PayPal betaling hoger dan wat eBay aangeeft

En ging dat over de aangegeven waarde of de werkelijke waarde?

Dat was ook een mooie, die afzender had er op gezet, een waarde van $20, en dan wat er in zat (houd ik liever voor mezelf, maar als je dat ziet staan, snap je dat dat nooit $20 waarde kan zijn, dan denk je gelijk aan minimaal 150 euro). Kreeg een brief van de TNT dat ik een rekening moest op sturen van de aankoop, voor de douane.
Had ik gevraagd aan de afzender of hij soms de rekening in het pakket had gedaan, en ja hoor. Douane had dat denk ik ook gezien, dus kon de rekening niet photoshoppen met $20. Dus ik handgeschreven neergezet bij mijn rekening (van de waarde waar ik hem voor gekocht had, helaas) dat ik ook niet snap waarom die afzender er $20 op had gezet. Had me namelijk niks verbaasd als ik een boete zou krijgen wegens fraude of iets, maar gelukkig niet gehad.

en gefeliciteerd Ben
 
Beiden thanks voor de felicitaties. :)

Heb dat ook vaak idd. Dan koop ik iets wat een hoge waarde heeft , en dan staat er op het pakketje iets van $20,00 idd. Dit om de douane te laten denken dat het maar iets kleins is. Maar daar trappen ze niet meer zoveel in denk ik.

Ik heb óf elke keer geluk , óf ze hebben geen zin oid óf ze kijken echt bar slecht... Snap echt niet waarom sommge mensen zoooveel problemen hebben. Heb echt noooit problemen. Ja vandaag toevallig , NfS:S binnen gekregen. Bleek het een X360 spel te zijn ipv PS3... Kwestie van terug sturen ( wacht nu op reactie ).
 
Sofar ben ik in NL nog nooit gepakt met ebay aankopen.
In Frankrijk mocht ik wel nog even 40.- aftikken voor een Oakley skibril uit de US..
 
Heb hier 2 messen liggen van 30cm. Ook via eBay ( buitenland )gekocht. Waarvan eentje écht écht messcherp. Nou , als ze zulke oh-zo-goede X-Ray apparatuur hebben , prima , maar dan is 't toch echt niet goed genoeg. :+

Heb je enig idee hoeveel tien/honderd duizenden pakketten er op een dag een land binnen komen? Sommigen komen niet eens langs de douane. Maar dat begrijp je kennelijk niet.

In Italie gaat 90% langs de scanner. En je kan betalen of het wordt vernietigd en als het uberhaupt aankomt heb je er drie maanden op moeten wachten.

Jij bent hier diegene die alles zo goed " weet ". :+

Mwoah, ik ben gewoon normaal. Jij vervelend.
 
Back
Top