Wie gebruikt z'n scooter voor op straat??

Ik rij zo'n beetje overal naartoe met m'n scooter, maarja, ik heb dan ook een brakke setup. :|

SR2000 met multivar, kevlar belt, en power one (voor de ultieme brakheid :W)

Nu eerst maar eens sparen voor een auto, en daarna is de scooter weer aan de beurt (Yas R ofzo)

oja, nog nooit gepakt btw :W

Ik rijd ook overal naar toe... :) Geen brute setup maar toch wel over de 2.0 kW (Pa is politie dus laatst voor de lol ff gekeken) Maarja als ik dan al op de bank moet, begrenzer doet wonderen. Dan heeft ie 1.1 kW dus dat valt nog wel mee... :P

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Euhm, meetings? Testbanken? Op Valkenswaard mee raggen?

Op straat er mee raggen is toch veel mooier, of zie ik dit nu weer verkeerd. Wel ergens waar het goed kan en natuurlijk niet ergens waar het druk is :D.

Wie van jullie doet er trouwens races met zijn sco?

me aerox gebruik ik wel op straat met het komende std. blok met me pro race blok af en toe eens ff n00bs keihard vlammen voorderest hier bij huis op testbank en op meetings.

p.s. als je ene tijdje std. hebt gereden wordt het snelle blok ook weer leuk nu gaat het zo vervelen

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Euhm, meetings? Testbanken? Op Valkenswaard mee raggen?

De laatste tijd zijn er bijna geen fatsoenlijke meetings meer (op scooter-attack na) om je scoot ook eens te gebruiken. Testbank is wel leuk maar dat doe je ook niet echt vaak (denk ik....)

Maar het leukste van een niet straat scoot is toch om eraan te sleutelen. Af en toe ergens een klein testritje enzo is wel vet.
Nu maar hopen dat het blok snel af is 8)

Mhhh ik heb altijd slechte gewoontes....
Mijn oude setup Gilardoni 70cc tuned 19mm, polini overranged bla bla bla ga zo maar door....Op een aerox.
Nou ik reed daar nogal wat kilometers mee :$ het was mijn gewoone vervoersmiddel maar ook hobby object :P dus toen keer op testbank geweest 13pks.
Na een aantal maanden is mijn krukass een kapot gegaan en ben ik over gegaan op evo70 met evo ass en al het ander spul. Wel altijd goed opgelet door mijn Aim toeren temp meter. Naja daar ook wat kilometers mee gemaakt maar ben nu gelukkig 18 jaar en kan ik gaan auto rijden, en nu ben ik hem dus aan het ombouwen voor alleen meetings enzow cil tunen ander onsteking...bla bla bla

Maarja ik heb eigenlijk nog nooit echt schrik gehad voor de politie....ik was tenslotte in dat 3kwart jaar dat ik rond reedt met een snelle setup nog nooit gepakt...."pauluz klopt ff af je weet maar nooit ;) "
Maja genoeg gezeverd :P
Nu is het over met het dagelijkse verkeer met de aerox.
En alleen maar fietsen en auto rijden en met de scooter naar meetings. klaar uit je moet je prioriteiten stellen ;)

Greetzz

Originally posted by Mark@Typhoon
Ach over 1 jaar wordt me scooter niet meer echt een straat scoot.. meet hoby ding. aangezien ik dan me auto al verwacht :W

Dan wordt scoot voor meetings enzo..

goh dat ken ik, ik rijdt op een std onbegrensde slider, maar als ik me sjeesbewijs heb wordt het een meetingscooter

Originally posted by Tommie
Ik rij zo'n beetje overal naartoe met m'n scooter, maarja, ik heb dan ook een brakke setup. :|

SR2000 met multivar, kevlar belt, en power one (voor de ultieme brakheid :W)

Nu eerst maar eens sparen voor een auto, en daarna is de scooter weer aan de beurt (Yas R ofzo)

oja, nog nooit gepakt btw :W

Wat een master reply is dit, ik heb hier dubbel om gelegen!!
de ultieme brakheid is echt een meesteruitspraak!!:~

Ik ga overal mee naartoe met scoot heheeh... Ff serieus ik sleutel meer dan dat ik rijdt. Mja je wil ook niet op dat ding door de stad rijden binnen no-time ben je de lul. :|

Dus tegen schemering aaan naar de polder/industrie terrein om ff te vlammen, maar das vaak alleen voor dingen te testen/afstellen echt erop rijden doe ik nooit.

Maar daar gaat de SR voor worden gebruikt setup wordt iets aangepast voor frequenter vlamwerk want met de sonic is dat gewoon neit te doen. :)

Ik rijd voornamelijk 's avonds en mits het niet té warm is ook overdag.

Verder ga ik er nooit ergens mee naar toe. Te veel politie hier in de omgeving, al kan ik in me eigen woonplaats vrij relex rondtoeren.

moi rally komt ook de normale weg niet meer op alleen af en toe als mijn pa en ma er niet zijn even testen in de straat.
Maar ja is maar beter zo ook.
Voor mijn veiligheid en die van anderen.

Ik rijd d'r gewoon op als vervoer naar school (dwars door eindhoven, joy :|).
Maar als ik een MBX80 blok met pretspul d'r onder heb liggen ga ik denk ik een gare vespa snorfiets gebruiken voor school.

Met 4000 toeren 50 rijden komt zo raar over :D.

[edit]
Nog meer mensen op de fontys Ehv (rachelsmolen) trouwens ?
[/edit]

Back