OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Originally posted by mendophir
Hij gebruikt z'n zwijgplicht :L:L:L:L:L:L:L

dat is juist het eerste wat je moet doen! nooit iets zeggen voor je met een advocaat hebt gesproken... Nu heeft de politie geen motief wat later tegen hem gebruikt kan worden, en zwijgen kan zowiezo niet tegen iemand gebruikt worden. Dus het is juist heel slim dat hij het zwijgrecht gebruikt... (dit wil nou niet zeggen dat ik die gast verdedig want zulke dingen hier nu ook al in nederland vind ik dieptriest...)

Men bouwt een enorme betonnen muur, in een cirkel. Pleur daar al die schietgrage klojo's in. Drop met een helicopter een paar machineguns, wacht 2 dagen.
Opgeruimd staat netjes.

Kanker VET Gek!!! hij heeft wel ballen die gast maar, ik vind hem SUPER Nep... het zou je maar gebeuren... Voor Beeld... Je Werkt je word onslagen, volgende dag je gaat terug en je jaagt je Ex Baas, een Kogel door ze Kop:S:S Helemaal Gek...

Dat Zoord TuiG Moeten ze de Dood Straf op leggen.. jammer dat dat hier niet zo Werkt....

Hoe gek ik word van dat tuig, net op ned2 journaal...staan een 50tal van die allochtonen gekken met een spandoek "we love murrat"enz!!!!

Zei vinden dat die jonge te slecht in het nieuws word gezet!|(

GVD je schiet iemand dood!:(

Hoe gestrest ik daar van word, van dat soort dingen!:mad:

Bron: Telegraaf | DEN HAAG - Enkele tientallen leerlingen staan donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan en nemen het massaal op voor Murat. Ze hebben op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook roepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, slaan ze op auto's.

terracollege.jpg

Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen.

De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen was dit de enige optie voor Murat. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt."

Zag gister ook een Turkse Crimiloog op tv die vond dat een daad als deze als je het goed beargumenteert wel goed te keuren was :(. Dus als Murat bijvoorbeeld in zijn eer aangetast was door de docent....

en dan denken die personen natuurlijk niet na dat hij een moord heeft gepleegd..

hij mag blij zijn dat hij minderjarig is.. anders zou zn straf nog veel hoger zijn geweest.
kansloos die figuren zo...

als ik elke dag word geirriteerd (lees:geestelijk mishandelt |( ) dan zou ik niet een geweer/pistool/vuurwapen pakken maar naar de directeur lopen. en het hele verhaal daar uitleggen..

als het echt niet meer zou gaan.. dan zou ik persoonlijk nog niet iemand neerschieten... :|

1 minuut stilte is goed alleen niemand help je er mee; HELAAS! dus murad, ali, kees (hoe die jongen ook heet) is gewoon fout.

straks gooien ze het nog op disciminatie in de media of sow iets.
maar als klaas of piet iemand dood schiet dan neemt niemand het voor ze op (wat logisch zou zijn) -> zien die gasten van school niet in dat die jongen fout bezig was en dat niet de manier is om je problemen op te lossen..

ze vader zit ook al in de cel wegens moord, lekkere wannabe..
ze moeder kon niks uitbrengen of zo (in schok) en ze oom heeft hem uiteindelijk ze ver gekregen dat hij zichzelf ging aangeven (alsof die kon vluchten..)

1: waarvoor heb je uberhaupt een pistool, komen alleen maar ongelukken van
2: je denkt toch wel na over de konsekwenties (hoe je het ook schrijft) ik bedoel je pakt echt niet je pistool van: dat doen we even.. je weet dat je er niet mee weg komt, zelfs goed geplande moorden komen vaak boven water..
3: murad moeten ze opsluiten, met 10 man in 1 cel, kijken wat die dan doet als iets hem niet bevalt.

dit soort acties pissen me af.. stel je voor dat het jouw vader was.. dan had ik die murat ook een fijn leven gewenst..

Respect voor de medemens hebben ze daar ook zo te zien :|
Mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer.
En Murat en zijn vriendjes mogen een nekschot krijgen.

Originally posted by nicks
en dan denken die personen natuurlijk niet na dat hij een moord heeft gepleegd..

hij mag blij zijn dat hij minderjarig is.. anders zou zn straf nog veel hoger zijn geweest.
kansloos die figuren zo...

als ik elke dag word geirriteerd (lees:geestelijk mishandelt |( ) dan zou ik niet een geweer/pistool/vuurwapen pakken maar naar de directeur lopen. en het hele verhaal daar uitleggen..

als het echt niet meer zou gaan.. dan zou ik persoonlijk nog niet iemand neerschieten... :|

Ja maar straks wordt je van school getrapt (omdat je zo'n lieve jongen bent die geen vlieg kwaad doet, das logisch) en dan moet je je vrienden missen!!! Nee, dan kan je toch beter een leraar om zeep helpen, misschien dat je dan vrolijk op school mag blijven zitten... Waar heeft die Murat (Hij zou eigenlijk een naam moeten hebben als: Domme Randdebiel) zijn verstand vandaan?? Gekregen bij een pak melk bij de Aldi ofzo? Wat een freaking idioot! :( En alle mensen die Murat (de lieve, smetteloze Murat, dat wel natuurlijk) zijn daden goedpraten zijn gewoon gek.

Straks is het nog die leraar z'n eigen schuld geweest, omdat hij die enorme kwakker zo vaak aansprak op z'n gedrag. Natuurlijk doet een leraar dit gewoon op de leerling te pesten en is die Murat altijd een toonbeeld van vredelievendheid geweest. De leraar blijkt vast een of andere rascist te zijn die moedwillig Marokkaantjes pest omdat hij er zo'n lekkere stijve piemel van krijgt.... Murat had dus geen andere kans en mag na 6 maandjes taakstrafjes doen weer lekker verder etteren :|:|:(

Last edited:
Originally posted by Ties
Ja maar straks wordt je van school getrapt (omdat je zo'n lieve jongen bent die geen vlieg kwaad doet, das logisch) en dan moet je je vrienden missen!!! Nee, dan kan je toch beter een leraar om zeep helpen, misschien dat je dan vrolijk op school mag blijven zitten... Waar heeft die Murat (Hij zou eigenlijk een naam moeten hebben als: Domme Randdebiel) zijn verstand vandaan?? Gekregen bij een pak melk bij de Aldi ofzo? Wat een freaking idioot! :( En alle mensen die Murat (de lieve, smetteloze Murat, dat wel natuurlijk) zijn daden goedpraten zijn gewoon gek.

Straks is het nog die leraar z'n eigen schuld geweest, omdat hij die enorme kwakker zo vaak aansprak op z'n gedrag. Natuurlijk doet een leraar dit gewoon op de leerling te pesten en is die Murat altijd een toonbeeld van vredelievendheid geweest. De leraar blijkt vast een of andere rascist te zijn die moedwillig Marokkaantjes pest omdat hij er zo'n lekkere stijven piemel van krijgt.... Dit is echt ... Gadverdamme!!!! :|

ja idd.. als die murat inderdaad zo'n "goede" jongen was die niemand kwaad deed waarom zou hij dan geschorst worden, waarom zou hij dan op die school zitten en dan zou je het echt niet in je hoofd halen iemand neer te knallen..

murat -> ik hoop dat je je stuk zeep laat vallen de komende jaren (hoop 10jaar) en als je dan vrij komt je alsnog wordt overeden

Tis toch te gek voor woorden dit..!

en al helemaal die lui die ik net op tv zag met "we love murat" die lui mogen van mij allemaal stuk voor stuk afgeschoten worden :(

en wat krijgt ie als straf? 200 uur taakstraf zeker :S?

damn kan me hier echt kwaad over maken :(

helaas is het nederlandse recht systeem zo fout..
bij goed gedrag 1/3 van de totale tijd er af..
geen levenslang.. -> levenslang = 20 jaar
bij goed gedrag mag je na 1/2 van je straf (soms ook eerder) op weekend verlof, allemaal een eigen kamertje, tv, bed en wc.. het is zowat een paradys..

ze moeten die moordlustige gasten gewoon met ze 10nen in 1 cel douwen, 1 wc, geen tv! en op water en een klein btje brood (vechten ze maar om) en 1x in de 10 jaar buiten hun cel de benen laten strekken..

Originally posted by Big-Jay
Tis toch te gek voor woorden dit..!

en al helemaal die lui die ik net op tv zag met "we love murat" die lui mogen van mij allemaal stuk voor stuk afgeschoten worden :(

en wat krijgt ie als straf? 200 uur taakstraf zeker :S?

damn kan me hier echt kwaad over maken :(

Dat is het zelfde soort domme volk dat met kransen gaat voetballen op de dam op 4 mei en op straat gaat staan juichen als er 2 vliegtuigen 2 toernflats in vliegen... Fucked up hersentjes hebben die kleuters (verder in je ontwikkeling ben je echt niet als je dat doet :|).

Back