Ties
Cornholio
Originally posted by Sakkie
ja geef hem de doodstraf :|
NL lijkt met de dag meer op Amerika. Alles agressiever, rechtser, extremer. Ben je dan verbaasd dat er net als in Amerika op een dag een kerel gewoon een school binnenloopt en zn directeur omver knalt? Ja? Dan ben je hypocriet. Die gast is idd niet goed in zn hoofd, maar wel een product van de maatschappij.
Denk je nu echt dat je een haar beter bent als je loopt te schreeuwen dat ze die kerel moeten verbranden of omver schieten?
Nog ff iets he; toen met die hele Irak-toestand was ik ongeveer de enige hier die tegen die oorlog was. Irak moest en zou plat gaan omdat ze zogezegd gevaarlijke massavernietigingswapens hadden. Zijn die tot nu al gevonden? Nee, wie is er nu naïef? Open your eyes, informeer jezelf en kom nog eens terug als je niet meer redeneert op het niveau van een 12-jarige
Wat verrassend, iemand die nadenkt! Doet me wel ff goed tussen een berg aan totaal nutteloze, totaal ondoordachte replies.
De hele discussie die nu weer op gang komt is zeer interessant, alleen weet de doorsnee Nederlander totaal niet waar hij/zij over praat (me included). Gevolg is een stortvloed aan 'gevoelsmeningen' waar je in 99% van de gevallen totaal niets mee opschiet.
Feit blijft natuurlijk dat het totaal ridicuul is wat er is gebeurd en het wordt toch echt tijd dat politiek Den Haag eens iets gaat doen aan alle maatschappelijke problemen...