OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

wat een psychpaat zeg,

uit de maatschappij halen die gast, en afknallen 17 jaar en nog een heel leven voor zich? Fuck dat!!!

die gast heeft 200 verschillende erge ziektes in zn hoofd...
laat m maar creperen....d00d die gast :@

sorry, maar hier kan ik zo fucking kwaad om worden!
ik woon in een rustig dorpje (afgelopen zondag; 13 jarige door hoofd geschoten door vriendje met luchtbugs) das nog anders..

onderdirecteur neerknallen voor een schorsing :| :@
te veel amirican psycho gezien ofzo :|

Originally posted by Jeroen
Dat ventje gaat het niet trekken in de rest van zijn leven, echt te erg.

was spelende wijs, die apen zitten daar met 2 luchtbugsen te spelen, schiet zn vriendje (12jr) m door het hoofd...nacht daarop overleden, vriendje snapt er nix van, pa van vriendje overstuur ("die pa is een wrak" (stond zo in de krant))

maar bewust je directeur neerknalle...compleet gestoord

We moeten eens goed de bezem halen door onze maatschappij....iedereen een psygologisch onderzoek ofzo
ik zat net hart van nederland te kijken.... ALLEEN maar buitelanders op tv de directeur van de school was de enige hollander op tv..... da vinnik ook niet eerlijk

hij is dood , die leraar... kwam op hart van nl...

die gast moet uitgezet worden!!!!
:( :( :( :(

Ook al mag ik het niet zeggen toch zeg ik het.

Het zijn bijna altijd Marokkanen. Ok ik ben zelf Turks en niet alle turken zijn lief. Maar 90% van de Marokkanen zijn gewoon gek in hun hoofd!

Ik vind dat het hoog tijd is voor de wet waar Pim mee bezig was ;)

al dat geweld ... en 70ccAerox heeft gelijk... 90 % is marrokaans...
ik vind als je geen moeite doet om hier te mogen blijven ga dan maar weg...
En als je niet kan uitzetten laat ze dan maar eens aan een hele zware heropvoeding denken!!!

Originally posted by coschaap
al dat geweld ... en 70ccAerox heeft gelijk... 90 % is marrokaans...
ik vind als je geen moeite doet om hier te mogen blijven ga dan maar weg...
En als je niet kan uitzetten laat ze dan maar eens aan een hele zware heropvoeding denken!!!

hmm.. zoals ik net al zei...
als pappie en mammie in de jaren 70-80 nederland in kwamen zijn ze gewoon nederlands.. zoals de meeste probleem jongeren...
ik vind dat ze die straffen gewoon enorm omhoog moetne gooien.

laat zo'n gast maar eens ff lekker een aantal jaar in de cel wegrotten..
en dan niet op de huidige manier waar deze mensen als hotelgasten vertroeteld worden...
het is een gevangenisstraf hoor:S

Laten we dit topic gewoon ff houden zoals ie bedoelt was en er geen "kleuren" topic van maken.. jullie snappen wel wat ik bedoel...
Het is een kerel met een nederlandse nationaliteit die die kerel om het loodje heeft gelegd punt uit...

Nu ff mijn reactie:
Vind het erg jammer dat er voor zo'n klein probleem als een schorsing <die hij waarschijnlijk niet voor niets heeft gekregen> iemand het leven kost. Is het leven tegenwoordig zo weinig waard? Nog even en mensen durven gewoon niet meer met elkaar te praten o.i.d. Een verkeerde opmerking kost je kop al. Tijd om in Nederland even flink de wind te laten blazen door ons rechtsysteem en de straffen flink te verhogen!

Originally posted by haagze sf2
Niet mailen naar deze persoon... AUB!!
De man is inderdaad overleden,
MuRAT heeft zich zelf aangegeven rond 21.00 @ politieburau loosduinen

ik d8 dat hij niet overleden was.. of heb ik dat nou verkeerd begrepen??

sorrie las net aps rest van de topic!!

kut dat hij overleden is!!

Back