NRG project

Status
Not open for further replies.
Originally posted by style
dacht ik al, je had die sticker anders moeten plaatsen! of meerdere

Ja was eigenlijk ff tijdelijk, komt nog een andere op een keertje, moet ff een keer wat goeds tegen komen wat erop past.
 
Die gianelli sticker zit daar omdat de enigste sticker was wat over die schade paste. Ik moet nog een keer een betere sticker zoeken maar dat niet meer van gianelli.

@ style = Er komen zeker niet meer van de lose gianelli stickers op
 
Kleine update:

2 foto's van de l00ze meeting in Koningsbosch.

naamloos11.jpg


Net uit geladen:p
13.jpg


Hier kun je ook een klein beetje zien hoe de velg er al uit ziet. Maar de andere foto's komen wel als de velgen af zijn.
 
hey jonny ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik je kappen spuiten maar die velgjes schiet dat al op of is koert te gaar ervoor:p
 
Originally posted by burning neo's
hey jonny ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik je kappen spuiten maar die velgjes schiet dat al op of is koert te gaar ervoor:p

Je hebt wel lef George. Ik kom de kappen vanavond nog brengen als het , betaal jij ook de lak? Die velg komt goed, is wel aardig wat werk, maar Koert gaat zich niet overhaasten:p
 
Originally posted by ronnie_nrg
Je hebt wel lef George. Ik kom de kappen vanavond nog brengen als het , betaal jij ook de lak? Die velg komt goed, is wel aardig wat werk, maar Koert gaat zich niet overhaasten:p

oke als jij me de eprom betaal betaal ik jou lak8P
 
Originally posted by burning neo's
oke als jij me de eprom betaal betaal ik jou lak8P

Ik wil je best ergens de eprom 2e hands regelen. Lees wel goed wat ik zeg alleen de eprom;)
 
Ben er te gaar voor george, maar de achter velg is bijna klaar. Maar ik wou rijden dus heb ik hem weer er onder gedraaid.
Pics maak ik nog wel een keer !

volgende week ook waarschijnlijk HPI 2003 :) van manu.
 
Last edited:
Ja we hebben dus nu ook een HPI 2003:) van Emanuel. Zijn project treath komt ook nog op forum, is de moeite waard om te kijken als die er op staat.

Ik moet maar weer eens de cam meenemen, kan ik ff updaten. Denk dat de kappen ook binnenkort een ander kleurtje krijgen, maar ja hier volgt nog wat van een keertje.
 
Hey , bevalt die Hpi 2003 een beetje ben ook eerdaags van plan om er 1 voor onze scoot aan te schaffen....

Greetz Lg
 
hey ronnie eindelijk je hpi ik heb hem ook alleen de 2004
enne je kappen zijn welkom om ff gepaint te worden :)
 
Originally posted by Lg Tuning
Hey , bevalt die Hpi 2003 een beetje ben ook eerdaags van plan om er 1 voor onze scoot aan te schaffen....

Greetz Lg

Eigenlijk kan ik er nog geen 100% eerlijk antwoord opgeven. Hij is erin gezet, voorontsteking staat goed. Alleen moet er nog afgesteld worden, ga morgen ff wat sproeiers en rollen halen, maar hij was wel al feller en trok beter.
 
Originally posted by burning neo's
hey ronnie eindelijk je hpi ik heb hem ook alleen de 2004
enne je kappen zijn welkom om ff gepaint te worden :)

Ah ook eindelijk die binnenroter?:p

Ja die kappen zien we wel een keer. Kan ook nog ff duren, maar wie weet beginnen me morgen al met schuren, met Koert en mij weet je het maar nooit;)
 
update

Maar weer eens een updateje vanuit Venlo:p
Inmiddels is er dus een hpi2003 aangeschaft, dus hier ook de bijbehorende foto's

hpi2003.JPG


bigone_hpi.JPG


De velg die nog niet af is, maar hij is in de goede weg:)

velg.JPG


En hier nog een picca van hoe hij er nu bijstaat, frame blok stuur en wielen.

nrg5.JPG
 
en nu kijken wat die doet maak eens een filpje wordt eens tijd dat ik eens bij jullie in de (werk)plaats kom kijken
 
Originally posted by burning neo's
en nu kijken wat die doet maak eens een filpje wordt eens tijd dat ik eens bij jullie in de (werk)plaats kom kijken

Rijden doet hij, maar we moeten eens een keer goed de tijd nemen met afstellen, maar dan echt alles veranderen drukveer, trekveren, rollen, sproeiers, gasnaald stand.

Je komt maar kijken jong zit er deze vakantie bijna iedere dag dus, je bent van harte welkom;) Ik heb al filmpjes maar nog niet met HPI. Nog beter jij neemt je hok ook mee en maken we samen filmpjes:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top