OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

@ mvanwinsen5; daarom zeg ik ook meerdere, en niet alle..
ik ken ook wel een paar goede buitenlanders, verder helemaal goed,goed nederlands,goed meelopen met de cultuur hier,goed begrip hebben voor de mensen hier en de regels...
maarja dan moeten sommige het toch weer verpesten..

Gesprek met kerel die er bij was en wel wist wie hij was.
Ik heb het gescheld maar even ertussen uit gelaten.

De waarheid dus:

][\/][1TC][-][ says:
heyz
Nylez || Owijk.nl - Crew || Zip te koop 250 euro ac || Kut Murat d00d aan jou stinkerd says:
he
][\/][1TC][-][ says:
die shit is allemaal vlak bij mij gebeurd, van die Murat
][\/][1TC][-][ says:
ik heb nog tegen hem gevoetbalt een paar jaar terug
Nylez || Owijk.nl - Crew || Zip te koop 250 euro ac || Kut Murat d00d aan jou stinkerd says:
OMG
kut turk
][\/][1TC][-][ says:
jah man
][\/][1TC][-][ says:
hij's egt kk lomp
vertel
][\/][1TC][-][ says:
en dan die andere kk apen die hem gaan aanmoedigen enzo als ie opgepakt is
hoe was hij dan?
?? hoe was die kerel nou echt?
•°o.O ][\/][1T©][-][ O.o°• = [ StAtUs: ] says:
jah ik kende hem niet ofzo, alleen mensen die viavia kende
en..
maarja hij was gewoon zo'n standaard kk marokkaan
net als fucking half denhaag
dus een wannabee gangster die iedereen uitscheld voor niks?
jah zoiets
maar af en toe is het hier wel gevaarlijk man, kwas laatste in het Zuiderpark hierzo aan het vissen met eenmaat van me
komen dr zo 3 marokkanen met ene mes enzo en die hadden mn maat zn fiets gepikt
egt kkvolk

Een groep vrienden van de 17-jarige Murat D., die vastzit voor de moord op docent Hans van Wieren, gaat het opnemen voor de dader. Volgens hen was Murat een goede jongen die gekwetst is door de docent. Een cameraploeg die bij het Terra College in Den Haag aan het filmen was, werd door hen uitgescholden. De berichtgeving in de media zou niet kloppen.

Tegen verslaggevers zeiden de leerlingen dat Van Wieren een opmerking had gemaakt over Murats vader, die in de cel zat. Daarover zou Murat boos zijn geworden. Ze zijn van plan om morgen naar de herdenking die op de school zal plaatsvinden, foto's van Murat mee te nemen.

Stoned

Twee scholieren van het Terra College, Hatice (15) en Cagla (14) (die niet bij bovengenoemde groep behoren) vertelden tegen een ANP-verslaggever Murat goed te kennen. ''Ik ken hem al zeven jaar. Het was een heel goede jongen die goede cijfers haalde op school. Hij ging alleen met de verkeerde vrienden om. Meestal was het een heel rustige jongen, maar soms was hij wel agressief'', aldus Hatize.

De vriendinnen zeggen geen idee te hebben waarom Murat ruzie had met Van Wieren en waarom hij hem heeft neergeschoten. Ze denken wel dat hij stoned was op het moment dat hij de leraar neerschoot. Ook zeggen ze dat hij wel eens harddrugs zoals XTC gebruikte.

Update 11:35
De politie in Den Haag heeft vanochtend een demonstratie voor Murat uitelkaar gedreven. Voor het Terracollege betuigde een tiental jongeren hun steun voor Murat.

Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.

Zie ik net op fok

Originally posted by Opzorp
Jonge, beter ga jij met je paupervriendjes ff nadenken..

Hoeso hij ''kende'' hem.
Ik denk post het even
is toch wel nuttig voor dit topic of zie ik dat verkeerd.
Kan het ook wel deleten

Jezus ik loop al sinds vanmiddag met die lui in me kop!...Net op werk ook al me collega's helemaal gestrest!:mad:

Toen ik die groep op tv zag...met die poster op de voorraam...hoe graag ik daar op had willen inrijden met een leuk gangetje!

Ik hou maar op.... ik fok mezelf helemaal op!

Dit wouk ook nog ff kwijt

Toen ooit zo'n marokaan door een agent was doodgeschoten...stond de hele marokaanse omgeving op zijn kop! En hoe erg ze het vonden, hoe slecht die agent wel niet was!:mad:

En nu flikken ze zelf dit!

Originally posted by Murdinto
Dit wouk ook nog ff kwijt

Toen ooit zo'n marokaan door een agent was doodgeschoten...stond de hele marokaanse omgeving op zijn kop! En hoe erg ze het vonden, hoe slecht die agent wel niet was!:mad:

En nu flikken ze zelf dit!

Ten eerste was dit geen maroKKaan. Ten tweede vind niet dat je dit soort incidenten met elkaar moet vergelijken.

ik vind van wel...
ten eerste het is wss algemeen bedoeld voor buitenlanders..zoals hierboven ook al stond..
en ten tweede, ik vind wel dat je dit in principe hiermee kan vergelijken, aangezien hier het tegenovergestelde gebeurd, en zij nu nog steeds achter de dader staan en niet achter het slachtoffer... zoals in die zaak met die marokkaanse man/jongen niet word gedaan, want daar staan ze weer achter het slachtoffer, aangezien die wss dezelfde herkomst heeft...

Originally posted by CiRox
ik vind van wel...
ten eerste het is wss algemeen bedoeld voor buitenlanders..zoals hierboven ook al stond..
en ten tweede, ik vind wel dat je dit in principe hiermee kan vergelijken, aangezien hier het tegenovergestelde gebeurd, en zij nu nog steeds achter de dader staan en niet achter het slachtoffer... zoals in die zaak met die marokkaanse man/jongen niet word gedaan, want daar staan ze weer achter het slachtoffer, aangezien die wss dezelfde herkomst heeft...

Dat begrijp ik, maar ik denk dat deze mannetjes dit alleen hebben gedaan om te provoceren en dat er gewoon geen aandacht moet worden geschonken.

Begrijp mij ook niet verkeerd, ik kies echt geen partij deze groepen (niet dat jij dat zegt ofzo). En ik heb zelf ook vaak dat als je weer hoort van "die neergeschoten" dat je snel hebt van "zal wel weer een allochtoon zijn". Ben nu alleen al die reacties van Doodstraf of Land uit btje beu. Iedereen weet dat dit nimmer zal gebeuren dus waarom doorzeiken, je kan ook op normale manier laten blijken dat je het er vind wat er is gebeurt zonder zelf allerlei doodswensingen te maken.

Wat ik ook heel raar vind in deze situatie, dat het heel normaal wordt gevonden dat er op die school veiligheidsbeambten of schoolagenten oid. rondliepen |(
Ik wist echt niet dat het zo erg was, als het zo ver is dan is er toch al iets mis, dan moet er toch al wat gebeuren :?

DEN HAAG - Ali ( 18 ) heeft dinsdag zijn voetbalspullen al gepakt voor de training. Het wordt niets, weet hij, want 's middags heeft hij het bizarre nieuws al gehoord.

Murat, sinds de basisschol zijn grootste vriend, is sinds enkele uren een moordenaar.
Een moordenaar. Ali bidt nog een keer voor het slachtoffer.
Meneer Van Wieren, hij heeft ook les van hem gehad.
Aardige man vond hij altijd. Laat hem in godsnaam overleven.
Ali schrikt op. Telefoon.
Wanneer hij opneemt, weet hij direct wie het is. Van de schrik vraagt hij het toch. ,,Murat, ben jij het?" Hij staat bij de Bierkade, in het centrum, tegenover de coffeeshop. Ali sommeert hem daar te blijven en vliegt de deur uit. Ali rent zoals hij nog nooit heeft gerend.
Als hij uitgeput bij de Bierkaai is, staat Murat daar.
Ali gelooft zijn ogen niet. Murat lacht.

Vooral die laatste zin..

Originally posted by mvanwinsen5
echt slecht dat het zo moeilijk gaat bij iemand die het wel verdient. En die hanggroep jongeren/criminelen krijgen hem gelijk :S :S :S

Als je even nadenkt snap je dat iemand die op een verblijfsvergunning wacht 9 van de 10 keer geen hanggroep crimineel is/was/wordt. Degene die dit grotendeels wel zijn zijn sinds hun gebeurte al AUTOCHTOON.
Wat ik werkelijk te gestoord voor woorden vindt is dat mensen (tja waar hebben we het over), het lef hebben om op de herdenkingsdienst voor een dodelijk slachtoffer van een misdrijf steun te betuigen aan de moordenaar.
Dat getuigd niet alleen van een respect dat lager ligt dan de buitentemperatuur, maar ook van een iq dat niet veel hoger zal liggen.
Je bent al een minderheid in Nederland, die sinds jaren al een negatief beeld heeft. En dan ga je ook nog dit soort geintjes uithalen :|
Wel gek he dat mensen een slecht beeld van 'Allochtoonse' Nederlanders' krijgen.

:|

Vanaf nu iedereen gewoon een pistool mee in de auto/op de scooter. Als een agent je een bekeuring geeft schiet je em gewoon hartstikke dood.

"Tja HIJ heeft me gekwetst"

Waar gaat het heen, ik snap er echt geen moer meer van.....

Originally posted by David
Als je even nadenkt snap je dat iemand die op een verblijfsvergunning wacht 9 van de 10 keer geen hanggroep crimineel is/was/wordt. Degene die dit grotendeels wel zijn zijn sinds hun gebeurte al AUTOCHTOON.
Wat ik werkelijk te gestoord voor woorden vindt is dat mensen (tja waar hebben we het over), het lef hebben om op de herdenkingsdienst voor een dodelijk slachtoffer van een misdrijf steun te betuigen aan de moordenaar.
Dat getuigd niet alleen van een respect dat lager ligt dan de buitentemperatuur, maar ook van een iq dat niet veel hoger zal liggen.
Je bent al een minderheid in Nederland, die sinds jaren al een negatief beeld heeft. En dan ga je ook nog dit soort geintjes uithalen :|
Wel gek he dat mensen een slecht beeld van 'Allochtoonse' Nederlanders' krijgen.

:|

:'( ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :W

Mja, hoeveel gasten zouden nog niet doorhebben dat MoerRat geen marokkaanse maar een turkse naam is?? :)

Daarnaast denk ik dat we de schuld beter in de schoenen kunnen schuiven van het totaal gefaalde en ook voorlopig nog ettelijke jaren falende integratie en immigratiebeleid van de BV Nederland.

Met het bestraffende vingertje wijzen naar 'mensenrechten-schurken' als China, maar in eigen land de zaak ongestrafd laten verzieken, ik word er zo moe van. Als ik bij mijn (Chinese) schoonouders een scooter voor de deur laat staan zonder ketting dan staat hij er de volgende dag nog. Nederland vindt zich zo modern en beschaafd, maar eigenlijk lijkt het hier haast de middeleeuwen.

Back