Nintendo DS of toch maar PSP?

ik d8 ik plaats er wat foto's bij

maar ik vind als je op deze foto kijkt de grafix wat meer hebben van een n64 niet echt super natuurlijk wel knap op zo klein ding

nintendo_ds_screen001.jpg


en hier psp gewoon veel duidelijker screen mooier vormgegeven en tot veel meer in staat

35ee31a7.JPG


srry voor de groote
 
heb de ds en moet zeggen dat de spellen leuk zijn maar op de lange termijn echt gaan vervelen, en ernstig kinderachtig zijn

in de zomer ga ik een psp halen
 
hoe groot moet dat ding wel niet wezen, er moet in dvd in passen:?

en wat moet dat ding kosten, is vast wel leuk voor op vakantie+ralf+:+

edit//
omdat ik tog wel benieuwd was, heb ik ff lopen speuren @ inet.

Je heb van die umd schijfies nodig, en daar zijn nog geen films op uitgekomen. Wel is het mogelijk films op je mem te zetten, maar je zal dan een vrij grote memory card moeten hebben (150 eu = 512:X) en daarnaast je film flink moeten verkleinen.

Batterijen gaan slechts 5-10 uur mee (afhankelijk van wat je er mee doet), wat ik persoonlijk erg weinig vind.

Prijs schatting ligt zo bij de 200 euro, redelijk dus :)
 
Last edited:
PSP ziet er leuk uit... alleen het is en blijft de muis die ik mis op dat soort consoles.
doe mij maar gewoon een PC 8)
 
oke er gaan gewoon van die memory kaartjes in van sony ik weet niet hoeveel die kosten maar die heb je tegenwoordig ook in 4 gb

het zijn dus de zlefde kaartjes zoals je in je camara doet of dergelijke
 
ik ga toch geen van beide halen, maar ik zie veel mensen nintendo als kinderachtig bestempelen, is wat voor te zeggen, maar zijn jullie bang dat je een spel met felle kleuren leuk gaat vinden ofzo, het mag wel hoor.
maar nintendo heeft wel een hoop kwaliteits "kiddy" games gemaakt waar je U tegen zegt.
heb me de laatste weken ook weer kostelijk vermaakt met Donkey kong country 2 op de super nintendo (die goeie ouwe tijd), er zijn niet veel spellen die zoveel gameplay in een spel duwen.

en ja de PSP is ws wel krachtiger dan de DS, de Xbox is ook krachtiger dan de PS2, en die laatste is nog altijd de best verkochte console.

we zullen zien wat gaat worden (ik denk zelf wel de PSP trouwens)

ik blijf lekker PC gamen trouwens
 
ben benieuwd naar de prijs van de psp...
koop hem denk ik wel als het beetje redelijk geprijst is
nintendo zuigt :+
 
kijk ik heb niks tegen kiddy games zijn ook leuk

maar of ik nou moet kiezen tussen mario kart of gran turismo ga ik toch echt 10 keer liever voor gt
 
wanksta1 said:
oke er gaan gewoon van die memory kaartjes in van sony ik weet niet hoeveel die kosten maar die heb je tegenwoordig ook in 4 gb

het zijn dus de zlefde kaartjes zoals je in je camara doet of dergelijke

Lol, er stond bij tweakers dat dit juist NIET het geval was, wat de console minder interessant maakte. Je bent nu verplicht van die psp kaartjes te kopen, a duur per stuk +pippi+
 
Back
Top