OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Originally posted by Gijs
Ik denk dat we langzaam tegen een soort keerpunt aan gaan zitten
Gister , ik uite mn frustraties tegen mn moeder over dit hele gebeuren.
ALs er iemand is , die helder tegen de zaken aankijkt etc , en nooit zo discrimineren , is het mn moeder.
Ik zeg : Ligt het nou aan mij , of is het echt 90 % allochtoon dat de fout in gaat.
En daar was ze t wel mee eens.
Als mn ma al zo denkt , dan zit 't dr echt hoog.
Ik ben benieuwd waneer nederland opkomt voor zn land , zn volk , zn economie en zn alles.
Want we gaan naar de klote.

precies hetzelfde hier. Vroeger kon ik een paar klappen voor mijn kop krijgen als er maar een grapje over werd gemaakt. Nu neigen mijn ouders zelf al soms naar die opmerkingen en als TVNH weer eens criminelen zoekt (waarvan 90% met getint uiterlijk) zitten mijn ouders echt zo van: 'goh dat had ik nou niet verw8'.

Originally posted by NRGstephan
terracollege.jpg

Deze kerels zou ik graag afschieten! :mad:
Zo vragen ze toch om haat en racisme?

Last edited:
Originally posted by Black Bullit
Ik denk dat met deze foto er weer een flink aantal racisten/rechtsextreemisten bij zullen komen en dat hebben ze ook mooi aan hun zelf te danken.
Ze doen hun eigen volk ook veel goeds aan om zo in de krant te staan:|

nou rechtsextreemist wordt je niet zomaar hoor, zijn vaak echt ziek en gebrainwashed man, dus om nou te zeggen dat die erbij komen.....

nee haat tegen dat soort mensen wel ja, met name tegen moslims! En ik merk het bij mijzelf ook hoor, ik kan me soms heel erg opwinden over dit soort dingen! Vooral als ik dan weer zo'n foto zie of naar het journaal kijk! :(

Mja wat doe je er tegen? echte harde maatregelen zouden een oplossing kunnen zijn, maar daar is dit land gewoonweg te laf voor, bah dat is sowiezo al een reden dat ik kots op de regering van tegenwoordig!

Ik ging vroeger ook met rechtsrextremisten om, nou, die gasten ging idd echt VER door met hun gedachten. Zo aten ze b.v. nooit buitenlands voedsel enz. (gewoon tot elk uiterste je gedachten naar voren brengen)

Sorry idd, maar als je leuzen als 'We love Murat' gaan showen op een vlag, sterf dan snel. Maakt niet uit wie je bent, hoe je eruit ziet en wat voor geloof je aanhangt, je MOET dit gewoon niet goedkeuren. Dit is gewoon twisted!

Originally posted by M/\RC!
nou rechtsextreemist wordt je niet zomaar hoor, zijn vaak echt ziek en gebrainwashed man, dus om nou te zeggen dat die erbij komen.....

nee haat tegen dat soort mensen wel ja, met name tegen moslims! En ik merk het bij mijzelf ook hoor, ik kan me soms heel erg opwinden over dit soort dingen! Vooral als ik dan weer zo'n foto zie of naar het journaal kijk! :(

Mja wat doe je er tegen? echte harde maatregelen zouden een oplossing kunnen zijn, maar daar is dit land gewoonweg te laf voor, bah dat is sowiezo al een reden dat ik kots op de regering van tegenwoordig!

Dat heb ik ook. Dan lees je die dingen, ziet ze op TV en je eerste reactie is: Pak die gasten en donder ze met een steen om hun nek de Noordzee in... maja, uiteindelijk los je er weinig mee op, dus op den duur ga je toch weer nadenken over wat er wel gedaan kan worden etc..

dat wijf met die hoofddoek op tv, die zei dat die murat geen vlieg kwaad deed, en dat het gewoon zijn laatste oplosmiddel was....wat is dat nou gvd voor excuus!!!

Ze zeggen ook dat die onderdirekteur dingen heeft gezegt over zijn vader die in de cel zit. Natuurlijk hastikke erg! MAAR WAT DAN NOG!!!!?? Toch echt geen reden om hem door het hoofd te schieten!!!

Originally posted by M/\RC!
dat wijf met die hoofddoek op tv, die zei dat die murat geen vlieg kwaad deed, en dat het gewoon zijn laatste oplosmiddel was....wat is dat nou gvd voor excuus!!!

alles onder die hoofddoek is reeds verteerd en er komt alleen nog maar van deze onzin uit...

Gisternacht op Nederland 2, ging ze een of andere oudere man van Turkse afkomst intervieuwen "quote" "

"Toen ik hoorde van deze gebeuren, ik wist gelijk dat het turkse jongen was, Turkse mannen uiten zo hun machogevoel, zo wij laten zien echte man zijn. Tuurlijk is niet goed dit, maar jongen kan er nix aan doen, zo zijn achtergrond is!"

Toen ik dat hoorde heb ik de tv uitgezet, en wat er toen allemaal door me hoofd ging zal ik hier maar niet neerzetten..

Originally posted by mvanwinsen5
ik wil niet gaan generaliseren maar toen ik het hoorde wist ik gelijk dat het door een buitenlander gedaan was.
"

Mijn 1e reactie was ook tegen me pa, "zeker een buitenlander?"
tja...is nieteens meer het vermelden waard, is gewoon logisch dat daarvan uitgegaan wordt. Mensen uit deze cultuur doen zoiets gewoon NIET.

Ik bedoel...als je zo fucking laf ben en zo ontiegelijk dom dat je gaat schieten omdat je geschorst ben, schiet dan op ze minst in ze been ofzo! :( Ik wil natuurlijk niet zeggen dat het dan wel goed zou zijn, maar dan laat je in ieder geval zien dat je een stoere bink bent waar je niet mee moet sollen, zonder echt dramatische gevolgen :|

En nu ga ik hier echt niet meer kijken, want ik wordt hier zo sacho van!

hmm jah topic doorgelezen, was niet van plan om te reageren uit vrees voor een GC ban... Maja, mijn mening is ong. hetzelfde als dat van iedereen die gepost heeft...

Gewoon Te SICK !

:r

lusiterde net even naar de radio, en waren ze op die school in den haag. Zijn dus gewoon scholieren die zeggen dat ze van murat houden, dat het net een broertje was, dat hij nooit zo iets zou doen maar veel problemen had en ze vonden het heel erg slecht dat hij in zo`n kwaad daglicht werd gezet :S

Waar gaat dit heen met die gasten, zijn ze echt zo achtelijk dat ze niet inzien dat die mafkees knettergek is ? hoe durfen ze zo`n jongen in bescherming te nemen. Dit soort mensen kennen absoluut geen normen en waarden!

egt te sneu voor woorden...
en alles word maar afgeschoven..
zijn pa zat in de bak/hij werd geschorst/ het is zijn cultuur:?/hij voelde zich geintimideerd en gekleineerd door leraren/hij keekof deed misschien wel geweldadige films of spelletjes.. blablablabla..

hier word je toch schijtziek van, altijd een reden achter zo'n achterlijke moord zoeken...
dit heeft niks te maken met alle dingen hierboven, volgens mij draaide het hier gewoon om stoer te doen en te laten zien wie de grootste is, zoals meerdere turken/marokkanen/antillianen proberen te laten zien..
de schijt zouden ze moeten krijgen en terug worden getrapt naar hun vaderland, maarja Nederland met het rechtsysteem.....:|

En het erge is , als hij als 17 jarige word berecht kan hij MAXIMAAL 2 jaar gevangenis krijgen...en 6 jaar in een kliniek ofso.

Er zijn gelukkig uitzonderingen zodat ie als een volwassen persoon kan worden berecht , dat verdient hij zeker.

Levenslang met die gast!! :(

Kan het nog steeds niet geloven dat zijn *volk* hem zelfs na zo'n ongelovelijke verneukte daad nog steeds steunen. En dan zeggen dat hij laat zien dat hij een man is..niet dus he..

Originally posted by CiRox

dit heeft niks te maken met alle dingen hierboven, volgens mij draaide het hier gewoon om stoer te doen en te laten zien wie de grootste is,

zoals meerdere turken/marokkanen/antillianen proberen te laten zien..
de schijt zouden ze moeten krijgen en terug worden getrapt naar hun vaderland, maarja Nederland met het rechtsysteem.....:|

Nou, er bestaan echt niet alleen slechte buitenlanders hoor !!

Ik heb ook een goeie vriend en dat is ook een buitenlander, dat is echt een super gast. En weet je wat ik nou zo beroerd vind, hij moest bijna het land uit omdat hij geen verblijfsvergunning kreeg. Nou veel protest en dergelijke heeft hij hem gelukkig wel gekregen. Hij zat notabene op school, werkte veel en is nog nooit in aanraking geweest met de politie ........... echt slecht dat het zo moeilijk gaat bij iemand die het wel verdient. En die hanggroep jongeren/criminelen krijgen hem gelijk :S :S :S

Back