OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

het is echt niet normaal meer wat er in deze maatschapij gebeurt:(
ik ben geen racist totaal niet, maar na deze actie ga je toch denken.(weer een marrokaan):(
echt te triest gewoon.

Originally posted by dragsterlover
het is echt niet normaal meer wat er in deze maatschapij gebeurt:(
ik ben geen racist totaal niet, maar na deze actie ga je toch denken.(weer een marrokaan):(
echt te triest gewoon.

tis geen Maroc :rolleyes:

Mijn ma kent veel mensen die daar ook les geven en die trekken het echt slecht daar :(

Ik leef echt met die mensen mee :)

Originally posted by Sjoko
tis geen Maroc :rolleyes:

Mijn ma kent veel mensen die daar ook les geven en die trekken het echt slecht daar :(

Ik leef echt met die mensen mee :)

De 49-jarige conrector die op een Haagse school door een marokaanse leerling in zijn hoofd werd geschoten, is overleden. De 17-jarige verdachte heeft zich gemeld bij de politie. Hij wordt verhoord.

lezen is ook een vak :|

Kijken ook....
Hij is van een turkse afkomst..

Maar dan nog ookal was het een lutjebroeker, of een zwalieaan of belg.. Het is en blijft erg..
verder kappen nu met marokanen,turken en de rest van dt soort praktijken

K weet niet of t wat met racisme te maken heeft... K vind t alleen wel weer typerend voor zoiets... In de meeste van zulke gevallen, is er wel sprake van iemand die geen oorspronkelijke Nederlandse nationaliteit heeft... En dan kan t van alles zijn, Marokaans, Turks of Joegeoslavisch... Maar op de een of andere manier zijn hun opvattingen en handelingen toch anders dan dat we gewent zijn in nederlandse opvattingen...
Maar inderdaad... De nationaliteit van de dader doet niks af aan hoe erg is t is wat er is gebeurt...
T wordt hoe langer hoe gekker, wat mensen in hun hoofd halen...
Denk na voordat je wat doet....!!!!

Ja, en alle Nederlanders zijn poeslieve watjes die zich inzetten om het zo leuk mogelijk te maken in hun fijne landje. Zwevend op hun roze wolkjes zijn zij blij en tolerant jegens hun medemens....

:|:| Wake up pall!

In het eindhovensdagblad stond een foto van leerlingen op een schoolplein,

8 turken stonden erop, en geen 1 nederlander |(

Ja dan vind ik het ook niet meer gek dat ze daar geschoten hebben :|

En dan denken jullie wat is dat weer voor een domme opmerking, nou het is wel toevallig dat we altijd problemen hebben met buitenlanders, en het is ook weer een buitenlander die dit weer doet.....

Bijna alle slechten turken komen naar nederland en de goeien blijven in Turkije zitten, ga er zelf maar es kijken dan zie je het vanzelf.

Mjah dat slaat ook als een drol op een drumstel....
Daar bedoel k dus mee dat ze vaak teveel vrijheid krijg in Nederland, in Turkije hebben ze het een stuk slechter en weten ze nog wat respect is.

81% van die school is buitenlands... Maar dat moet nog geen reden zijn om iemand kapot te schieten.. Dit was gewoon een doorgedraaide gast die ook nederlands had kunnen zijn..

Hou het verder a.u.b niet rascistisch anders gaat hij gewoon dicht..

De Turken en Marokkanen die hier zijn gekomen zijn vaak vanuit de achterstandsgebieden gekomen. Vaak laag of niet opgeleid en dus komen ze hier ook al snel in een kansarme positie.

Kijk trouwens ff naar de Nederlandse kolonies van mensen die ge-emigreerd zijn naar Australie en Amerika zo ergens in de 19e eeuwe, begin 20ste eeuw... Dat is Staphorst in het kwadraat. Zo kan je eigenlijk de Turken en Marokkanen ook een beetje zien die hier zijn gekomen, veel mensen die in steden daar wonen zijn al enorm verwesterd, zij nog niet en een enorme culture shock is het gevolg....

Originally posted by Enrico@nrg
81% van die school is buitenlands... Maar dat moet nog geen reden zijn om iemand kapot te schieten.. Dit was gewoon een doorgedraaide gast die ook nederlands had kunnen zijn..

Hou het verder a.u.b niet rascistisch anders gaat hij gewoon dicht..

K, dan wachten we wel totdat de tweede leraar dood geschoten word.

Kijken wie weer de dader is :mad:

Het was bij 2 vandaag, dat de Turkse cultuur geweld toelaat als er goede argumenten zijn en de persoon geen oplossing weet. Dit zou zelfs gerespecteerd worden.

Ik vind dit persoonlijk totaal geen geldige reden, misschien is dat zo in Turkije maar dit is Turkije niet.

Ook dat de pleegvader dan in een soort verkapte verklaring de schuld richting de school wijst komt er bij mij niet in. Hij omschrijft de dader als intelligent en niet geweldadig. Dus de pleegvader ziet niet in hoe die jongen is, dus moet de school dat wel doen?

Het lef.

mzz ik heb op die sgool gezeten mensen het heete vroeger stevin college niet normaal daar een vriend van me was 2 jaar geleden al bedrijgt met een gun voor ze telefoon en discman :S?? allemaal kut marokanen sorry dat ik het zeg maar 90% is het ali of mohamet of morad niet normaal

Originally posted by PsychoDude_666
Het was bij 2 vandaag, dat de Turkse cultuur geweld toelaat als er goede argumenten zijn en de persoon geen oplossing weet. Dit zou zelfs gerespecteerd worden.

Ik vind dit persoonlijk totaal geen geldige reden, misschien is dat zo in Turkije maar dit is Turkije niet.

Ook dat de pleegvader dan in een soort verkapte verklaring de schuld richting de school wijst komt er bij mij niet in. Hij omschrijft de dader als intelligent en niet geweldadig. Dus de pleegvader ziet niet in hoe die jongen is, dus moet de school dat wel doen?

Het lef.

De media blaat er vast weer lustig op los, maar goed. Die pleegvader wil natuurlijk niet inzien dat die gast gewoon foute boel is. Je zit (meestal) al niet voor niets in een pleeggezin..

Originally posted by PsychoDude_666
Dit kwam van een Turkije-deskundige, die zelf niet echt bepaald perfect Nederlands sprak dus om een of andere reden geloof ik deze man wel.

Ok ok, ik bedoel meer in de hele media-hype die er al is en ongetwijfeld steeds groter wordt. Veel kranten vinden het dan ook prettig om wat sensatiebeluste dingen te publiceren zodat de verkoopcijfers stijgen en dat is wat jammerlijk...

Net op hart van nederland ... Zo`n marrokaan die geintervieuwd werd... pfff man word er zo agressief van.. Ze vroegen dus hoe hij erover dacht en zo. Hij zo eerst een tijd denken en dan van jah het is niet goed maar, hij was boos weet je. enz .. Damn al die gasten mogen van mij wel oprotten als ze er zo over denken. :mad:

Hij gebruikt z'n zwijgplicht :L:L:L:L:L:L:L

Die kutkop weet nog geeneens wat het precies betekent maar hij gebruikt het wel, ik word daar echt ontzettend ziek van.

Psst: herinnert iemand nog die knaap die doodgeslagen werd in Venlo, dat die pa op TV stond te verkondigen dat het de hand van allah was... dit soort uitschot mag de pijnlijkste dood sterven, echt...

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Net op hart van nederland ... Zo`n marrokaan die geintervieuwd werd... pfff man word er zo agressief van.. Ze vroegen dus hoe hij erover dacht en zo. Hij zo eerst een tijd denken en dan van jah het is niet goed maar, hij was boos weet je. enz .. Damn al die gasten mogen van mij wel oprotten als ze er zo over denken. :mad:

Hoewel deze opmerking fout is. Heb je wel enigzins gelijk. Mensen die er zo overdenken moeten gewoon oprotten uit de maatschappij en ergens op een eiland gedumpt worden. Of ze nou zwart, bruin, blank, geel, paars of groen zijn.

Back