eBay betalingen via PayPal

tax free shipping geld voor bedragen tot 22 euro ofzo.

Je kan dan 100x gift aankruizen , maar als de douane je pakket eruit vist heb je gewoon pech.
En voor producten uit de USA vandaan is die kans erg groot
 
krijg maandag als het goed is pakketje binnen uit USA, via FED-EX.. hoop iig op geen gezeik :).


verder zweer ik echt bij paypal.
 
Om maar weer even te bevestigen dat een gift niet altijd garant staat voor tax-free shipping. Kreeg namelijk vandaag een brief van de douane dat er een pakket voor me klaar staat maar dat ik nog ff moest bevestigen wat er precies in zit.
De verkoper heeft namelijk als gift van $75 verstuurd, terwijl de echte waarde 180eu is :p
Tegenwoordig moet je over bedragen boven de 175 euro invoerrechten en btw betalen.
Ik zou gewoon even factuurtje in Word in mekaar flansen, met een bedrag net onder de 175 euro en dit naar de douane opsturen.
 
Tegenwoordig moet je over bedragen boven de 175 euro invoerrechten en btw betalen.
Ik zou gewoon even factuurtje in Word in mekaar flansen, met een bedrag net onder de 175 euro en dit naar de douane opsturen.

Onzin, ligt er gewoon aan wat jij besteld hebt. Over bepaalde goederen, zoals kleding/electronische apparaten/drank etc betaal je altijd taxes, ongeacht het bedrag.
 
Idd. Ik had paar messen besteld van dik 30cm ( scherp en al ) vanuit China. Waren verpakt als electronics. Niets van Douane gehoord of zo. Wel beter.
 
Paypal werkt zeker goed, alleen de douane is een drama. Mijn nieuwe krukas voor de kever ligt daar al 10 dagen. :(

Opgestuurd via usps? Dat ligt altijd lang bij de douane. UPS of fedex is veeeel sneller. Kreeg laatst ook een pakket uit usa, lag 5 dagen bij douane, ook usps. Via fedex en ups altijd max 1 dag, althans is mijn ervaring.
 
Mijn bodyprotectors liggen ook weleens 2/3 weken bij de douane, maar ik krijg ze wel altijd :) Moest 1 keer bijbetalen.
 
Moet je percee je PayPal rekening opwaarderen met een bedrag, of kan je ook gewoon een bedrag overmaken en dat het vervolgens van je rekening wordt gehaald?
 
yup. kan beide. als je je rekening geferifieerd hebt dan zijn ze aan elkaar verbonden. dan kan je dus instant payments maken via paypal die het geld van je gewone rekening afhaalt
 
Kickje..
Heb tijdje geleden een bestelling op ebay gedaan en via paypal betaald maar er staat nu al een hele tijd; Niet Verekend

Betaling Aan manyexceptionaldeals -$89,99 USD 4 sep 2008 Niet-verrekend Details

Het is al wel van mijn bankrekening afgegaan maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat ie deze kan op komt??
 
Dat doen de mensen waar je iets van heb gekocht. Komt vanzelf.

Hoe zit het met bestellingen op eBay , die gelocaliseerd zijn in Azie ( China / Japen etc, ) ?
Komen die ongecontroleerd binnen of ? Wil namelijk nog een airsoft pistool kopen maar wil het niet riskeren dat 'ie niet NL binnenkomt en / of ik ben de lul bij justitie etc. . :p
 
Is wel raar, Paypal werkt alleen met visa/mastercard?

Ik moet nu nog bevestigen, dus een betaalpas koppelen en bevestigen, maar het gaat enkel met een kredietkaart :?
 
Back
Top