Straat race

Ja daar ben ik al vaak geweest.
Wil nou wel eens een goede straatrace zien.
Zit zelf ook wel bij een straatrace forum maar daar hoor je ook niet vaak iets over een goede straatrace helaas.
In tegen overstelling wat je in Amerika of Japan ziet maar ja daar kan ons kikkerlandje natuurlijk niet tegen op!

volgens mij kost het hier ook een stuk meer om je auto te "tunen" ipv. Japan bijv.

zelf ben ik wel vaak te vinden in leiden (transferium). Bijna elke vrijdag ben ik er wel. (nog) niet met eigen auto maar met vrienden :P.

Ja kan goed zijn.
Soms lach ik me kapot om dat volk.
Spoilers waar je zo wat mee opstijgt en flink wat stickers er op+neon en denken dat ze het niveau van de fast and the furious hebben berijkt en dan ook nog eens rijden als of hun leven er van afhangt
Nee dat is niks auto,s moeten strak zijn en geen gekke poes pas erop.

Sjors@Area said:
volgens mij kost het hier ook een stuk meer om je auto te "tunen" ipv. Japan bijv.

zelf ben ik wel vaak te vinden in leiden (transferium). Bijna elke vrijdag ben ik er wel. (nog) niet met eigen auto maar met vrienden :P.
Klopt daar komt al dat spul ook van af.

Ja dat is iets wat algemeen bekent is.
Dit is een andere topic voor auto straatrace niet voor scooters daar hebben we meetings en races voor!

hehe vind je da gek, snelle autos zie je vaak scooters niet ;)
ECHT snelle,
enne ik denk nu terug aan sprintje tegen een 2.6 liter blok in een ....auto heb er zelfs filmpje van, was niet op mijn ding maar damien zn fding
won ik dik :W

of reed snel door :)

Ging ook een keer tegen een auto sprinten (2.0 16v)
En reed hem helemaal zoek, stond hij echt van te kijken *D

Back