Straat race

Kutvolk, zit hier altijd in veenendaal bij de Mac. Niks voor mij, ben er 3 jr terug paar keer bij wezen kijken, toen was het nog nieuw en grappig, nu zijn het kansloze rukkers met nog kanslozere wagens.

Nja hier en daar uitzonderingen, maar voornamelijk bouwvakkers met lexusachterlichten.

Ben er wel eens geweest, maar dan komen er vrij veel afgeragde-low-budget-maar-wel-helemaal-volbestikkerde-auto's op af helaas:(
Binnekort ga ik er eens met de scooter langs met wa lui :)
zal wel filmpje schieten.

Ik heb het ook wel es gedaan in het verleden, ik zou het nu niet meer doen. Ik vind het gewoon te link. Je zal maar gepakt worden of een ongeluk krijgen. Ik heb laatst wel meegedaan aan legaal sprinten, dat is ook wel leuk.

ik ben wel eens bij meetings rondom utrecht geweest en dat is voornamelijk show en hoor mijn geluid meeting af en toe een sprint meestal bij het stoplicht :X..

dragsterlover said:
ben altijd aanwezig bij streetrace drachten is legaal :), wel lache om te zien.
vooral al een opel-corsa wint van een getunde corrado :X :+

binnekort word lachen op drachten dan boekt corsa a meeste dr wel uit hij heeft er nu nos in zitten en troep

Sjoerd said:
Kutvolk, zit hier altijd in veenendaal bij de Mac. Niks voor mij, ben er 3 jr terug paar keer bij wezen kijken, toen was het nog nieuw en grappig, nu zijn het kansloze rukkers met nog kanslozere wagens.

Nja hier en daar uitzonderingen, maar voornamelijk bouwvakkers met lexusachterlichten.

Midlands toch ? , zitten echt heel foute bakken tussen idd.

Jongen uit mn klas zit erbij en dan zit ie heel te tijd te lullen hoe vet die bakken wel niet zijn en hoe snel :P. Wie herinnerd zich dat artikel uit de telegraaf nog ? ,stond ook een gast van midlands met zn oude Vectra met vleugel , stickers etc. "Iedereen kijkt me na als ik langsrijd en zelfs de politie komt even kijken hoe mooi hij is" :L

Mja ieder zijn ding.

Streetrace vind ik gewoon te gevaarlijk , als ik een beetje snelle bak zou hebben ging ik liever gewoon over de snelweg / autobahn knallen (als het een beetje rustig is) of een circuitdag meepakken. Zit ook wel een risico aan maar wel iets minder...

Ik wil naar zulke dingen gewoon niet gaan, bende johny's die teveel naar the fast and the furious hebben gekeken, en nu wat de stoer willen gaan doen. Beter gaan ze naar een legale sprint, dan krijgen ze tenminste nog wat feedback, en evenveel adrenaline, en kunnen ze het opnemen tegen ECHTE sprintauto's, in plaats van die tupperware-auto's.

Ik ben er dus dan ook volledig tegen, jullie mogen het allemaal wel tof vinden, maar dat zal wel gauw minderen als 1 van die sukkels een vriend(in)/familielid omver rijdt.

Dat je aan de lichten eens een 'sprintje' doet tegen een toevallige tegenstander, dat is geen probleem, als de weg het tenminste toelaat, en je de alles veilig houdt.

1x in Zwolle bij een meeting geweest, was meer show.
Maargoed daar stond dus een bmw e36, van een afstand leek die wel mooi maar toenk dichterbij kwam zag ik allemaal blaren op de bumpers enzo... Zat wel een gigantisch audio systeem in :)

zoals al eerder gezegd , almere is meer sticker tuning. op een enkele dodge ram van ofzo na, die wilde best van ze plek komen (maar voor de rest ook nix spectaculairs). volgens mij had ie zn auto ook ergens tegen aan geprakt. zulk volk rijdt hier dus. ook vaak genoeg dat die crx'jes zo worden afgetrapt dat er rook van de koppeling oid komt

Je hebt genoeg """""straatraces""""" maar om nou te zeggen dat het niveau is?

Je kan volgens mij beter naar een beurs oid gaan, evenement zoals automaxx en dergelijke. Daar heb je nog denkik de mensen die hun auto voor zoiets opbouwen.

Back