Oranje Hollandé gekte in de straat

wel fanatieke lui daar ja in het noorden!! hier in het zuiden zijn ze niet zo fanatiek als het om oranje gaat... of ze verlagen ze niet zo dat kan ook natuurlijk ! vindt het overigens wel gezellig

Black&Blue said:
Is dat alles.. :rolleyes:

Kom maar eens in Doetinchem in de Thémansstraat kijken. Die is pas oranje..
Heeft ook in de Gelderlander gestaan poosje terug want ze waren er al weer vroeg bij :)

[Edit]
Als ik het niet vergeet zal ik morgen wel ff een paar pics schieten..
[/Edit]

Anders wil ik er wel effe langs rijden. Is denk ik toch 2x zo erg versierd.

onze hele straat is ook al oranje. Vanavond nog ff wat vlaggetjes erbij hangen. Maja wat wil je als je straat de oranjestraat heet he?? :p Zou binennkort wel ff fotos maken!

Ik heb de pics geschoten :)

Themansstraat1.JPG

Themansstraat2.JPG

Themansstraat3.JPG

Themansstraat4.JPG

Verder staat het achter elk raam helemaal vol met knuffels, vlaggen en weet ik allemaal niet wat

Over die pics.... ze spuiten nog net niet de straat oranje en de huizen etc.. etc...

en 'k geef

NL 1e ronde en ze liggen eruit !
individueel zijn het goede spelers maar als team : ***** :rolleyes: :rolleyes:

Vorig jaar was hier in Nijmegen (waterkwartier), de meest oranje straat van Gelderland.
Hele rijen huizen waren met oranje zeil bedekt, tienduizenden vlaggetjes, nederlands elftal nagemaakt van papiermashe, stuk of 10 auto's oranje gespoten. Je kon het zo gek niet bedenken of het was oranje.

edit: effe klein fototje erbij

auto.jpg

ik ga morgen ook aan de slag ons huis versieren . net als vorig EK ^^

een oranje huis in duitsland . vinden de buuren leuk hehehe

Black&Blue said:

Themansstraat1.JPG

Themansstraat2.JPG

Themansstraat3.JPG

Themansstraat4.JPG

Verder staat het achter elk raam helemaal vol met knuffels, vlaggen en weet ik allemaal niet wat

bij ons in almelo moet je eens op de "Wonderstraat" komen... nog erger...:P

OMG Wondestraat. Dan noem je ook wat op he:P
Meestal zie je dit in de 'armere' buurten :)
Vind het zelf allemaal een beetje overdreven.

Black&Blue said:

Moet je eens een paar pics schieten als het mooi weer is en Nederland is aan het voetballen. Zitten ze allemaal met de tv en de barbeque buiten.

Back