OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Mensen, reageer normaal inhoudelijk of niet.
Btw, ook op voorhand, hou ook voor je van welke komaf die knaap is, daar heeft iedereen al een mening over en die hoeven we niet weer te horen...

Hou het serieus, of ik close het.

Zelf nog even inhoudelijk:
Dit is weer een mooi voorbeeld van onze samenleving heden ten dage...

Ik ben er net ff naartoe gereden, was helemaal afgezet en de politie was bezig met een grote zoekactie.
Heb een paar vrienden van me gesproken die er op school zitten en het blijkt om een 17 jarige knul te gaan, Murat genaamd van Turkse afkomst. Hij is nog steeds voortvluchtig, khoop dat ze hem te pakken krijgen :)

Over de toestand van de leraar werd net vermeld dat die kritiek is :?

Wel ff schrikken van zoiets, zeker als mijn eigen moeder me vol in paniek belt ( die op de school er tegenover werkt ) :|

Hoi, ik keek net rtl4 nieuws en die onderdirectuer en biologie leraar is op SCHOOL in de kantine neergeschoten door een persoon met buitenlandse afkomst omdat zijn neefje op tv kwam weet ik dat:P dat was een marokaan namelijk die kerel was heel popi op die school blijkbaar

zelfs hier in de achterhoek is 1,5 week geleden iemand vermoord, gewoon een hotelier. Liep savonds met zijn vrouw na huis, iemand fiets tegen zijn vrouw aan. De hotelier zegt dat die man moet uit kjiken waar die fietst. Vervolgens lopen ze weer verder en op de inrit is ws die man er weer en steekt de hotelier dood neer. De nationaliteit van de dader was overigens weer geen Ned. Vrijdag reden we daar door het dorp, was der nog zo'n passanten onderzoek.

me pa zei ook al "was op school gebeurt"

mja , ik snap het nu niet helemaal meer.
waar is het nu gebeurt dan , bij jou in de straat of op school ?
of zit de school bij jou in de straat ?

ik vind het ook te gek voor woorden wat er tegenwoordig allemaal in nederland gebeurt. Wie had ooit kunnen denken dat leraar zijn tegenwoordig gevaarlijk is. Ik zie het nog best gebeuren dat we over een paar jaar langs metaaldetectors lopen en mensen die je fouilleren :|

Originally posted by EXup^

het is op school in de kantine gebeurt en de school is in zijn straat :)

hmm echt te lomp voor woorden..
maargoed hoop dat de politiek hier wat aan gaat doen en dat ze eens softe bril van ze af durven te zetten.

weet eignelijk wel zeker dat het niet gebeurt als ze nu al weer de oorzaak bij "het gebrek aan normen en waarden" leggen

echt te kansloos dit..

Originally posted by EXup^

Lol (niet echt toepasselijk voor dit topic :rolleyes: ) ik had precies dezelfde conversatie mett me ma.

Maar ontopic...
Aardig gestoord dit:| Pas in mijn dorp ook, zomaar een kerel neergestoken (6mm naast z'n hart ofzo heeft het overleefd) om een geintje dat totaal verkeerd opgevat werd:|
Sommige mensen hebben echt totaal verkeerde opvatting over hun eigen cultuur. Met eergevoel enzo. Zo zonde voor die mensen die hun cultuur wel goed verstaan en zich dus ook gewoon gedragen.

Back