NRG project

Status
Not open for further replies.
@ George ik heb nog geen andere vork:( We stonden toen voorniks in Eindhoven8P
En die blauwe dop is gewoon ff een test en die zit er toevallig op:P

Dus ik weet niet of ik 31 juli trek, maar laat het maar eens eerst doorgaan.

hey waarom stuur je die kop niet op naar ivo van is hij zal er denks niet veel voor vragen kopje uitdraaien denks en de 31 er is wel iets loos weet alleen niet wat

burning neo's said:
hey waarom stuur je die kop niet op naar ivo van is hij zal er denks niet veel voor vragen kopje uitdraaien denks en de 31 er is wel iets loos weet alleen niet wat

ik wel... op zondag is oldtimer race :|

en ronnie heb je je kopje al opgestuurt begint het nu niet te jeuken om hem aan het lopen te brengen ik hoop voor je dat die snel rijdt ik hooooop
dat je me dan niet voorbij gaat zal ik best wel euhh K.T vinden
hey spreek je mazzel

Hey george/burning neos: hou gewoon je bek als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Misschien moet je eens andere vragen stellen dan steeds over de manston kop of voor te meeten ! Dat je er een dikke krijgt weet ik intussen ook wel !
En ik ga niet extra werken voor een scootertje is maar voor de lol en dat moet ook zo blijven(En nog op vakantie). Dus niet meer van die achterlijke reply's !!!!
Is het nu duidelijk grote baby !

hoi jong
word eens HOOOOOOOOG tijd dat die van mij weer klaar is he :)
in augustus gaan de kappen eindelijk weg voor de flip flop laagje :)
dus en motorisch nog wel beetje home tunen ;) jouw ding komt ook wel klaar zo te zien?ik ben nog bezig met de swingarm polijsten van Toxic maja adapter voor de remklauw is iig klaar en zag er wel netjes uit mzzl D

Morgen nieuwe setje carters en doppler asje. En het zadel komt van Pascal naar ons:P
En deze week wordt de kop weg gebracht voor uit te draaien.

burning neo's said:
mag ik je kopje dan terug nemen vanuit ivo moet er zat toch heen

Ja moeten we even kijken als die klaar is. Anders haal ik hem na de vakantie wel op. Maar het is nog niet zeker dat hij daarheen gaat he.

Aerox Evolution said:
en het setje carters met doppler as dan? :rolleyes:

Ja dat ook, bedankt nog jung;)
Vanmiddag dus met Pascal ff van blokgewisseld en krukas. Ik moet het nog ff goed poetsen en dan maak ik foto's.

Ti3T said:
netjes allemaal :D
thnx;)

eyz. dealtje maken: kom ik na de vakantie en keer met men frameracertje naar school, kom jij met je nrg !

verder keep on tuning ! ziet dr goed uit
Limbo_Aerox

limbo_aerox said:
eyz. dealtje maken: kom ik na de vakantie en keer met men frameracertje naar school, kom jij met je nrg !

verder keep on tuning ! ziet dr goed uit
Limbo_Aerox

Ik woon tegenover de school onderhand;)
En zet ik hem in de stalling, rippen ze me dalik alles eraf:(
Met de voet ben ik nog sneller, want ik moet hem eerst ergens anders gaan halen.

en thnx voor de reactie.

Jup, morgen op vakantie en na de vakantie gaat de kop naar Ivo, want deze week was er wat tussen gekomen en dan kunnen we weer eens lekker verder gaan werken aan ut gebakje:)

Status
Not open for further replies.
Back