NRG project

Status
Not open for further replies.
ziet er goed uit man! Velg is vetjes 8)! Blaast wel wat beter zeker met die hpi :W! Ik kom wel eens een kijkje nemen als ik voor die bw's kom!
Mzzls he!


groeten bastaaa
 
Vandaag begonnen met schuren van de kappen. Heeft geen haast dus ik zie wel wanneer het af is. En dan kunnen ze voorzien worden van een andere laklaag:)
 
Originally posted by ronnie_nrg
Rijden doet hij, maar we moeten eens een keer goed de tijd nemen met afstellen, maar dan echt alles veranderen drukveer, trekveren, rollen, sproeiers, gasnaald stand.

verander dan gelijk de complete gasnaald ronnie, weet je nog...
heeft de vorige eigenaar aan liggen te slijpen en is het puntje scheef getrokken :|
 
Jup ik weet Pascal;)

Verder ff een updatetje. Er is een Hebo Manston aangeschaft. Alleen nog wachten op de kop en moet nog uitgedraaid worden.

We zijn dus bezig met schuren nu. De voorkap wordt hier en daar wat veranderd, zie de foto. De linker kant moet nog gebeuren.

voorkap.JPG


En de velg is ook al aardig beter geworden. Nu de voorvelg nog...

achtervelg.JPG
 
Hey jong alles goed? ziet er netjus uit die velg en de voorkap,hoop dat jij ook snelw eer on the road komt kunne we allemaal samen rijden :p mzzlz D
 
hoeveel verf lagen zitten der wel niet op die voorkap pfff!!!
5 lagen ofzo pffff!!!

verder wel lachen allemaal :D
 
Hey man wel vet projectje ik vind persoonlijk aan die koplampen niet echt mooi nu wordt het net een typhoon kap die lampgaten zijn juist mooi aan die kap maarja....

Succes verder.

greetz
 
@ Style: Ja we hebben zelf pas voor het eerst de kappen onder handen genomen dus ik weet ook niet wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft;)

@ Aerox.. thnx:) Ja die velgen meer bling... alles komt goed;)

@ Dr. Firefox.. Ja je gaat af en toe denken wat je kan veranderen. En is eens weer orgineel, de meeste mensen hebben gewone normaal de voorkap, maar je wilt toch ook eens wat anders he;)
 
Je we hebben nu dus ook een gestraalde carterkap. Zal van de week picca's maken als ik de cam een keer meeneem.
 
hey ronnie het wordt tijd dat je een manston kop op de kop tik en zet die manston eens op een picca.
en tegen Enrico@nrg ik weet niet wat ronnie nog van plan is maar jij had het toch helemaal strak en dan wat gaten hier en daar
maar jah boeie
 
burning neo's said:
hey ronnie het wordt tijd dat je een manston kop op de kop tik en zet die manston eens op een picca.
en tegen Enrico@nrg ik weet niet wat ronnie nog van plan is maar jij had het toch helemaal strak en dan wat gaten hier en daar
maar jah boeie

Ja die kop komt eraan. Ja ik moet een keer mijn cam meenemen naar de werkplaats, maak ik ff een foto van de manston, ik heb er trouwens al een maar niet echt veel webspace en die is onduidelijk. En dan maak ik er eentje van de gestraalde carterkap:) Of je komt eens een keertje buurten kan je alles met eigen ogen bewonderen.

Ronnie
 
ronnie_nrg said:
Ja die kop komt eraan. Ja ik moet een keer mijn cam meenemen naar de werkplaats, maak ik ff een foto van de manston, ik heb er trouwens al een maar niet echt veel webspace en die is onduidelijk. En dan maak ik er eentje van de gestraalde carterkap:) Of je komt eens een keertje buurten kan je alles met eigen ogen bewonderen.

Ronnie

dat zeg je al vier weken dat de kop eraan komt ronnie ;)
 
Aerox Evolution said:
dat zeg je al vier weken dat de kop eraan komt ronnie ;)

Hij is er, vandaag aangekomen. En als je hem wilt zien kom je morgen rond 18.00 een kijkje nemen want dan ben ik net terug van stage;)
Nu kan je weer goed slapen Pascal;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top