eBay betalingen via PayPal

Er zijn ook Ebay snipers ofzo, kan je een maximaal bod instellen die jij in gedachte hebt.

Bijv je wil max 300 euro er voor bieden, dan stel je dat in en dat programma kijkt om de 50 milliseconde of er een nieuw bod is.. en die blijft overbieden net zo lang tot de veilig is gesloten of jou max bod bereikt is!
 
Er zijn ook Ebay snipers ofzo, kan je een maximaal bod instellen die jij in gedachte hebt.

Bijv je wil max 300 euro er voor bieden, dan stel je dat in en dat programma kijkt om de 50 milliseconde of er een nieuw bod is.. en die blijft overbieden net zo lang tot de veilig is gesloten of jou max bod bereikt is!

Ja klopt, maar ik heb nog niet uit gevonden hoe dit werkt, en ik heb ook niet echt een idee van hoeveel zoiets gemiddeld kost.

Maar voor andere items is het zeker handig :).
 
Er zijn ook Ebay snipers ofzo, kan je een maximaal bod instellen die jij in gedachte hebt.

Bijv je wil max 300 euro er voor bieden, dan stel je dat in en dat programma kijkt om de 50 milliseconde of er een nieuw bod is.. en die blijft overbieden net zo lang tot de veilig is gesloten of jou max bod bereikt is!

Het nut van die programma's snap ik echt niet. Dat max bod instellen is en was gewoon een feauture van ebay. :?

Ebay doet hetzelfde en bied net zolang over totdat je max is bereikt.
 
Back
Top