OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Altijd meteen dat zwakke gelul met wapens etc!
Kijk ik KAN heel af en toe wel begrijpen datie leraren echt je strot uit kennen komen, maar dan hoeftie nie tmeteen dood.
Geef hem dan gewoon 1 flinke tik ofzow, ook niet goed maar niet meteen degene de dood want das wel heel erg makkelijk/ziek bedacht!

Originally posted by tenbrey
Altijd meteen dat zwakke gelul met wapens etc!
Kijk ik KAN heel af en toe wel begrijpen datie leraren echt je strot uit kennen komen, maar dan hoeftie nie tmeteen dood.
Geef hem dan gewoon 1 flinke tik ofzow, ook niet goed maar niet meteen degene de dood want das wel heel erg makkelijk/ziek bedacht!

gast daar draait het toch allemaal om
of die gozer hem nou doodschiet.. steekt of een mep verkoopt doet erniet toe
tegen een leraar hoor je gewoon geen geweld te gebruiken...
dan heb je blijkbaar echt een verbaal gebrek ofzo

:'(

onderdirecteur H. van Wieren van Wieren (Terra College
1 januari 1953 13 januari 2004

Ongelofelijk geschokt
Agressie
Dit mag niet weer gebeuren in Nederland

Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord...

:'(

geen woorden voor deze actie, gaat echt fout in nederland.

en het zijn idd ook normen en waarden, en dat kun je elke keer weer herhalen, maar er gebeurt niks, en ik kan zo uit mezelf ook geen verandering in de situatie maken, net zoals niemand dat kan, onze regering moet hier eens wat aan gaan doen in plaats van al die andere onzin waar ze geld aan uitgeven.:(

Egt ernstig ik kom net van een vriend en liep er net nog langs (want ik woon dr om de hoek) de busjes van rtl 4 reden net weg t is er nog best druk liggen al best wel veel bloemen enzo en ze houde een wake..... dit is egt kansloos |( leuk hoor de buurt zo :| maar iig die jongen zal r wel weer lekker van profiteren dat hij minder jarig is :(

De onvrede over de maatschappij begint me echt hoog op te lopen, ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik begin er zo onderhand schoon genoeg van te krijgen.

Taakstrafje klaar :|
Ik vind dit niet kunnen..
Zoveel agressie tegen een leraar..
Dit soort mensen verzieken de maatschappij .. En niet zo'n beetje ook..
d00d aan dit soort volk..

Originally posted by NRGstephan
Als het aan mij lag kreeg die gast direct de doodstraf. Wat een achterlijke mongool!!! :(:(
ja geef hem de doodstraf :|
NL lijkt met de dag meer op Amerika. Alles agressiever, rechtser, extremer. Ben je dan verbaasd dat er net als in Amerika op een dag een kerel gewoon een school binnenloopt en zn directeur omver knalt? Ja? Dan ben je hypocriet. Die gast is idd niet goed in zn hoofd, maar wel een product van de maatschappij.
Denk je nu echt dat je een haar beter bent als je loopt te schreeuwen dat ze die kerel moeten verbranden of omver schieten?

Nog ff iets he; toen met die hele Irak-toestand was ik ongeveer de enige hier die tegen die oorlog was. Irak moest en zou plat gaan omdat ze zogezegd gevaarlijke massavernietigingswapens hadden. Zijn die tot nu al gevonden? Nee, wie is er nu naïef? Open your eyes, informeer jezelf en kom nog eens terug als je niet meer redeneert op het niveau van een 12-jarige

Originally posted by mendophir
Nou nee... zo erg is het nou nog net niet gesteld met de maatschappij...

idd
hij is wel minderjarig maar de kinderrechter kan een uitzondering maken voor ernstige gevallen.
die zullen dan voor een meervoudige kamer moeten komen waarvan 1 zekerweten de kinderrechter zal zijn. die zal toezien op een eerlijk proces maar hij zal niet veroordeeld worden door die kinderrechter.

Nederland lijk idd steeds meer op onze grote broer Amerika. Aanpakken die lui en het land uit trappen. Waar zo veel last mee is met steekwapens en pistolen wat hebben we aan die lui dragen toch niks mee aan de maatschappij. Wordt Nl een stukje leevbaarder door.

Back