Organisatie voor legale meeting in Twente

Xs-racer said:
ik weet genoeg lokaties, maar is allemaal een redelijk drukke weg, of valt alweer onder hengelo.
misschien binnenkort even bij elkaar komen en een bier/jointjes meeting houden en dan maar wat discusseren :W
iz goed ik ben aanwezig als mijn zooi loopt. anders ga ik wel bij emiels blaasmachine achterop.
 
Razma said:
waarom verzekering? simpelweg omdat je als organisator altijd aansprakelijk bent voor wat er gebeurd op een evenment. Een evenmentenverzekering is daarom meestal zelfs verplicht (en terecht)

heb toch al verschillende mensen gesproken die een legale hadden ZONDER evenementen vergunning :)
 
nee zo denk jij.. er zijn ook verstandige mensen nog op deze aardbodem. :*
het is precies zoals razma zegt:

simpelweg omdat je als organisator altijd aansprakelijk bent voor wat er gebeurd op een evenment.
 
Red Devil Rox said:
denk eerst maar is na over een team en locatie. en zo denk ik niet, zo is het gewoon :)

denks dat jij eerst een moet na denken over zaken die er bij komen!
En dat wij geen team en locatie hebben is ook wel een beetje onzinnig.
 
Red Devil Rox said:
heb toch al verschillende mensen gesproken die een legale hadden ZONDER evenementen vergunning :)

In de toekomst zal dat meer en meer gevraagd worden, bij sommige aanvragen is het zelfs verplicht

en je wil niet weten wat er op je neer komt als organisatie ALS er eens wat gebeurd...

Trouwens.. bier/joint meeting? Beter neem je dit serieus op.
Aspraken voor zo'n vergadering kan je beter op msn houden ofzo, probeer deze topic clean te houden voor ideeën, opbouw, activiteiten etc en niet wie er wel of niet komt enzo...
 
Emiel, ik heb je gezegd dat wij al een compleet organisatie team achter de hand hadden en zelfs al een grote sponsor en een beroep mocht doen op onze hulp als je die nodig hebt.
Hekken zijn niet goedkoop om voor een weekend te huren.
Het team moet er veel voor over hebben qua tijd en zelfs geld.

Entree geld kun je niet vragen bij een meeting. Want daar moet je een vereniging voor zijn.
 
Jullie hulp zou zeker goed van pas komen. Alleen wij moeten eerst eens bij elkaar komen om de zaken goed te overleggen lijkt mij.

Als iemand een voorstel wil doen.....
Ik heb het er wel over met jules, boj en robin op msn. Dan kunnen we wel ff wat regelen waar en wanneer we meeten en dan de plannen goed bij elkaar leggen.
 
was niet op zo'n manier bedoeld Razma, maar gewoon van even bij elkaar komen om te overleggen (en natuurlijk kan daar bier/jointjes bij komen kijken)

Arnold, watvoor sponsor had je gevonden? en kom ons ook maar helpen als je wil :*
 
Red Devil Rox said:
die van mij is 1 euro per hek per dag ex. vervoerskosten buiten dordrecht

Wat dacht je hoe hoog die bezorgkosten kunnen zijn vanaf Dordrecht? :eek:
En die hekken wat ik liet zien klim je niet zo 1 2 3 overheen om naar de overkant te komen.

Edit: Dit was mijn 3000e post :W
 
Back
Top