekken ED.
 
@ Anne : jij mag als clown gaan sprinten:p

@ Harjo :

Daar heb je gelijk in, toen hier in elsloo sbo als waren der super weinig toeschouwers aanwezig.
Het scootersprinten ligt niet zo lekker bij iedereen.
Maar we zijn bezig om via de vergunning alles grastis te krijgen van dranghekken etc.
 
pfff 298 km rijden voor ons :) maar omdat dit voor het goede doel zou zijn :p mss even bekijken ?

Anyway we zien wel !

Veel succes met de eventuele organisatie van jullie meeting :7
 
Zeer leuk idee dit, ook erg positief voor de scooter (sprint) scene.

als ik eerlijk ben vond ik kika al een beetje te. gun het de kleinere zoals WSPA meer..

hoop dat het aardig wat geld opleverd aangezien de meeting zelf ook wat kost.

kan je niet proberen contact te leggen met 1 van de ambassadeur?

De goodwill ambassadeurs van CliniClowns zijn:

Radio en tv-presentator Jack van Gelder
Tv-presentatrice Myrna Goossen
Wielerlegende Leontien Zijlaard - Van Moorsel
Cabaretier Howard Komproe
Schaatskampioen Erben Wennemars
KNVB-trainer Foppe de Haan
Voormalig topvoetballers Frank en Ronald de Boer


en voor meer media :

http://www.radio.nl/2003/home/q.entertainment/2006/10/112157.html
 
Houden jullie ook rekening met eventuele evenementen verzekeringen en dergelijke?

Dat is namelijk een redelijk forse kostenpost zoals wij weten van Meppel 1.

Het initiatief is erg leuk, had graag willen helpen met organiseren, helaas weinig tot geen tijd voor.
 
Niek bedankt voor het antwoord ;).
Zoals er inderdaad hierboven al is gepost, het is gewoon een vrije sprint, en er is dus geen SBO licentie nodig om te kunnen rijden.

@ Harjo Als je graag wilt helpen, advies en atentiepunten zijn altijd welkom. Dan weten wij ook beter waar we aan toe zijn, wat voor valkuilen er zijn, en of we nog met andere dingen rekenening moetten houden dan wat genoemt is.
 
Verzekering regelen :) Als dat lukt bel je al verder dan wanneer je echt alles goed voor elkaar hebt maar geen verzekering.

Gemeentes eisen het tegenwoordig ook, nadeel is dat een evenementenverzekering niet zomaar particulier kan worden afgesloten.
 
Precies, gevolg is dat je een stichting oid op moet zetten, de notaris kosten hiervan waren bij ons al 500 euro oid.

Ben je eenmaal een stichting dan zul je zien dat alles veel makkelijker gaat.

Ook rekening gehouden met dranghekken, 2,50 euro PS gemiddeld.
Je bent er een metertje of 600 van nodig.

Kortom je bent al aanzielijk veel geld kwijt voordat je eenmaal een sprint hebt staan, dan nog maar hopen dat je "winst" draait.

Ik zou er eerst nog eens goed over nadenken, beter iets langer wachten met een sprint (2009) dan een halve sprint neerzetten.

Wij zijn met meppel 1.0 ruim 3/4 jaar van te voren begonnen met organiseren met 6 man.
 
Ik was in Eindhoven 2,5 jaar kwijt voor de 1e sprint kwam. Reken iig op een kostenplaatje van ongeveer 1500 euro alleen aan materiaal (hekken, wc's, agegraat, kliko's) Hierbij komt dus ook nog de verzekering/vergunning/frietkraam (altijd handig) en klein spul.

Dan heb je alleen nog maar je materiaal ;)
 
pfff 298 km rijden voor ons :) maar omdat dit voor het goede doel zou zijn :p mss even bekijken ?

Anyway we zien wel !

Veel succes met de eventuele organisatie van jullie meeting :7

anders stop je het geld van de benzine in een potje voor ze :D



Is btw helemaal geen gek idee denk.
Ff simpel gezegt een bank rekening openen en NR op de site zetten.
Voor de scooter rijders die niet kunnen komen...

Op die manier kun je toch iets schenken aan het goede doel als zijnde scooter rijder, zonder dat het je een hele dag kost (indien je daar dus echt geen tijd voor hebt zeg maar )
 
Back
Top