Dan spoor je toch niet!

Hier in nederland word het steeds gekker! Iedereen vermoord elkaar maar en dat is de normaalste zaak van de wereld. Net als een baksteen van een viaduct gooien. Ten 1e: het is levensgevaarlijk, dat is wel gebleken. Ten 2e: Waarom doe je in godsnaam zoiets?! Die lui sporen gwoon niet helemaal...daar zijn geen woorden voor, hoe dom die lui zijn.

Bij deze wens ik sterkte aan de familie en kennisen van het slachtoffer...
 
Er zijn vandaag 2 personen opgepakt. Alleen is er nog niets bekent over de daders...

[edit] 4 blijkbaar, ik let niet op :D
 
Last edited:
nederland gaat naar de "verdoemenis".
tis toch fokkin niet normaal als ik (13 jaar) door 6 gastjes van 14+ met messen en alles word overvallen voor 15 cent -.-.
de politie zei dat ze nix zou doen, met die houding zeggen ze eigenlijk: Tenzei het in de media komt boeit et niet.
 
FF update , lees het AD , weer een steen van viaduct gegooid , dwars door achterruit heen van auto

Net iets eerder en de bestuurder was mischien ook dood geweest? :X
 
........Ik d8 dat het redelijk duidelijk was geworden doordat iedereen geschokt was, dat dit niet geaccepteerd word door de maatschappij....en dan flikken ze utzelfde weer opnieuw :?
 
ik denk dat het gewoon van die jong van 13/15 jaar zijn die leuk denken te zijn:? Kunnen natuurlijk ook gewoon ouwere zijn. Maar lijken mij meer streken van 13/15jarige leeftijd.
 
is een paar jaar geleden in belgie ook gebeurt , een paar ettertjes een brok beton nar beneden gegooit op een aankomende trein, machines opt slag dood en 3 - 4 zwaar gewonden .. ze hebbe ze te pakke gekrege, hebbe een schop onder hun reet gehad en er werdt tegen ze gezegd dat ze het niet meer mochten doen ... schitterend dat strafrechtelijk systeem toch ... :|
 
Back
Top