Organisatie voor legale meeting in Twente

Hey Emiel, ik ben uiteraard beschikbaar om te helpen in de organisatie/ meeting..

Want er mag idd wel eens een Legale meeting komen in Hengelo óf omstreken!

en bij de Ikea, daarnaast heb je idd een mooi stuk asfalt naast de A1 :) iig keer naar de gemeente gaan met een GOED uitgebreid voorstel! :)
 
Arnie said:
Is wel weer te merken dat jij nog nooit een echte meeting bezocht hebt.

kijk naar Grou, Jubbega, Speelmansplaten, Oisterwijk, nergens zie je die grote hekken staan, overal lage dranghekken, hooguit grote bij de ingang, maar je doet je best maar :)
 
JorneP said:
en bij de Ikea, daarnaast heb je idd een mooi stuk asfalt naast de A1 :)

dat valt onder gemeente hengelo, en aangezien arnold een verzoek om vergunning ingediend had en na een half jaar wachten nóg niets gehoord had denk ik dat we meer kans maken bij gemeente borne/almelo/enschede.
maar ik moet wel toegeven dat toekomstig bedrijven terein naast de A1 een perfecte lokatie zou zijn voor een meeting.
 
De mac valt onder Borne en de Ikea onder Hengelo.
Dus schrijf beide gemeentes zou ik zeggen.
Misschien is het handig om zelf een soort van forum te maken voor de organisatie van deze meeting om het hier netjes te houden en niet te veel gereply op te zetten.
Gewoon een idee ;)
 
Jah dat zou opzich niet verkeerd zijn:). Zoals arnold zei kunnen we meerdere gemeentes aanspreken, maar dan moeten we wel hele goeie plannen hebben!!

Die plannen die er nu zijn kunnen we die niet 1 deze dagen bij elkaar leggen? Het is maar een idee, misschien wordt alles een stuk duidelijker voor iedereen.
 
ja! joepie! een meeting in twente! ik stel voor dat jullie idd naar beide gemeenten gaan schrijven... die ene brief die elco arnie en ik toen gemaakt hebben is daar uiteindelijk niet op geantwoord dan? anders sturen we die toch gewoon nog een keer? ik vond het wel een hele goede brief!
 
Nog een X sturen lijkt me wel erg makkelijk. We kunnen best snel een brief in elkaar zetten, maar het lijkt me toch beter om alles goed voor te leggen. Dat alles gelijk duidelijks is en dat de gemeente zelf niets hoeft te doen:)
 
Nou, Ik ben zekerz bereid om mijn steentje bij te dragen voor een leuke meeting in de mooi-weer periode in het oh zo mooie twentse landschap:p...
Mijn tip: stel iemand aan die hier genoeg tijd voor heeft om de leiding te nemen, daarnaast een aantal mensen om wijze raad te geven en overleg hierover een aantal malen. Laat die eerste persoon dan steeds de link tussen ons en gemeente zijn. Op die manier kom je goed en serieus over. En het werkt effectiever dan wanneer iedereen in het wil ideeen schreeuwt;). En zoals Razma al zei, let vooral ook op veiligheid, bereikbaarheid en overlast want dat is natuurlijk voor een gemeente interessant! Ik woon zelf vlakbij Hengelo (vlakbij JorneP). Laat maar iets horen als mijn hulp benodigd is. Ik zal deze topic een beetje volgen.
 
Ik wil best me best doen om met de gemeente te overleggen oid. Maar om eerst alles goed op een rij te hebben lijkt mij persoonlijk veel makkelijker! Nu hebben we toch aardig wat tijd omdat het winter is en we dachten er aan om die meeting in de zomer maanden te organiseren als dat dan kan!

Maar het is mooi dat jij ook wel wilt helpen.:)
 
eindelijk eens een keer een meeting hier in de buurt... als mijn hulp nodig is dan hoor ik het wel!! ik kan wel aan gratis cola en shit krijgen van Coca Cola!! die kan ik wel bellen en vragen of ze sponseren dat doen ze meestal wel!!

ik hoor het wel Succes!!

joy gemser
 
sponsoren is nog lang niet van belang, eerst de plannen maar eens op papier, lokaties bepalen en de brieven naar de gemeentes.
ALS we dan een vergunning krijgen kunnen we dán nog wel achter sponsors aan.
precies zoals emiel zegt (f15dd) de meeting komt in de zomer maanden, dus tijd zat :)

trouwens Emiel, binnenkort even een aantal lokaties bekijken via fotos of ff meeten oid. want zoals het nu gaat schiet het ook niet écht op :*
 
Jah Boj, het schiet zo idd weinig op. Dus al wij ff kijken naar een paar locaties etc. Komt het veel makkelijker van de grond:). Maar dat spreek ik je op msn nog wel over.
 
ik gooi er nog maar een keer een locatie in in losser!
het terrein is van dura vermeer als ik me niet vergis en aan de hekken hangt een bord dat als je er wat mee wilt je naar een nummer heen moet bellen ik wil wel ff fotos maken maar dan moek ff kijken naar wie ik dat kan sturen en ik vind het een mooi stuk NIEUw asfalt is gebruikt voor de laga tent in losser voor de mensen die er een beetje bekent mee zijn.
P.S van dura vermeer en helemaal afgezet volgens mij hoef je dan niet bij de gemeente te zijn het is eigendom van hun
 
Er zijn aardig wat ideeen ontstaan op het forum.
Nu nog het uitwerken.
Na wat ik heb begrepen gaan ze binnenkort met z'n allen om de tafel om dan te bespreken hoe ze het allemaal gaan aanpakken.
 
Back
Top