Dan spoor je toch niet!

evolution18 said:
dr werd in t begin van deze topic wat gezegt over belletje trekken. stond ook vandaag wat in de krant daar over. dat er een paar beltrekkers met een hamer bewerkt waren!!
zoiets moet toch kunnen.

Zelfde hier bij ons in de buurt... gewoon wat kleinere kinder <10jr zijn op 30 dec vuurwerk aan het afsteken, komt er een buurman helemaal over de toeren naar buiten dat dat niet mag enzo en dat hij politie ging bellen... sorry hoor maar iedereen is klein geweest... niet dan? Dan ga je i.i.g. geen kinderen met een hamer bewerken... :| :| :| :| :| :|



aprillia sr2000 said:
spap is ook behoorlijk super tegen die lui die dingen van bruggen afgooien en TERRECHT!
ik ben er ook mega tegen ik zou ze niet te hoeven zien,
spap??? was da?
 
RemcoV said:
Idd zulke mensen verdienen zelf met een hamer bewerkt te worde ^^
levenslang.... misschien denken ze er dan nog over na, met een hamer zullen ze misschien er wat minder over nadenken, stomweg omdat ze dat niet meer kunnen. :L alhoewel is nadenk nog mogelijk bij dit soort mensen |(
 
Idd net wat Bart zegt; als mn pa dit ziet, pakt ie de eerste afslag om zo snel mogelijk bij dit viaduct te komen en laad ie die koters (of volwassenen zelfs :?) in de wagen en zet ze gelijk bij het politieburo af. Daarbij kan ik niet inkomen wat er leuk is aan een stoeptegel.. dat gaat echt te ver. Dat je een ei van een viaduct af gooit als klein kind, ik kan inkomen dat dat wel grappig is. Maar ook dat is ziek, mensen kunnen ook daarvan erg verschieten. Gewoon wegblijven van auto's die 100+ rijden. Gooi dan maar eieren tegen voorruiten van huizen ofzo. Doe iets ondeugends waar geen gewonden bij kunnen vallen.

We zijn allemaal wel eens jong en ondeugend geweest, maar ik heb nooit iets gedaan wat andere mensen zou kunnen verwonden..
 
Mja ik heb ook weleens een sneeuwbal snoeihard tegen een auto aangegooid. Als ik nu in de auto zit schrik ik me de tyfus. :eek:
 
ik vind het echt kansloos dat mensen de lol inzien van een steen van een viaduct af te keilen. Je vermoord wel iemand en dat kan gewoon niet! klaar! de dader(s) verdienen dikke gevangenis straf!
 
Ik denk wel dat ze over een paar dagen schuld bekennen. Je loopt er toch hele tijd mee als dader dat je een moord hebt gepleegd :r . Je gaat je dan steeds verrotter voelen en dan aangifte plegen. Lijkt mij in iedergeval of de dader is wel heel wreed :L .
 
Maitre R. said:
, het word nogal normaal gevonden het "tokkie" gedrag.

Ik erger me meer aan die zogenaamde G-unit Gangster figuren van 12 t/m 16 die zo kk wijs rondlopen en denken dat ze Tony Montana zijn.Met hun bondkraag en nep vondutch & Gucci pet.
 
Ja, die zijn idd ook erg. Van die idiote figuren die denken dat ze de bom zijn, maar eigenliijk losers ten top zijn.
Of van die overgestylede Mocro's ofzo (no offence, heb verder niets tegen buitenlanders, maar die types kan ik echt niet uitstaan) die denken dat ze super hip zijn met hun nep-evisu broeken en Von Dutch petjes enzo :(.

Nick.
 
topic is al weer een paar dagen oud, maar was gister weer wat van op t.v. Dat bouwbedrijven gewoon stenen e.d. bij viaducten laten liggen en niet opruimen, dus lagen gewoon van die stenen om onder hekken te doen, en bakstenen, stoeptegels. Bij een hele boel viaducten...

Vind dit gewoon een moordenaar een pistool in zijn handen duwen...
 
Chyston said:
Idd net wat Bart zegt; als mn pa dit ziet, pakt ie de eerste afslag om zo snel mogelijk bij dit viaduct te komen en laad ie die koters (of volwassenen zelfs :?) in de wagen en zet ze gelijk bij het politieburo af. Daarbij kan ik niet inkomen wat er leuk is aan een stoeptegel.. dat gaat echt te ver. Dat je een ei van een viaduct af gooit als klein kind, ik kan inkomen dat dat wel grappig is. Maar ook dat is ziek, mensen kunnen ook daarvan erg verschieten. Gewoon wegblijven van auto's die 100+ rijden. Gooi dan maar eieren tegen voorruiten van huizen ofzo. Doe iets ondeugends waar geen gewonden bij kunnen vallen.

We zijn allemaal wel eens jong en ondeugend geweest, maar ik heb nooit iets gedaan wat andere mensen zou kunnen verwonden..


zelfs daar kan ik nie de lol van inzien, kvin ut zowiezo stom om het "snellere" verkeer af te leiden..en ik ben zelfs van mening dat je van een ei ook ene flinke ster in je ruit kan krijgen.
 
bullshit verhalen hier.
stel ik ben in het bezit van een illegale drank stokerij, maar ik maak geen drank.
politie geeft mij hiervoor een boete, moet ik dan ook een boete krijgen voor verkrachting? omdat ik de middelen ervoor bij me draag.

oftewel moeten de bouwbedrijven nou de schuld op zich nemen omdat het hun tegel was :X donder toch op! die lui moeten ze pakken!
 
Gaat echt nergens heen hier in nederland.

Ben vanavond bijna beroofd door 3 gasten met bivakmutsen tijdens het pizza-sjezen.

Ze pleegden een kwartier voor sluitingstijd een neptelefoontje.
Maar mn baas nam op en die deed het ff snel en vroeg geen telefoon nr en hij is niet bekend in Soest dus hij kende het adres ook niet.

Dus ik reed erheen en dat is dus de meest afgelegen straat van Soest, kilometer lang en er staan geen lantaarns, geen verkeer en 2 huizen.Dus ik rijd daar lekker 60 en vond het al vreemd dat nr.
Opeens zie ik vlak voor me 3 gasten met mutsen/bivakmutsen lopen en stokken of knuppels.

In een flits bedenk je je wat er is en ik reed er volgas tussendoor, kreeg wel een knuppel in mn maag maar kon wel weg komen. :|
 
Mja hoe triest ben je om met 3 man voor misschien 250e (ook meteen laatste keer , nu std bedrag wisselgeld) iemand te beroven.Kom op get a life.Ga dan mensen bij de bank beroven die net een enveloppe hebben gehaald ofzo.

Maargoed het moet een bekende zijn want anders weet je niet dat we zoveel geld op zak hebben + dat ze een pizza bestelden die er pas sinds donderdag is.Maarja als ik erachter kom wie het is dan is die kerel werkelijk kapot.
 
Back
Top