eBay betalingen via PayPal

Gebruik voor de gein eens de Nederlandse versie van Ebay en zoek Wereldwijd. Dan staan er 2 bedragen, 1 in de valuta van het land van herkomst en in Euro's.

Zal ik doen. :)

Kijk de volgende keer nou maar goed op het scherm.

In het scherm waar je de object info ziet van paypal en je je betaalkeuze kan selecteren. ( creditcard of van je betaalrekening )

Daar zie je ergens in het klein hoeveel euro's het bedrag is.

Ik koop zelf ook met regelmaat over de hele wereld spullen. Dus ik verzin het niet.

Volgende keer kijk ik ! :D

Ik laat jullie verder hoe en / of wat weten. :)
 
Zal ik doen. :)



Volgende keer kijk ik ! :D

Ik laat jullie verder hoe en / of wat weten. :)

Als het goed is krijg je een mailtje van paypal na een betaling, daat staat de koers in. Of kijk op de site van paypal, inloggen en aankoop opzoeken, daar staat het volgens mij ook.
 
Nou kijk ik weer op mijn Postbank , en daar staan weer allerlij bedragen...

93,29

56,48

deze dan : 3,39

:?

Houdt dit in dat ze het in delen van mijn bank afhalen of ? Of is er gewoon echt iets goed mis gegaan... Dat denk ik. :rolleyes:

Morgen toch maar eens effe bellen want... ;(
 
Lol :'). Sinds wanneer wordt PayPal trouwens ergens midden in de maand van je rekening afgeschreven. Mijn betaling worden altijd in 1 bedrag aan het eind van de maand / begin volgende maand afgeschreven?
 
Ik zet btw niet eerst geld op me PayPal , en dán betaal ik. Ik betaal gewoon , met USD $ / € / ponden 00,00 op me PayPal rekenging , en dan wordt het een kleine week later pas van mijn Postbank rekening afgehaald.

Hoe werkt dit precies? Ik heb net een Paypal account aangemaakt, omdat ik een ebay-object heb gewonnen uit Amerika. Ik kan er eerst geld opzetten, maar dat duurt een paar dagen staat er, maar ik kan ook gelijk geld overmaken naar de verkoper? Hoe werkt dat precies dan, ik heb wel al wat geprobeert, maar daar ben ik een creditcard voor nodig, en die heb ik dus niet.
 
Rekening aan je account koppelen scully. Heb het zelf ook gedaan. iets van voeg rekening toe. Dan krijg je 2 kleine stortingen op je rekening(paar centen) en deze moet je dan invoeren bij paypal. Als dat klopt is je rekening gekoppeld en kan je gewoon gelijk met paypal betalen zonder dat je er geld op hebt staan. Heb het zelf pas ook 2 keer zo gedaan met aankopen uit amerika. Mooie is ook dat het geld GELIJK ontvangen word door de verkopende partij. Van je bankrekening word het dan enkele dagen later afgeschreven.
 
Je kan toch gewoon in je paypal account zien watvoor betalingen je hebt gedaan ed???

Bovendien rekenen ze soms nog zoveel procent extra voor het omzetten van euro naar dollars.
 
Klopt , kan je zien. heb onderhand meer besteld / betaald. Nog geen extra geld moeten betalen voor PayPal oid. Gaat altijd super gladjes maar duurt altijd zo lang helaas.
 
Ik koop tegenwoordig ook veel via Ebay. Betaal gewoon met Creditcard via Paypal, maar heb geen account. Is het handig een account aan te maken? Verloopt altijd prima trouwens.
 
Hoe bedoel je dat je geen PP account hebt? Je moet toch ook inloggen @ PayPal voordat je een betaling bevestigd?
 
Hoe bedoel je dat je geen PP account hebt? Je moet toch ook inloggen @ PayPal voordat je een betaling bevestigd?

Nee, ik moet gewoon inloggen op me ebay account, en dan gaat de betaling via de paypal site, maar ik heb geen account.

Ik klik bij Ebay gewoon op 'nu betalen' voer me gegevens in, en betalen.
 
Aha, mja een account kan handig zijn want verkopers/handelaren kunnen dan zien hoeveel transacties jij met succes afgerond hebt en dus ook je betrouwbaarheid. Ook als je dingen gaat verkopen en je ontvangt het geld via PayPal krijg je daar 'punten' voor.
 
Aha, mja een account kan handig zijn want verkopers/handelaren kunnen dan zien hoeveel transacties jij met succes afgerond hebt en dus ook je betrouwbaarheid. Ook als je dingen gaat verkopen en je ontvangt het geld via PayPal krijg je daar 'punten' voor.

Zien ze sowieso bij Ebay natuurlijk. Maar ik ga dan ook even een account aanmaken, wel handig.
 
Om maar weer even te bevestigen dat een gift niet altijd garant staat voor tax-free shipping. Kreeg namelijk vandaag een brief van de douane dat er een pakket voor me klaar staat maar dat ik nog ff moest bevestigen wat er precies in zit.
De verkoper heeft namelijk als gift van $75 verstuurd, terwijl de echte waarde 180eu is :p
 
Back
Top