Polini Evo NRG project

Status
Not open for further replies.
Ik heb gisteravond bij EPC een nieuwe bougiedop meegenomen, die was aan vervanging toe en een nieuw snelgashendel van het merk Domino.
 
ik heb gister middag 2 uur bij epc gezeten, heb ik je niet gezien jammer, anders hadden we ff kunnen meeten.

volgende keer beter
 
Ronnie_NRG said:
Beter doen we dit niet en gaan we binnenkort met wat mensen uit de buurt ergens branden:p

Hopelijk loopt onze NRG dan ook voldoende om mee te komen :)
Moeten we even een keertje afspreken met wat lui dan..
Laatste update ziet er erg goed uit! +ralf+
 
Het ding wil dus nog steeds niet starten :( , mjah dan maar blokje uit elkaar..
mss heb je wel hetzelfde als Dannus:p
 
Check het gewoon.....

smeer je hele blok in met zeep& water, en zet er lucht op.... Dan kan je zien of hij lek is...

De eerste keer dat de Stormin elkaar ging, wilde hij ook niet starten.. Gewoon even goed boos worden, dan wil het wel :)
 
Hij wil dus nog steeds niet starten nee.
Ik ben al goed kwaad geworden maar dat helpt niet echt. Ik weet geen andere oplossing meer, dus dan maar van voor af aan beginnen. Een vriend van me neemt vandaag nieuwe lagers en keeringen mee dan fixen we ff alles opnieuw en dan zien we wel verder.

De lekkage is dat hij kvs lekt en dat de bougie ook onder de kvs zit. Dus dan zal bij het waterpompje in het blok de vloeibare pakking wel weg zijn ofzo:?
 
Mja ronnie , als je bougie onder de kvs zit heeft ie weinig zin om te ontbranden . Beter idd ff alles uitelkaar , heeft bij mij ook gewerkt :) .
 
Zo blokje vanmiddag ff uiteen getrokken en het een en ander schoongemaakt. Ik heb alles ff goed bekeken, maar denk dat de vloeibarepakking bij de waterpomp niet echt goed was en daar was het ook voelbaar een stuk natter dan bij de rest. Zover ik weet lekt hij bij de kop niet. Pascal heeft me ff lagers en keeringen meegebracht bij EPC (thnx) omdat hier alles dicht is op maandag. Van de week ff blokje weer fixen en dan hopen dat hij wel wilt starten...

Ook nog ff nieuwe gashandel gemonteerd, ziet wel beter uit moet ik zeggen:W
 
Vanavond ff blokje ineen gefixt. Hopelijk zit nu wel alles goed...
Zondag eronder draaien en een 2e poging dan denk ik.
Heb echt zin om er op te rijden:W
 
ff vraagje voorpoot van een nrg.... waar kan je er 1 regelen die niet is vast geroest? tuurlijk voor weinig
laters marcel
 
marcel vti said:
ff vraagje voorpoot van een nrg.... waar kan je er 1 regelen die niet is vast geroest? tuurlijk voor weinig
laters marcel

zoek bij V&A, of bij een dealer.

Verder ontopic maar weer, ziet er goed uit Ronnie;)
 
marcel vti said:
ff vraagje voorpoot van een nrg.... waar kan je er 1 regelen die niet is vast geroest? tuurlijk voor weinig
laters marcel

Kijk even na de post van Speed-NRG.

Nu weer intopic ff of stuur me ff een pm.
 
Ik weet niet wat er voor geruchten rond gaan, maar dat slaat nergens op.
Ding gaat voorlopig nog niet weg...

Ik heb de posts delled...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top