Wie gebruikt er ook al Windows XP?

win2k heerscht gewoon, w8 met XP wel totdat er weer een 2e editie uitkomt (waar alle bugs uit eerste weer uit zijn, net als Win98se)

voor win2k gewoon SP2 installen, dan heb je helemaal nooit meer ergens last mee......

Wil je zeggen dat er geen bugs in win98se zitten ofzo ?? windows XP is nu al 1000000000000000000000x beter dan dat brakke win98se/winme en wat daarvoor was.

Originally posted by Boeie
win2k heerscht gewoon, w8 met XP wel totdat er weer een 2e editie uitkomt (waar alle bugs uit eerste weer uit zijn, net als Win98se)

voor win2k gewoon SP2 installen, dan heb je helemaal nooit meer ergens last mee......

SP2?? Waar te krijgen en zorgt t er voor dat de bugs uit win2k er uit zijn dan?

Grtz

is windows XP te downen op microsoft zelf ???
ik hem hem via kazaa maar moet hem nog installeren

maar hoe zit het dan met dat je moet inbellen om te registreren ??

Originally posted by peter
is windows XP te downen op microsoft zelf ???
ik hem hem via kazaa maar moet hem nog installeren

maar hoe zit het dan met dat je moet inbellen om te registreren ??

Jah heel goed, vooral aan gekraakt XP versies beginnen als je er niets van begrijpt. Je kan het proberen maar zorg in ieder geval dat NIET je netwerkkabel erin hebt bij het installeren :)

ik had eerst 2x nare ervaringen met sp1 voor win2k
omdat hij toen niet meer opstartte :(
dus moest ik formateren..
nu met sp2 nergens last van..
dus 1x sp2 erover gedaan

Ik zit hier nog met win 98 se.
Maar geen zin in XP omdat die te veel veranderd is vergeleken met win 98 se. Mijn moeder snapt er dan niets meer van.
Ik wil ff weten wat jullie vinden van ME en anders 2000 is toch de profesionele versie gebaseerd op nt4 ?
ME goed of zuigt ie flink
En 2000 goed of zuigt ie ook flink

Originally posted by jorenv
ME goed of zuigt ie flink
En 2000 goed of zuigt ie ook flink

is al gezegd, ME= Meer Ellende
en 2000, tja, het is anders, meer zakelijk (hoe moet je het uitleggen).... als je niet veel van pc's afweet, begin er dan niet aan.....

Back