Wie gebruikt z'n scooter voor op straat??

Ach over 1 jaar wordt me scooter niet meer echt een straat scoot.. meet hoby ding. aangezien ik dan me auto al verwacht :W

Dan wordt scoot voor meetings enzo..

70cc Malossi Sport , 19mm.

Ik rij elke dag op de baan..

Heb gewoon een begrensd CDI gekocht.. schakelaar eraanverbonden.. laat ze me maar tegen houden het is een origineel yamaha onderdeel:)

Yamaha Bw's, en ik woon in belgie

GreetZ

gewoon soms ff flink gaan vlammen, staat nu al een hele tijd stil maar als hij helemaal ok is dan rijd ik er ongeveer 1x in de 2 weken mee.

Ik neem soms het risico wel om eens een testritje door de wijk te maken. En soms blaas ik ook wel eens s' avonds langs de recreatieplas hiero...

Originally posted by bissie

Toch denk ik dat een scoot met 15+ pk niet geschikt is voor dagelijks gebruik :)
mijn brommer met 16pk ging gewoon dagelijks mee naar school hoor 8) je moet er plezier van hebben, zo'n ding is niet om naar te kijken, maar ook om mee te rijden, de slijtage/evt. boete neem je dan maar voor lief...... ik iig wel

Aerox, die wat sneller dan origineel loopt. :rolleyes: gaat er overal mee heen. school van maandag t/m vrijdag en voor de rest beetje in de beurt rond crossen :)

Keb een halfjaartje gereden van Hoogvliet naar Rotterdam met evo setup (niet helemaal vlammend door Nardo). Toch 30-35km per dag.
Maar nu die onverzekerd is, rij ik niet meer. Effe wachten totdat ik geld heb voor verzekering.

Ik gebruik tegenwoordig me nrg ook voor dagelijks gebruik...ding loopt dan ook niet zo hard (100 ofzo) en maakt weinig herrie, ziet er niet uit, dus ik pleur em overal neer...best makkelijk toch :W

krijd elke dag met dat ding,zeker een km of 30,40,dont fear the cops,cuz i dont have to;) belsje wouten wel,scary volk:o

maar kzit nu op eindhoven op school,dus zal alleen nog maar in t weekend rijden:'(

ik rijd er niet vaak meer mee, maar 's avonds naar vrienden, naar klasgenoten, gym ga ik nog bijna altijd met scooter (als het niet regent); school heel zelden..

Wat moet je met een scooter als je er niet mee over straat durft? Wat ga je er anders mee doen?

Enne hebben jullie allemaal meerdere scooters? Ik heb er maar 1, en als ik die dus bruut zou laten lopen, zou dat dan niet erg slim zijn ivm politie.

ik rijd gewoon over straat naar school elke dag met men renner. dat blijf ik ook doen als ik men hebo cillinder + 19mm do heb. wordt ik maar een keer gepakt zo erg is dat nou ook weer niet.

Ik rij ook gewoon op straat, ben echt niet bang voor de joden ofzo.

Alleen ben ik eigenlijk altijd bezig met dat apparaat, dan weer wat motorisch veranderen, nu weer kappen spuiten, dus ik heb eingenlijk nog niet bar veel op dat apparaat gereden.

ik rij ook gewoon op straat, ik weet wel waar ze meestal staan mja dan nog, ook al neem je een alternatieve route, er zijn altijd wel genoeg motormuisjes die rondrijden, dus ik heb zo een paar mensen die iedere ochtend vroeger als mij dezelfde route rijden en die mij dus bellen als ze er staan....:)

Back