OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Originally posted by David
Vanaf nu iedereen gewoon een pistool mee in de auto/op de scooter. Als een agent je een bekeuring geeft schiet je em gewoon hartstikke dood.

"Tja HIJ heeft me gekwetst"

Waar gaat het heen, ik snap er echt geen moer meer van.....

Collega's op mijn werk voorspellen dat er ongeveer over 10 jaar een soort van burgeroorlog zal uitbreken als het zo door blijft gaan ...

M.Rat word dus al minderjarige berecht , dus maximaal 2 jaar gevangenis...

Maar omdat zn pa er ook al zit en hij wat probleempjes had loopt hij volgend jaar weer rond.

Levenslang die gast ! :(

Ik las dit in de krant en ik vond het wel een aardige opmerking:

"In veel andere culturen krijg je respect om wie je bent terwijl je in bijvoorbeeld de Nederlandse (westerse) cultuur respect krijgt voor wat je doet."

Eén of andere turkse of marokkaanse of whatever vader die al 30 jaar in Nederland woont, al 30 jaar een uitkering krijgt en nog geen woord Nederlands spreekt kan in zijn eigen sociale omgeving gerespecteerd worden om wie hij is.

Ik heb euh "niet zoveel respect" voor zo iemand.

Iemand de film Nederlandse film Shouf Shoef Habibi gezien? IMDB

Het erge van die film is dat het waarschijnlijk nog een realistische afspiegeling van de werkelijkheid is ook :rolleyes:

Zoiets had ik 2 jaar geleden ook gezien , die gast was 25 jaar werkloos dus uitkering , en sprak slecht nederlands.
Toen werd hem gevraagt waarom hij geen werk had...Geen zin was zn antwoord.

Nu heeft dit niet echt iets te maken met het incident van M.rat maar de samenleving word steeds slechter en alles word maar getollereerd.

Tijd dat het verandert...

Originally posted by hebo-aeroxje
Collega's op mijn werk voorspellen dat er ongeveer over 10 jaar een soort van burgeroorlog zal uitbreken als het zo door blijft gaan ...

Laten wij het hier net ook over gehad hebben, komt over een paar jaar een burgeroorlog tussen de Allochtonen en Autochtonen

Verbijsterd zie ik om mij henen,
aanschouw een wereld vol geweld,
waar oprechte vaderlandsliefde,
heden ten dage niet meer telt.

Waar, den vaderland getrouwen
blijf ik tot in den dood,
niet meer teld voor de regering
en ook zeker niet voor rood.

Waar ouderen geheel verlaten,
beroofd, geplunderd en ontdaan.
Niet meer bij machte om te leven,
geheel vrijwillig sterven gaan.

Waar onze jeugd dreigt te verstikken,
met een been reeds in hun graf,
ten offer aan regering’s grillen,
die hun land aan vreemden gaf.

Waar kerkensterven door de sloper,
geheel van pracht en praal ontdaan.
Mijn god, u zal het nie geloven,
er komt daar een moskee te staan.

Waar onze culturele waarden,
die wij als erfgoed eens vergaarden,
geheel en al ten gronde gaan.
O god, kan u misschien vertellen,
hoelang dit nog zo door moet gaan?

Met heimwee denk ik aan mijn Holland,
het schone Holland, van weleer.
Ik kan mijn tranen niet bedwingen,
dat schone

HOLLAND is er niet meer!

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Zoiets had ik 2 jaar geleden ook gezien , die gast was 25 jaar werkloos dus uitkering , en sprak slecht nederlands.
Toen werd hem gevraagt waarom hij geen werk had...Geen zin was zn antwoord.

Nu heeft dit niet echt iets te maken met het incident van M.rat maar de samenleving word steeds slechter en alles word maar getollereerd.

Tijd dat het verandert...

schijnt normaal te zijn.

zelfde als bij ons die turk die Steegmans bij ons dood sloeg omdat hij hem vertelde dat hij respect moest hebben voor ouderen, dag later die vadet op tv. mijn zoon is goed, die man heeft hem beledigd, meneer woonde 35jaar in nederland en heeft 2maaden gewerkt en heeft al 35jaar een uitkering, het gewoonlijke "pijn ien roeg".

Leuk detail over de gezinssituatie van onze Murat;

Zijn Pa zit in de bak vanwege een moord in Dordrecht , Criminele afrekening.

Zijn woordvoerder is net uit de gevangenis ivm heroine handel.Hij had een cafe in Den Haag waar de vader van Murat, Murat vaak mee nam.....

Originally posted by Bas@Area
Leuk detail over de gezinssituatie van onze Murat;

Zijn Pa zit in de bak vanwege een moord in Dordrecht , Criminele afrekening.

Zijn woordvoerder is net uit de gevangenis ivm heroine handel.Hij had een cafe in Den Haag waar de vader van Murat, Murat vaak mee nam.....
Paupers

Originally posted by hebo-aeroxje
zoiets tog ook in duitsland gebeurd..?
was d8 ik iig flink uit de klauwen gelopen...! W8 maar...hier komt dat ook...helaas dat het zover gaat :(

Originally posted by haagze sf2
Nu weer leraar neergestoken in amsterdam...
waar gaat het heen met NL.....

klopt, het gaat nergens meer over.
is weer op een school geweest, een oud leerling ws die ff terug kwam...
op een school waar de leerlingen moeite hebben met de nl taal, lezen, schrijven, praten, enz....
nou wil ik nog geen conclusies trekken:mad:

ff tv aanzetten en ja hoor twas weer raak iemand neergestoken @ school

Jezus nederland is echt een kut land
Was het een buitenlander die dit x iemand neerstak Ja zker

Originally posted by scooteraars

Was het een buitenlander die dit x iemand neerstak Ja zker

:(

Dat weet ik nog niet,
ok ik heb ook geen goede ervaringen met buitelanders vandaag nog een slechte mee gemaakt..
MAAR ZET DAT NOU NIET HIER NEER!!! andsers wordt deze geclosed!!!!
Niet iedere turk/somalier/marokaan is het zelfde.... 8P

Quote van http://www.rtlnieuws.nl

Laatst gewijzigd: 23-01-2004 19:31

Amsterdamse leerkracht neergestoken
Een leerkracht van de Mgr. Hermusschool in Amsterdam-West is neergestoken. De dader zit vast. Hij heeft bekend.

Leerkracht neergestoken

Oud-leerling
De leraar is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is zorgwekkend. De dader is een 35-jarige man. Het zou gaan om een oud-leerling van de school voor kinderen met hoor-, spraak- en taalmoeilijkheden.

Begeleiding
De steekpartij gebeurde in een kantoor in de school. De neergestoken leraar zou zich bezig hebben gehouden met de begeleiding van oud-leerlingen. De dader zou nog onder begeleiding van de school hebben gestaan.

Dader is een 35-jarige oud leerling :eek:

Back