OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Originally posted by Honda Red Bull
Nederland lijk idd steeds meer op onze grote broer Amerika. Aanpakken die lui en het land uit trappen. Waar zo veel last mee is met steekwapens en pistolen wat hebben we aan die lui dragen toch niks mee aan de maatschappij. Wordt Nl een stukje leevbaarder door.

true, het wordt echt steeds gekker hier

Originally posted by Mathieu
zelfs hier in de achterhoek is 1,5 week geleden iemand vermoord, gewoon een hotelier. Liep savonds met zijn vrouw na huis, iemand fiets tegen zijn vrouw aan. De hotelier zegt dat die man moet uit kjiken waar die fietst. Vervolgens lopen ze weer verder en op de inrit is ws die man er weer en steekt de hotelier dood neer. De nationaliteit van de dader was overigens weer geen Ned. Vrijdag reden we daar door het dorp, was der nog zo'n passanten onderzoek.

Dat was in Zeddam en wat dacht je van laatst in Doetinchem.

Het valt mij ook op dat er tegenwoordig veel meer van die dingen gebeurd. Zelf bij ons in het dorp met 9000 inwoners is er een paar jaar geleden een meisje van 19 vermoord omdat de dader last had van oorlogs trauma's :| De wereld is kapot.

In de krant stond dat medeleerlingen hem een soort van tegen hielden om een andere docent te schieten :(

Die gast moet 20 jaar de cel in en de rest van zn leven opsluiten in een kliniek.
Moeten ze bij iedereen doen , dan word Nederland misschien ooit nog eens een normaal land.
Volgens mij is het hip om iemand neer te schieten de laatste tijd , zou je dan stoer zijn ofso? :(:(:(

Mjah hij had natuurlijk wel een goede reden , hij was populair en was geschorst dus knal je um ff neer :rolleyes: :|

Nog ff iets he; toen met die hele Irak-toestand was ik ongeveer de enige hier die tegen die oorlog was. Irak moest en zou plat gaan omdat ze zogezegd gevaarlijke massavernietigingswapens hadden. Zijn die tot nu al gevonden? Nee, wie is er nu naïef? Open your eyes, informeer jezelf en kom nog eens terug als je niet meer redeneert op het niveau van een 12-jarige

Irak is gewoon een moeilijk discussie punt. omdat Irak wel degelijk een gevaar vormt tegen de VS met of zonder die wapens. kijk eens hoeveel mensen daar onderdrukt worden, die geen eigen mening mochten hebben. er zijn wel meer van die soort argumenten, maar het is gewoon een moeilijk onderwerp.

Originally posted by mhr-zip
twas zeker een buitenlander die geschorst werd?

wat heeft Freezer nu op de 2e pagina duidelijk verteld! Ik zal het hieronder nog wel even neerzetten.

Originally posted by Freezer
Mensen, reageer normaal inhoudelijk of niet.
Btw, ook op voorhand, hou ook voor je van welke komaf die knaap is, daar heeft iedereen al een mening over en die hoeven we niet weer te horen...

Hou het serieus, of ik close het.

Originally posted by mhr-zip
twas zeker een buitenlander die geschorst werd?
:|, doe je het erom?
Originally posted by sr-johan
Irak is gewoon een moeilijk discussie punt. omdat Irak wel degelijk een gevaar vormt tegen de VS met of zonder die wapens. kijk eens hoeveel mensen daar onderdrukt worden, die geen eigen mening mochten hebben. er zijn wel meer van die soort argumenten, maar het is gewoon een moeilijk onderwerp.
Dat is in amerika toch net hetzelfde. Worden zij door objectieve media geïnformeerd? Echt niet, ze kunnen het niet, want ze spreken doorgaans enkel Engels en kunnen dus enkel naar nationale zenders kijken die in 99% van de gevallen afhangen van politieke steun. Als in Amerika de president en zijn achterban een keuze maken, wordt er op het nieuws ook enkel een pleidooi pro gehouden. Is dat democratisch? Reporters van de NY Times worden met de dood bedreigd omdat ze schrijven dat heel die Irak-kwestie puur om olie ging en omdat ze de enige (ongeveer) zijn die openlijk hun ongenoegen uiten over het feit dat ze bedrogen en voorgelogen zijn door hun regering.

Last edited:
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Die gast moet 20 jaar de cel in en de rest van zn leven opsluiten in een kliniek.
Moeten ze bij iedereen doen , dan word Nederland misschien ooit nog eens een normaal land.

Ja en wie gaat dat betalen?? Juist, de belasting betalende NL-er.
Het wordt echt tijd voor een ander/strenger beleid.
Ben je hier in NL te gast? Wil je je eigen cultuur behouden? (met eer gevoel enzo je snapt wat ik bedoel) Best. Maar pas je wel voldoende (niet helemaal) aan aan de NLse cultuur voor een goede integratie.
Maak je misbruik van onze gastvrijheid? Heel simpel, het hotel aka NL uit!
Je zou bijna zeggen: "dat doe je thuis toch ook niet?!?!"

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Familie mag het betalen , word tijd dat niet alleen wij boeten voor hun daden :(

Kan ook ja, maar ik denk dat het een duidelijker signaal afgeeft aan de samenleving als we ze terugsturen.. Gaan er misschien nog es ergens wat lampjes branden..

Originally posted by Jorioz Mc3
Ja en wie gaat dat betalen?? Juist, de belasting betalende NL-er.
Het wordt echt tijd voor een ander/strenger beleid.
Ben je hier in NL te gast? Wil je je eigen cultuur behouden? (met eer gevoel enzo je snapt wat ik bedoel) Best. Maar pas je wel voldoende (niet helemaal) aan aan de NLse cultuur voor een goede integratie.
Maak je misbruik van onze gastvrijheid? Heel simpel, het hotel aka NL uit!
Je zou bijna zeggen: "dat doe je thuis toch ook niet?!?!"

nou ik betaal daar graag voor hoor om te zorgen dat zulke mafkezen niet mer vrij komen. zie je iig dat belasting zinvol wordt besteed

terugsturen? Die mensen zijn wel naar hier gehaald door de autochtonen om in de mijnen te werken of ander vuil werk te doen waar de bevolking zich te goed voor voelde. Die mensen hun kinderen zijn Nederlanders hoor.

Mijn mening is dat het altijd weer de buitenlanders zijn :(
Sommige buitenlanders kenne wel cool zijn maar deze AAARGGG et land ermee uit

Het probleem is : Deze dude heeft gewoon een Nederlandse nationaliteit , alleen hij is van Turkse/Marokkaanse afkomst.
Dus je kan hem niet het land uitzetten.

Wat is daar een probleem aan?

Hij moet gewoon dezelfde procedure krijgen als elke Nederlander. Met dat 'eruit zetten' schiet je niks op. Hardere interne maatregelen zullen er getroffen moeten worden. Mensen niet meer zo vertroetelen in de gevangenis, tuurlijk ben je wel je vrijheid kwijt, maar sommige mensen hebben het in de gevangenis beter dan daarbuiten qua voorzieningen. Dan klopt er iets niet!

He jammer maar toch ookal heeft ie een nederlandse nationaliteit van afkomst is het buitenlands en zo zie je maar elke x als er iets ergs gebeurd is het BIJNA (bahlave pim fortuyn) altijd een buitenlander

Back