Nylez
Ziploos
Originally posted by ids
in amsterdan is nu 52% allochtoon
OMG 8P
Originally posted by ids
in amsterdan is nu 52% allochtoon
Originally posted by nylez
Gesprek met kerel die er bij was en wel wist wie hij was.
Ik heb het gescheld maar even ertussen uit gelaten.
DOM GELUL
Originally posted by Opzorp
Jonge, beter ga jij met je paupervriendjes ff nadenken..
Originally posted by Murdinto
Dit wouk ook nog ff kwijt
Toen ooit zo'n marokaan door een agent was doodgeschoten...stond de hele marokaanse omgeving op zijn kop! En hoe erg ze het vonden, hoe slecht die agent wel niet was!
En nu flikken ze zelf dit!
Originally posted by CiRox
ik vind van wel...
ten eerste het is wss algemeen bedoeld voor buitenlanders..zoals hierboven ook al stond..
en ten tweede, ik vind wel dat je dit in principe hiermee kan vergelijken, aangezien hier het tegenovergestelde gebeurd, en zij nu nog steeds achter de dader staan en niet achter het slachtoffer... zoals in die zaak met die marokkaanse man/jongen niet word gedaan, want daar staan ze weer achter het slachtoffer, aangezien die wss dezelfde herkomst heeft...
Originally posted by mvanwinsen5
echt slecht dat het zo moeilijk gaat bij iemand die het wel verdient. En die hanggroep jongeren/criminelen krijgen hem gelijk :S :S :S
Originally posted by David
Als je even nadenkt snap je dat iemand die op een verblijfsvergunning wacht 9 van de 10 keer geen hanggroep crimineel is/was/wordt. Degene die dit grotendeels wel zijn zijn sinds hun gebeurte al AUTOCHTOON.
Wat ik werkelijk te gestoord voor woorden vindt is dat mensen (tja waar hebben we het over), het lef hebben om op de herdenkingsdienst voor een dodelijk slachtoffer van een misdrijf steun te betuigen aan de moordenaar.
Dat getuigd niet alleen van een respect dat lager ligt dan de buitentemperatuur, maar ook van een iq dat niet veel hoger zal liggen.
Je bent al een minderheid in Nederland, die sinds jaren al een negatief beeld heeft. En dan ga je ook nog dit soort geintjes uithalen :|
Wel gek he dat mensen een slecht beeld van 'Allochtoonse' Nederlanders' krijgen.
:|