Nintendo DS of toch maar PSP?

Kaartje links beneden dus. Geen idee hoe dat type/model heet:

psp.jpg
 
tog niet:+

http://www.gamer.nl/viewdoc/1534/4

Tot slot de mogelijkheden van de PSP. We vinden het werkelijk prachtig dat PSP multifunctioneel is. Onderweg kun je nu niet alleen spellen spelen, maar ook films kijken of muziek luisteren. Jammer genoeg komen deze mogelijkheden pas volledig tot hun recht als je een dikke portemonnee hebt. Je hebt namelijk een grote memorystick nodig om wat aan al deze functies te hebben. Ten eerste gaan alleen de DUO modellen van Sony’s memorysticks in de PSP. Deze kaarten zijn leverbaar in verschillende smaken en gaan maximaal tot 512 MB. De kosten hiervan variëren tussen de 100 en 150 Euro. Kleinere kaarten zoals een 32 MB versie of een 64 MB zijn al te koop voor minder dan 35 Euro. Alles onder de 512 MB is eigenlijk al te klein om complete muziekalbums te bevatten, laat staan videobestanden.

:)
 
Toch raar dat Gamer.NL dat schrijft... aangezien ik hier een DUO stick van 1 gig @ winkel heb liggen :S
 
of je kiest voor de gameplay van nintendo, dat moet gewoon in je zitten (bij mij dus niet, lompe nintendo) of voor de ubergeile grafische kracht van de psp, meerdere functie's enz. enz.

Ik zou zelf voor de psp kiezen :) kies nu alleen voor een auto :)

op m'n site staat nog iets leuks over de psp, als je meer wilt weten erover. www.consolefreaks.tk en dan op psp klikken (site is nog lang niet af)
 
BaasB said:
tog niet:+

http://www.gamer.nl/viewdoc/1534/4

Tot slot de mogelijkheden van de PSP. We vinden het werkelijk prachtig dat PSP multifunctioneel is. Onderweg kun je nu niet alleen spellen spelen, maar ook films kijken of muziek luisteren. Jammer genoeg komen deze mogelijkheden pas volledig tot hun recht als je een dikke portemonnee hebt. Je hebt namelijk een grote memorystick nodig om wat aan al deze functies te hebben. Ten eerste gaan alleen de DUO modellen van Sony’s memorysticks in de PSP. Deze kaarten zijn leverbaar in verschillende smaken en gaan maximaal tot 512 MB. De kosten hiervan variëren tussen de 100 en 150 Euro. Kleinere kaarten zoals een 32 MB versie of een 64 MB zijn al te koop voor minder dan 35 Euro. Alles onder de 512 MB is eigenlijk al te klein om complete muziekalbums te bevatten, laat staan videobestanden.

:)

Een Sandisk 1 GB kaartje heb je na even zoeken voor 110 dollar hoor :)
en ja die kan erin :D
 
Ik heb ze allebij in het echt gezien (iemand uit me klas heeft ze een tijd terug geimporteerd uit Japan) en echt waar neem die PSP.

DS ziet er niet uit en kan veel minder. Ook de graphics zijn veel mooier van de PSP.
 
BaasB said:
hoe groot moet dat ding wel niet wezen, er moet in dvd in passen:?

en wat moet dat ding kosten, is vast wel leuk voor op vakantie+ralf+:+

edit//
omdat ik tog wel benieuwd was, heb ik ff lopen speuren @ inet.

Je heb van die umd schijfies nodig, en daar zijn nog geen films op uitgekomen. Wel is het mogelijk films op je mem te zetten, maar je zal dan een vrij grote memory card moeten hebben (150 eu = 512:X) en daarnaast je film flink moeten verkleinen.

Batterijen gaan slechts 5-10 uur mee (afhankelijk van wat je er mee doet), wat ik persoonlijk erg weinig vind.

Prijs schatting ligt zo bij de 200 euro, redelijk dus :)
als je zo'n grafisch rekenmachine horizontaal legt krijg je wel een aardige indruk erover, de schijfjes die erin moeten zijn bizar klein, iets kleiner als die van een ngc. nintendo jheeft alzoveel handhelds uitgebracht en nog steeds is het prul kwaliteit, kijk die graphics, vergelijk deze met die van de PSP, de eerste handheld van sony.
antwoord lijkt me heel duidelijk PSP!
250 euro heb ik gehoord, maar ach als je een ps2 hebt een een scooter wil je geen psp :p

edit// de psp die je nu kan kopen de echte versie dus heeft normaal ook een kleine analoge stickje erop ;)
 
sandisk kan dus wel, zijn al mensen die die kaartjes gebruiken zonder problemen, kijk even op tweakers.net (GoT forum) en dan game's en dan effe zoeken naar het PSP portable topic deeltje 3
 
ik houd et bij me gameboy8P

neej ik heb de nintendo ds effe in hande gehad en ermee gespeeld
is vet klote met de 2 schermen enz

weet zelf verder niks van de p2p maar die lijkt me wel beter om mooiere spelle op te draaien aangezien gt4 er al op is zou ik dus al gelijk voor de p2p gaan:)
 
kan je dan ff een link geven want die site doet vaag bij mij. Maar ik zeg het nog een keer, dat kaartje van sony is precies andersom als die van san disk, dus het kan niet.
 
Titera said:
sandisk kan dus wel, zijn al mensen die die kaartjes gebruiken zonder problemen, kijk even op tweakers.net (GoT forum) en dan game's en dan effe zoeken naar het PSP portable topic deeltje 3
het is psp niet p2p ^:p
welke site wil je weten ?
 
iemand een idee hoeveel dat ding nou gaat kosten?
die psp lijkt me wel super, filmpjes zien of gamen(GT4 !!!),
voor muziek hebk men ipod ...
de nintendo ds had ik gisteren in men handen en het zag er errug iel uit en cker met die 2 schermen ook supermakkelijk :roll:
 
Denk dat ie rond de 190 euro gaat kosten(250dollar in amerika)..maar hoop toch iets minder :P Ik heb ook meerdere keren gelezen dat t basismodel 150 gaat kosten...
 
Roedi.. said:
Zou zonder twijfel voor de psp gaan, de nintendo spelconsoles zijn meer op kinderen gericht.

onzin

dat de meeste mensen heb zo interpreteren is wat anders
lonsdale is ook enkel rassitsch omdat het zo geinterpreteerd wordt om maar eens een dwars straat te noemen
 
psp_large.jpgp


Iemand enig idee of dit plaatje klopt kwa grootte? de verhouding bedoel ik natuurlijk, of de PSP ongeveer net zo groot is als de DS
 
Last edited:
leuk dingetje, hier mijne

psp.jpg


Analoge knuppeltje werkt alleen bagger, de plek is ook slecht, tis gewoon een schuif systeempje alleen de plaatsing ervan is bagger.

laadtijden lig je echt niet wakker van, ridge racer laad vrij snel iig.

wifi nog niet aan de praat gekregen, hij vind me router wel, maar ken er niet op komen enzo :S.

geen dooie pixels gezien, ook ff ghetto pda bescherm ding op gedaan, tot er wat spullen uit komen in america en wat games.
 
Back
Top