Koert Well-Known Member 22 April 2005 #261 Wordt echt te vet man ronnie echt de shit man echt niet normaal jong ! die remschijf is echt vet om zo ver daar voor te rijden ! wat meen je een rem vertraging van 10 m/s2 !
Wordt echt te vet man ronnie echt de shit man echt niet normaal jong ! die remschijf is echt vet om zo ver daar voor te rijden ! wat meen je een rem vertraging van 10 m/s2 !
burning fly drive on a toxic scoot 23 April 2005 #262 jammer he ronnie dat het met het schijfje niet is doorgegaan
Denna Soes Bolkont 24 April 2005 #264 wat voor schijf heb je dan gekocht , Ron? Dezelfde als ik? Het oude type zegmaar?
Ronnie Well-Known Member 24 April 2005 #265 ja van Sander, is het oude type. Maar ik moet alleen nog ff opsturen of zo, de deal is er allang
Ronnie Well-Known Member 8 May 2005 #266 Ik heb het schijfje nu. Ik maak wel een keer foto's als het ding op 2 wielen staat...
burning fly drive on a toxic scoot 9 May 2005 #267 jah en hij moet rijden he ron anders kan je je schijfje niet gebruiken maar ja ennu op naar de uitlaat weet je nu al welke of nog steeds niet?
jah en hij moet rijden he ron anders kan je je schijfje niet gebruiken maar ja ennu op naar de uitlaat weet je nu al welke of nog steeds niet?
limbo_aerox S60 T5 R evolve 9 May 2005 #268 wanneer komt dit ding weer eindelijk in mekaar?? zal toch s tijd worden
race_typhoon Well-Known Member 9 May 2005 #269 Ronnie_NRG said: ja van Sander, is het oude type. Click to expand... En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee
Ronnie_NRG said: ja van Sander, is het oude type. Click to expand... En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee
burning fly drive on a toxic scoot 9 May 2005 #270 Sander said: En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee Click to expand... hey pronkie zuinig is die er zeker mee zolang hij nog niet loopt heeft het schijfje niks te lijden maar ronnie komt er wel
Sander said: En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee Click to expand... hey pronkie zuinig is die er zeker mee zolang hij nog niet loopt heeft het schijfje niks te lijden maar ronnie komt er wel
Bernd PiaPimp. 9 May 2005 #271 burning fly said: hey pronkie zuinig is die er zeker mee zolang hij nog niet loopt heeft het schijfje niks te lijden maar ronnie komt er wel Click to expand... volgens mij heeft ie het schijfje van Sander en niet van Pronk ... ?
burning fly said: hey pronkie zuinig is die er zeker mee zolang hij nog niet loopt heeft het schijfje niks te lijden maar ronnie komt er wel Click to expand... volgens mij heeft ie het schijfje van Sander en niet van Pronk ... ?
burning fly drive on a toxic scoot 9 May 2005 #272 PiaPimp said: volgens mij heeft ie het schijfje van Sander en niet van Pronk ... ? Click to expand... hmm slaap zeker nog niet uit herstel sorry sander
PiaPimp said: volgens mij heeft ie het schijfje van Sander en niet van Pronk ... ? Click to expand... hmm slaap zeker nog niet uit herstel sorry sander
Ronnie Well-Known Member 10 May 2005 #273 Sander said: En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee Click to expand... Op spulltetjes die van jou komen ik wel zuinig zijn Ben jij ook zuinig met mijn vl11 George het is dus van Sander geweest. @ Erwin: Komt goed, net zoals dat ding van jou
Sander said: En wees er zuinig op ja!!! -:- ... Ding is gewoon speciaal nu, en remt echt goed hard... Succes ermee Click to expand... Op spulltetjes die van jou komen ik wel zuinig zijn Ben jij ook zuinig met mijn vl11 George het is dus van Sander geweest. @ Erwin: Komt goed, net zoals dat ding van jou