OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

gelukkig worden er bij zware misdrijven echte straffen gegeven, dus waarschijnlijk geen halt voor murat maar dat houdt niet aan dat ie mild zal worden berecht (jonge leeftijd, situatie.. ze ouders ect ect..) als we blij zijn zit ie misschien 5 jaar vast.. (minder dan cor van hout @ heineken kip-nap :S!)

Tss, het is echt van de zotte zeg.
Dat dit gebeurt zeg.
Die aanhangers mogen van mij een taakstraf krijgen ofzo.
Murat komt gelukkig wel bij zijn familie in de gevangenis voor 10 jaar lang ofzo :|
Hij wordt ws gelukkig wel berecht als een volwassene gezien de ernst. Beter stellen ze nu een voorbeeld en gaat dees echt levenslang achter slot en grendel.
Denk dat er dan minder debielen zijn die zoiets uberhaubt durven flikken!

ja, hij komt bij ze famlie, hij moet dan daar een inburgerings cursus doen (marokaans, arabisch, ..) en hij is niet eens klaar met de nerderlandse aangezien ze lompe actie..

en idd die aanhangertjes van die gozer -> met hun kop door die auto ruit.. (minder prettige) mongooltjes..

En dat is precies wat ze mankeren.
Niet goed geintergreerd ---> dus samenscholen in groepen en verliezen de waarden en normen die wij handhaven hiero.
Daar zijn misschien tha bomb als ze een "slecht" iemand uit de weg ruimen, maar dat ligt hier anders.
Al gaf die zijn hele stufi aan een goed doel, als haalde die suprcijfers, als iemand zoiets doet dan ben je in 1 klap slecht. Wie het ook is!

terracollege.jpg

Dit soort gasten verpesten het echt helemaal, na deze moord! :mad:

Originally posted by NRGstephan
terracollege.jpg

Dit soort gasten verpesten het echt helemaal, na deze moord! :mad:

Deze gasten zijn zo respectloos en kunnen wat mij betreft gelijk opflikkeren. Hoorde zelfs dat ze een vlag op die school hadden gehangen met de tekst" We Love Murat" is toch te ziek voor woorden.

Die stomme sukkels denken er niet eens over na dat deze man wel 2 kinderen en een vrouw achter laat !!!

Originally posted by mvanwinsen5
Deze gasten zijn zo respectloos en kunnen wat mij betreft gelijk opflikkeren. Hoorde zelfs dat ze een vlag op die school hadden gehangen met de tekst" We Love Murat" is toch te ziek voor woorden.

Die stomme sukkels denken er niet eens over na dat deze man wel 2 kinderen en een vrouw achter laat !!!

Sterker nog, ze willen vrijdag met de herdenkingsbijeenkomst ook foto's van Murat neerzetten.

Ookal laat ie 2 zieke konijnen en een krop sla achter , het is uberhaupt te gek voor woorden?
Lekker moordenaars steunen enzo , waar gaat t heen man.

Die pic maakt echt iets los bij me
Ik zal me inhouden , want er hangt me al een gc ban boven me hoofd , maar ik ga er echt out van.

Originally posted by Gijs
Die pic maakt echt iets los bij me
Ik zal me inhouden , want er hangt me al een gc ban boven me hoofd , maar ik ga er echt out van.

je bent niet te engiste beter gaat dit topic dicht voor ik los ga :|

Precies het zal je vader maar zijn, die vermoord is, en dan zie je die foto... Ik moet me echt inhouden anders heb ik ook een ban!! :( :( :|

Ik denk dat we langzaam tegen een soort keerpunt aan gaan zitten
Gister , ik uite mn frustraties tegen mn moeder over dit hele gebeuren.
ALs er iemand is , die helder tegen de zaken aankijkt etc , en nooit zo discrimineren , is het mn moeder.
Ik zeg : Ligt het nou aan mij , of is het echt 90 % allochtoon dat de fout in gaat.
En daar was ze t wel mee eens.
Als mn ma al zo denkt , dan zit 't dr echt hoog.
Ik ben benieuwd waneer nederland opkomt voor zn land , zn volk , zn economie en zn alles.
Want we gaan naar de klote.

Ik denk dat met deze foto er weer een flink aantal racisten/rechtsextreemisten bij zullen komen en dat hebben ze ook mooi aan hun zelf te danken.
Ze doen hun eigen volk ook veel goeds aan om zo in de krant te staan:|

Back